Przetargi.pl
Budowa ul. Tulipanowej w Polkowicach w ramach zadania pn. Budowa dróg na terenie gminy

Gmina Polkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 59-100 Polkowice, Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 84 74 121 , fax. 076 72 46 780
  • Data zamieszczenia: 2009-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Polkowice
    Rynek 1 1
    59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie
    tel. 076 84 74 121, fax. 076 72 46 780
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ul. Tulipanowej w Polkowicach w ramach zadania pn. Budowa dróg na terenie gminy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie dotyczy realizacji robót związanych z budową ulicy Tulipanowej w miejscowości Polkowice, Gmina Polkowice. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z robotami przygotowawczymi, robotami ziemnymi, elementami ulic - ławy, krawężniki, podbudową jezdni, nawierzchnią, robotami wykończeniowymi.Szczegółowy zakres rzeczowy robót został określony w dokumentacji projektowej specyfikacji technicznej ST i opisie pozycji przedmiarów robót. W skład w/w dokumentów wchodzi projekt budowlano-wykonawczy, w tym : zagospodarowanie terenu oraz branża drogowa. Dokumentację projektową wykonał : mgr inż. Stanisław Olszewski, ul. Strumykowa 10, 67 - 200 Głogów. Integralną częścią projektu budowlano-wykonawczego jest specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót ST (branża drogowa) oraz przedmiar branży drogowej . (Zamawiający, w celu ułatwienia Wykonawcom wyliczenia ceny oferty, wprowadza do treści SIWZ przedmiary robót w formacie umożliwiającym ich edycję i ułatwiającym dokonanie właściwej wyceny; nazwa pliku: Polkowice ul. Tulipanowa_przedmiar.ath)Zamawiający wymaga, aby na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udzielił minimum 36-miesięcznej gwarancji. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych do wskazanych w niniejszej specyfikacji i załączonej do niej dokumentacji technicznej. Warunkiem zastosowania materiałów i produktów równoważnych jest posiadanie przez te materiały i produkty takich samych parametrów technicznych charakteryzujących, stanowiących o ich przydatności, charakterze itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie przed terminem składania ofert wadium w wysokości 2.000zł (słownie: dwa tysiące złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w przetargu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy:1. Spełnią warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.2. Spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w szczególności spełnią poniższe warunki:- są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi,- wykażą należyte wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej trzy różne zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotowym niniejszego zamówienia z zakresu remontu, budowy lub przebudowy nawierzchni utwardzonych z mieszanek mineralno-asfaltowych, kostki betonowej, z których co najmniej jedna dotyczyłaby powierzchni nie mniejszej niż 1.000 m2, z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych zadań (np. referencje),- posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 250.000 zł, wraz z dowodem uiszczenia należnych składek. Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy, w przypadku kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu,- dysponują lub będą dysponowali osobą na stanowisko kierownika budowy przynależącego do właściwej izby budowlanej i posiadającego uprawnienia budowlane określone przepisami prawa budowlanego upoważniające do kierowania robotami w branży drogowej,- wniosą wadium przed upływem terminu składania ofert.Ocena spełnienia warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia oraz przedłożonych wraz z ofertą dokumentów wymienionych poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Prawidłowo przygotowana oferta musi zawierać:1.Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY (ROZDZIAŁ B) łącznie z wymienionymi tam, przynależnymi do niego nw. załącznikami: - załącznik nr 1: Cena oferty,- załącznik nr 2: Oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp,- załącznik nr 3: Oświadczenia wykonawcy, - załącznik nr 4: Doświadczenie zawodowe, - załącznik nr 5: Potencjał kadrowy.2. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu:a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy i o przyjęciu warunków SIWZ,b) aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,c) pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika,d) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zarówno, na kwotę minimum 250.000 zł, wraz z dowodem uiszczenia należnych składek, Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy, w przypadku kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do przedłużenia ubezpieczenia po jego wygaśnięciu,e) wykaz należycie wykonanych zadań zawierający co najmniej wykonane, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej trzech różne zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotowym niniejszego zamówienia z zakresu remontu, budowy lub przebudowy nawierzchni utwardzonych z mieszanek mineralno-asfaltowych, kostki betonowej, z których co najmniej jedna dotyczyłaby powierzchni nie mniejszej niż 1.000 m2, z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych zadań (np. referencje),f) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (zawierający co najmniej osobę wskazaną na stanowisko kierownika budowy), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych czynności,g) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował.h) kopia uprawnień budowlanych osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającej uprawnienia budowlane określone przepisami prawa budowlanego upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej,i) kopie aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej izby budowlanej, wystawionego dla osoby wskazanej do pełnienia funkcji kierownika budowy.3.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 lit. b - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.3.2. Dokumenty, o których mowa w pkt. 3.1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Pkt. 3.2 stosuje się odpowiednio.4. Osobami wymienionymi w pkt. 2. lit. l, mogą być obywatele państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 tekst jednolity), oraz uzyskały decyzję w sprawie nadania uprawnień budowlanych, o której mowa w art. 12a ust. 1 Ustawy Prawo Budowlane. Jeżeli Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia na stanowiska wymienione w pkt. 12.2. lit. k, obywateli państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, powinien przedłożyć kopię decyzji w sprawie nadania uprawnień budowlanych, o której mowa w art. 12a ust. 1 Ustawy Prawo Budowlane.5. Dokumenty, o których mowa powyżej należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcęUwaga:1. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2. i 3 powinny być przedstawione w formie oryginału lub potwierdzonej za zgodność kserokopii dokumentu.2. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, lub którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.3. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokumenty wymienione w pkt. 2 lit. a, b, c muszą być złożone przez każdy podmiot. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 lit. b, wykonawca musi przedłożyć dokumenty, o których mowa w pkt. 3.1 i 2 lub 3.3. Każdy z podmiotów występujących wspólnie powinien przedłożyć wraz z ofertą aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, a suma kwot wynikających z tych dokumentów powinna wynosić minimum 250.000,00 zł. 4. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.5. Przedsiębiorcy występujący jako spółka cywilna zobowiązani są do załączenia umowy spółki cywilnej, celem ustalenia osób uprawnionych do reprezentowania spółki.6. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty musi być dołączony dokument ustanawiający przez te podmioty wspólnego pełnomocnika.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.ug.polkowice.pl/?ID2=przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach