Gmina Kudowa-Zdrój ogłasza przetarg
- Adres: 57-350 Kudowa-Zdrój, ul. Zdrojowa 24
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8661926 , fax. 074 8661351
- Data zamieszczenia: 2013-02-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kudowa-Zdrój
ul. Zdrojowa 24 24
57-350 Kudowa-Zdrój, woj. dolnośląskie
tel. 074 8661926, fax. 074 8661351
REGON: 89071792900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kudowa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa układu komunikacyjnego dla terenów osiedla mieszkaniowego położonego pomiędzy ul. Buczka i al. J. Pawła II w Kudowie-Zdroju- etap I - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi tymczasowej dojazdowej dla obsługi budowy osiedla mieszkaniowego na odcinkach oznaczonych w dokumentacji jako pkt. od J do D oraz od D poprzez M do C i dalej od C do K. Zadanie obejmuje makroniwelację terenu na szerokości 8m, profilowanie skarp i budowę drogi o szerokości 3,0m z nowych, nieużywanych płyt żelbetowych o wymiarach 3,0 x 1,5 x 0,15m na podsypce piaskowej o grubości 10cm ułożonych w osi docelowej drogi. Poziom ułożonych płyt winien odpowiadać poziomowi nawierzchni docelowej projektowanej drogi. W ramach prac niwelacyjnych terenu należy zebrać i wyprofilować skarpy zgodnie z zapisami dokumentacji projektowej oraz wykonać poszerzenie wjazdu z ul. Buczka, mijankę w połowie odcinka J-D a także poszerzenia na końcowych odcinkach budowanej drogi w celu umożliwienia minięcia się dwóch pojazdów. Materiał ziemny z korytowania podlega wywozowi na miejsce wskazane przez Zamawiającego bez opłat, na odległość do 3km. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do zawarcia umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej i ubezpieczenia prowadzonych robót, prowadzenia ewidencji powstałych odpadów oraz udokumentowania sposobu ich zagospodarowania, zgodnie z ustawą o odpadach. Wykonawca realizuje w ramach przedmiotu zamówienia potrzebne tymczasowe obiekty oraz urządzenie placu budowy w tym wykonanie zasilania w wodę i energię, ogrodzenie, oznakowanie wyjazdu z terenu budowy a także zapewnia realizację obowiązków kierownika budowy wynikających z ustawy Prawo budowlane - w szczególności umieszczenie na budowie, w widocznym miejscu, tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia. Wykonawca zapewnia także obsługę geodezyjną w zakresie realizacji łącznie z dostarczeniem inwentaryzacji powykonawczej i powykonawczej mapy sytuacyjno-wysokościowej w skali 1:500 w 3 egz. lub oświadczenie uprawnionego geodety o przyjęciu zlecenia na wykonanie tejże inwentaryzacji i dostarczenie jej zamawiającemu w terminie do 30 dni od dnia odbioru robót (wskazującej ułożenie płyt oraz skarpowanie terenu). Przedmiot umowy będzie wykonany zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, opisem przedmiotu zamówienia, dokumentacją projektową (część III SIWZ - Opis przedmiotu), oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącymi załączniki umowy, przepisami BHP oraz warunkami zawartej umowy oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji opisanego przedmiotu zamówienia wraz z wkalkulowanym ryzykiem Wykonawcy, związanym z przyjętą forma rozliczenia. Zadanie nie obejmuje realizacji całości projektu ujętego w dokumentacji technicznej związanych z budową drogi, a jedynie zakres ETAPU I, na który składają się roboty ziemne i drogowe w zakresie makroniwelacji terenu oraz budowy drogi tymczasowej o szerokości 3m z nowych, nieużywanych, prefabrykowanych płyt żelbetonowych o wymiarach 3,00x1,5x0,15m. Przed przystąpieniem do prac budowlanych należy dokonać geodezyjnego wytyczenia przebiegu drogi. Załączone przedmiary robót nie są opisem przedmiotu zamówienia i stanowią wyłącznie element pomocniczy dla ustalenia ceny ryczałtowej za wykonanie całości przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie żąda dołączenia kosztorysu ofertowego do oferty. Dołączenie go potraktowane zostanie wyłącznie jako uzasadnienie merytoryczne zaoferowanej kwoty wynagrodzenia ryczałtowego i nie będzie przedmiotem sprawdzenia i oceny lub posłuży do określenia zakresu wykonanych prac i wzajemnych rozliczeń w przypadku odstąpienia od umowy lub przerwania prac. Wskazanie nazw zwyczajowych czy producentów w elementach opisu przedmiotu zamówienia (OPZ) służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. w takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, potwierdzających spełnienie wymagań - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 7 000 zł (siedem tysięcy złotych)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug-kudowazdroj.dolnyslask.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa ulicy MAKOWEJ, STOKROTKOWEJ, JANA PAWŁA II wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej oraz siecią oświetlenia drogowego w m. Polkowice - ETAP 1 i 2: ULICA MAKOWA + SKRZYŻOWANIE (ul. Jana Pawła II/Śliwkowa/Rumiankowa)
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa jezdni i chodnika w ciągu ul. Norwida i Szkolnej w Kudowie-Zdroju
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie zadania pn.: Infrastruktura na os. Piastów B - połączenie ul. Bolesława Śmiałego z ul. Jagiellońską w Głogowie wraz z budową miejsc postojowych, utwardzeniem drogi, budową chodników i oświetleniem
Dodano: 2016-07-26 - POPRAWA JAKOŚCI POŁĄCZEŃ DROGOWYCH WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO POPRZEZ PRZEBUDOWĘ DRÓG POWIATOWYCH NR 3149D I 3143D WRAZ Z OBIEKTEM MOSTOWYM W OŻARACH (DROGA KRAJOWA NR 8 - DROGA WOJEWÓDZKA NR 390), POD ETAP II B-1 - PRZEBUDOWA DROGI NR 3149D OD KM 11+500,00 DO 13+300,00
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa drogi transportu rolnego w Siekierowicach
Dodano: 2016-07-20 - PRZEBUDOWA DROGI WEWNĘTRZNEJ WRAZ Z ODWODNIENIEM W OSIEKU NA DZIAŁCE NR 150, 183 - ETAP 1.
Dodano: 2016-07-20 - Przebudowa dróg w miejscowościach Brennik i Podolany
Dodano: 2016-07-15 - Wykonanie poprawy stanu technicznego nawierzchni gruntowej ul. Brochowskiej we Wrocławiu
Dodano: 2016-07-15 - Poprawa stanu technicznego nawierzchni łącznika drogowego ulic Smętna - Monte Cassino we Wrocławiu
Dodano: 2016-07-15 - Przebudowa ulicy Marii Skłodowskiej - Curie w Zawidowie
Dodano: 2016-07-15