Przetargi.pl
Budowa targowiska stałego Mój Rynek wraz z niezbędną infrastrukturą w miejscowości Nisko

Gmina Nisko ogłasza przetarg

  • Adres: 37-400 Nisko, Plac Wolności 14
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8415643, 015 8415638 , fax. 015 8415630
  • Data zamieszczenia: 2013-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nisko
    Plac Wolności 14 14
    37-400 Nisko, woj. podkarpackie
    tel. 015 8415643, 015 8415638, fax. 015 8415630
    REGON: 00054413100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nisko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa targowiska stałego Mój Rynek wraz z niezbędną infrastrukturą w miejscowości Nisko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót: 1) roboty zewnętrzne; a) ustawienie dwóch pawilonów kontenerowych zawierających po 5 boksów, jako stanowiska zadaszone, konstrukcja pawilonów z płyty warstwowej o rdzeniu styropianowym, b) montaż zestawów stanowisk zadaszonych o wymiarach 2,5x3,0 m w ilości 45 szt., konstrukcja stalowa, pokrycie z płyty poliwęglanowej, c) montaż stołów handlowych niezadaszonych o wymiarach 0,8x3,0 m w ilości 46 szt., d) wykonanie placu utwardzonego płytami ażurowymi typu Jomb o powierzchni 123,00 m2 przeznaczonego dla samochodów osobowo - dostawczych, e) utwardzenie terenu przeznaczonego na działalność handlowa kostką betonową gr. 8 cm - 2954 m2, f) utwardzenie płytami ażurowymi poboczy ul. Kwiatkowskiego i Targowej dla samochodów osobowych - 1804 m2, g) zagospodarowanie terenu w obrębie budynku biurowego jako teren zielony - 186 m2 z zasianiem trawy, h) oświetlenie terenu targowego 3 naświetlaczami zainstalowanymi na 1 maszcie, i) montaż rozdzielnicy elektrycznej oraz wykonanie zasilania liniami kablowymi pawilonów kontenerowych, oświetlenia terenu, pomieszczeń toalety publicznej. 2) roboty wewnętrzne: a) adaptacja części budynku biurowego na pomieszczenia sanitarno - higieniczne obejmująca wykonanie 3 toalet, a tym: - roboty budowlane obejmujące zamurowanie otworów drzwiowych i okiennych, wykonanie ścianek działowych, - wykonanie tynków, okładzin z płytek ceramicznych, posadzek, malowanie pomieszczeń, - wstawienie stolarki drzwiowej, - wykonanie robót instalacyjnych w zakresie wody zimnej i ciepłej, kanalizacji sanitarnej, instalacji elektrycznej oraz ogrzewania pomieszczeń grzejnikami elektrycznymi, - wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych z kostki betonowej. 3) roboty rozbiórkowe: a) wykonanie rozbiórki budynków o konstrukcji murowanej z bloczków z betonu komórkowego gr. 24 cm. 2. Istotne uwagi dotyczące przedmiotu zamówienia: Roboty dodatkowe a) Roboty dodatkowe mogą być realizowane tylko za pisemną zgodą Zamawiającego na zasadach określonych ustawą Prawo zamówień publicznych. Za roboty dodatkowe mogą być uznane te prace, które na etapie składania oferty nie można było przewidzieć przy dokonaniu aktu należytej staranności przez Oferenta. b) Roboty, które błędnie nie zostały ujęte w przedmiarze, a należy je wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami lub sztuką budowlaną, aby przedmiotowe dzieło zostało wykonane, odebrane i spełniało swoje funkcje nie zostaną zapłacone. c) Dokumentacja techniczna i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz inne dokumenty przekazane przez Zamawiającego, w tym przedmiar robót jako materiał pomocniczy do dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej przy ustaleniu ceny umownej, stanowią całość, a wymagania wyszczególnione choćby w jednym z nich są obowiązujące dla Oferenta (Wykonawcy) tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów obowiązuje kolejność: ST, dokumentacja techniczna, przedmiary robót, umowa oraz siwz. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 35 000,00 PLN (słownie: trzydzieści pięć tysięcy 00/100 zł)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.nisko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach