Gmina Boniewo ogłasza przetarg
- Adres: 87-851 Boniewo, ul. Szkolna 28
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 054 2840124 , fax. 054 284 0671
- Data zamieszczenia: 2009-09-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Boniewo
ul. Szkolna 28 28
87-851 Boniewo, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 054 2840124, fax. 054 284 0671
REGON: 00108179100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.boniewo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa szlaku turystycznego Lubomin Rządowy-Grójec o długości 2672,36m - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I etap realizacji zadania : a/ Roboty przygotowawcze: Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych-trasa dróg w terenie równinnym- 2,672 km, b/ Konstrukcja nawierzchni poprzez : - Wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym zagęszczonym mechanicznie o gr. 10 cm- 1503,61 m3 II etap realizacji zadania Konstrukcja nawierzchni poprzez: a/ Skropienie asfaltem nawierzchni drogowych -8166,72 m2, b/ Nawierzchnie z mieszanki asfaltu lanego-warstwa ścieralna z mieszanki grysowej, grysowo-żwirowej gr.3 cm- 8166,72 m2 c/ Uzupełnienie poboczy żużlem wielkopiecowym gr.10cm- 4008,00 m2, Inwentaryzacja powykonawcza: Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej- 2,672, km - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 25.000 złotych
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy mający prawo występowania w obrocie prawnym i spełniający niżej podane warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. 1. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia, nie spełnia Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1i 2 Prawa zamówień publicznych 2) wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienie na podstawie art.62 ust.1 pkt 2 lub art.67 ust.1 pkt 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień Publicznych 3) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania 4) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art.26 ust.3 Prawa zamówień publicznych, 5) wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty : W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzających odpowiednio , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3-m-ce przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. w art. 24 ust 1 pkt. 4-8 - ustawy Prawo Zamówień Publicznych , wystawionych nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 4). Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.9 - ustawy , wystawionych nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1).Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga udokumentowania minimum dwóch robót budowlanych odpowiadających zakresem przedmiotowi zamówienia. 2). Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności , Wymagany personel: kierownik budowy - osoba z uprawnieniami budowlanymi ( kserokopia uprawnień z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) oraz uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane ( tekst jednolity Dz.U.z 2006 r Nr 156 poz.1118 ze zmianami) 3). Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada Wykonawca. Potwierdzenie posiadania : Budowa szlaku turystycznego Lubomin Rządowy- Grójec o długości 2672,36m a/ szczotki mechaniczne- 1 szt. b/ mieszarka do wytwarzania mieszanki wyposażona w urządzenie dozujące wodę- 1 szt. c/ układarka mas bitumicznych lub równiarka - 1 szt. d/ skrapiarki lepiszcza- 1 szt. e/ walec statyczny samojezdny do zagęszczenia -1 szt. f/ samochody samowyładowcze 10-15 t- 2 szt. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: W celu potwierdzenia , że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej , w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1. Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego , że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym , tj. certyfikat lub deklaracja zgodności wystawiona zgodnie z ustawą z 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności. ( laboratorium podać nazwę i adres);
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.boniewo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi gminnej nr 170529C Wichowo-Chełmica etap I od km 0+000 do km 0+940
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa dróg lokalnych w miejscowości Kikół
Dodano: 2016-07-21 - Przebudowa drogi gminnej Wierznica-Kochoń I etap
Dodano: 2016-07-14 - Przebudowa dróg gminnych - I etap droga nr 180118C Koszczały - Dobre Kolonia
Dodano: 2016-07-08 - Budowa boiska wielofunkcyjnego na terenie I Liceum Ogólnokształcącego w Grudziądzu
Dodano: 2016-07-07 - Utwardzenie placu przy Zespole Placówek Oświatowych w Wielgiem
Dodano: 2016-06-28 - Modernizacja i remont nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych i powiatowych w roku 2016
Dodano: 2016-06-17 - BUDOWA ZATOK POSTOJOWYCH ORAZ CHODNIKA W UL. PRZY STAWKU I W UL. BOCZNEJ W INOWROCŁAWIU - I ETAP
Dodano: 2016-06-17 - Zadanie 1 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Leszcze - Tuczno (etap I) gm.Złotniki Kujawskie Zadanie 2 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Niszczewice (etap IV) gm.Złotniki Kujawskie
Dodano: 2016-06-16 - Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Karnowo na działkach o numerach ewidencyjnych: 170/4; 47; 31; 101/2
Dodano: 2016-06-15