Przetargi.pl
BUDOWA ŚWIETLICO - REMIZY W KONIACZOWIE

Gmina Jarosław ogłasza przetarg

  • Adres: 37-500 Jarosław, ul. Piekarska 5
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6248610 , fax. 016 6248613
  • Data zamieszczenia: 2013-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jarosław
    ul. Piekarska 5 5
    37-500 Jarosław, woj. podkarpackie
    tel. 016 6248610, fax. 016 6248613
    REGON: 65090048200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.jaroslaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA ŚWIETLICO - REMIZY W KONIACZOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest BUDOWA ŚWIETLICO - REMIZY W KONIACZOWIE tj. rozbudowa, nadbudowa i przebudowa Remizy OSP, budowa podłogi tanecznej oraz placu zabaw w Koniaczowie - działka Nr ew. grunt 269. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą między innym następujące roboty: - rozbudowa (dobudowa) remizy o wymiarach 5,42 x 17,28 m usytuowana na styk z istniejącym budynkiem od strony południowo-wschodniej, - nadbudowa istniejącego budynku o dach oraz w części o poddasze użytkowe, - adaptacja (remont, modernizacja, przebudowa) istniejących pomieszczeń pod nowy układ funkcjonalno-użytkowy, - wykonanie instalacji wewnętrznych sanitarnych; wodociągowa, kanalizacyjna, instalacja co., kotłownia, gazowa, wentylacja oraz instalacja elektryczna, - stolarka otworowa, - docieplenie ścian fundamentowych, opaska z kostki brukowej, schody zewnętrzne, podjazd dla niepełnosprawnych, - docieplenie ścian zewnętrznych styropianem, elewacja - tynk akrylowy cienkowarstwowy, - wykonanie przyłączy; wodociągowy, elektryczny - policznikowy, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej wraz ze zbiornikiem odparowująco-chłonnym, - infrastruktura zewnętrzna; droga dojazdowa i miejsca postojowe, zjazd, chodnik, ogrodzenie, zagospodarowanie terenu (ławki, zieleń wysoka i niska), - budowa podłogi tanecznej konstrukcji drewnianej słupowej, przykrytej dachem czterospadowym, o wymiarach 9,30 x 12,25 m, - budowa placu zabaw, dostawa i montaż urządzeń do zabawy dla dzieci, 2. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: Dokumentacja projektowa - Załącznik Nr 1 do SIWZ Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - Załącznik Nr 2 do SIWZ, Przedmiary robót - Załącznik Nr 3 do SIWZ. Wymagalny minimalny okres gwarancji wynosi 3 lata (36 miesięcy) od dnia odebrania przez Zamawiającego robót i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów i urządzeń własnych - wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwiecień 2004 r. o wyrobach budowlanych ( Dz. U. z 2004 r. Nr 92, poz. 881 z późn. zm. ) oraz innych przepisów, o ile mają zastosowanie. W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej lub innej części SIWZ, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń bądź przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych, systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych opisywanym, z zastrzeżeniem, że gwarantują one realizację zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i zapewniają uzyskanie parametrów technicznych i funkcjonalno - użytkowych nie gorszych od założonych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia - przed ich zastosowaniem. Jeżeli opisanie materiałów, maszyn lub urządzeń za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów lub pochodzenia nastąpiło, to należy je traktować jako przykładowe rozwiązanie projektowe. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów, maszyn i urządzeń innych niż przewidziane w projektach budowlanych z zachowaniem tych samych technologii wykonania, parametrów oraz właściwości technicznych i jakościowych. Wskazany zapis ma charakter nadrzędny do zapisów dokumentacji projektowej i przedmiaru robót. Wszystkie materiały zastosowane przez Wykonawcę winny posiadać: aprobaty techniczne oraz certyfikaty. Materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SIWZ i załącznikach do niej. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2007 z późn. zm. ). Wywóz odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie, gdzie mają być prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia, celem uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty i wyceny robót budowlanych przewidzianych do wykonania zgodnie z postanowieniami SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.jaroslaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach