Przetargi.pl
Budowa socjalnego budynku wielorodzinnego przy ulicy Sroczyńskiego w Jaśle wraz z infrastrukturą zewnętrzną, zagospodarowaniem terenu

Miasto Jasło ogłasza przetarg

  • Adres: 38-200 Jasło, ul. Rynek 12
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4486311 , fax. 013 4486360
  • Data zamieszczenia: 2009-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Jasło
    ul. Rynek 12 12
    38-200 Jasło, woj. podkarpackie
    tel. 013 4486311, fax. 013 4486360
    REGON: 37044030100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jaslo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa socjalnego budynku wielorodzinnego przy ulicy Sroczyńskiego w Jaśle wraz z infrastrukturą zewnętrzną, zagospodarowaniem terenu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W imieniu i na rzecz Zamawiającego działa TBS-ABK Sp. z o.o. 38-200 Jasło, ul. Kochanowskiego 3 jako Inwestor Zastępczy. Budowa socjalnego budynku wielorodzinnego przy ulicy Sroczyńskiego w Jaśle wraz z infrastrukturą zewnętrzną, zagospodarowanie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium 30 000,00 PLN, w tym: dla części Nr 1 - 23 000 PLN, dla części Nr 2 - 5 000 PLN, dla części Nr 3 - 2 000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1, 2, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 - Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) oraz wykonawcy, którzy: 2. Wykażą, że w ciągu ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem, zakresem i wartością przedmiotowemu zamówieniu, z podaniem jego wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie - dotyczy części nr 1,2,3. 3. W ciągu ostatnich pięciu lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, byli przynajmniej raz głównym wykonawcą w zadaniu o przeznaczeniu i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia - dotyczy części nr 1. 4. Dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - kierownik budowy posiadający co najmniej 5 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami oraz mogący się wykazać doświadczeniem w pełnieniu funkcji kierownika budowy dla co najmniej 2 podobnych inwestycji - dotyczy części nr 1. 5. Dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane w branży sanitarnej w zakresie sieci i instalacji (wod-kan, gaz, c o, ccw) z doświadczeniem zawodowym co najmniej 5 letnim - dotyczy części nr 2. 6. Dysponują osobą posiadającą uprawnienia w branży elektrycznej z co najmniej 5 letnim doświadczeniem zawodowym - dotyczy części nr 3. 7. Dysponują lub będą dysponować niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami tj. koparką, ładowarką /lub podobnym sprzętem/ - dotyczy części nr 1. 8. Uzyskali przychody ze sprzedaży robót budowlano-montażowych w roku 2008 lub 2007 lub 2006 nie mniejsze niż 3 mln PLN - dotyczy części nr 1, / nie mniejsze niż 600 tysięcy PLN - dotyczy części nr 2, / nie mniejsze niż 500 tysięcy PLN - dotyczy części 3. 9. Ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 10. Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą < spełnia - nie spełnia > na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów. 11. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W przypadku gdy Wykonawcą jest spółka cywilna lub jawna - umowę spółki i wypis z ewidencji gospodarczej dla każdego wspólnika. 3. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia. Aktualne zaświadczenie przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 4. Jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymagania dotyczące składania dokumentów i oświadczeń dotyczą każdego z Wykonawców z osobna. 5. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy pzp - zał. Nr 3 do SIWZ, 6. Kopię dowodu wpłaty wadium, 7. Wypełniony kosztorys ofertowy przygotowany na podstawie przedmiarów robót, 8. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - zał. Nr 2 i zał. Nr 5 do SIWZ. 9. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem, zakresem i wartością przedmiotowemu zamówieniu z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (np. protokół odbioru, referencje itp.) - zał. Nr 4 do SIWZ, 10. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi i urządzeń w celu zrealizowania zamówienia, 11. Harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji poszczególnych elementów robót, 12. Polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczeniowy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 13. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 14. Parafowany przez Wykonawcę projekt umowy zał. Nr 6 do SIWZ, 15. Wyceniona Tabela kosztowa - opracowana na podstawie wzoru, stanowiącego zał. Nr 7 do SIWZ, 16. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podpisywania zobowiązań w imieniu firmy, składającej ofertę. Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, na każdej zapisanej stronie. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs.jaslo.biz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach