Przetargi.pl
Budowa sieci wodociagowej w m. Krówniki - Horby

Gmina Przemyśl ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Borelowskiego 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6704800 w. 34
  • Data zamieszczenia: 2009-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przemyśl
    ul. Borelowskiego 1 1
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 016 6704800 w. 34
    REGON: 65090029800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaprzemysl.home.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci wodociagowej w m. Krówniki - Horby
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Na zakres rzeczowy zadania składa się wykonanie następujących robót: - sieć wodociagowa - montaż rurociagów z rur polietylenowych (PE,PEHD) o śred. Zewn. 110 mm - 324 mb, - hydranty pożarowe podziemne o średn. 80 mm - kpl 1, - hydranty pożarowe nadziemne o sredn. 80 mm - kpl 1, - zasuwy żeliwne klinowe owalne kołnierzowe z obudową o średn. 100 mm - kpl 1, 4. Ponadto Wykonawca: a) odpowiada za jakość wykonania zamówienia, za należytą staranność przy realizacji zobowiązań umowy, b) ponosi koszt pełnej obsługi geodezyjnej, koszt urządzenia, zagospodarowania i dozoru placu budowy, koszt sporządzenia inwentaryzacji powykonawczej w trzech egzemplarzach i wykazu działek przez które przebiega sieć wodociągową wraz z urządzeniami i poniesie opłaty z tym związane; c) wykonawca wykona i zapewni niezbędną ochronę budowy oraz zabezpieczy teren pod względem oznakowania robót prowadzonych przy pasie drogowym, d) ewentualne odszkodowania pokrywa Wykonawca, e) wykonawca jest zobowiązany, aby wszystkie powstałe w procesie budowy materiały zostały przetworzone, unieszkodliwione i/ lub magazynowane w sposób przyjazny środowisku, co oznacza, że wykonawca jest zobowiązany postępować zgodnie z ustawa o odpadach (Dz.U. z 2007 r. nr 39, poz. 251). 4. Każdy z Wykonawców winien dokonać wizji lokalnej w terenie, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonanie robót będących przedmiotem zamówienia, celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych do wyceny robót, aby wykluczyć roszczenia Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do zrealizowania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W prowadzonym postepowaniu wadium nie jest wymagane.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( art. 22 ust. 1 pkt 1 PZP), 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ( art. 22 ust. 1 pkt 2 PZP) - wykażą co najmniej 1 robotę budowlana w zakresie budowy sieci wodociągowej o wartości szacunkowej co najmniej 50.000,00 złotych , z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie oraz wykażą, że dysponują odpowiednio lub będą dysponować wykwalifikowanym personelem, w tym osobą posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży sieci wodociągowej, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ( art. 22 ust. 1 pkt 3 PZP) 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1 formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru zał. Nr 1 wraz z kosztorysem ofertowym; 2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3 aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4.oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. Nr 4 do SIWZ, W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: 1 wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zał. Nr 2 do SIWZ, - należy załączyć kserokopię uprawnień kierownika budowy w zakresie budowy sieci wodociągowej , wraz z kserokopią aktualnego zaświadczenia Izby Inżynierów Budownictwa , potwierdzonych za zgodność z oryginałem; 2 wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i miejsca ( minimum 1 inwestycja w zakresie sieci wodociągowej o wartości co najmniej 50.000,00 złotych, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie) - zał. Nr 3 do SIWZ, Uwaga: nie zamieszczać referencji niezwiązanych z zakresem projektu. 3 wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował - zał. Nr 6 do SIWZ 4.Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1. zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.2, 1.3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania sie o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych wyżej Oferta wspólna. 1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielnie niniejszego zamówienia a wszystkie warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale V pkt 2 i 3 muszą spełniać oni łącznie. 2.Oferta wspólna musi zostać przygotowana i złożona w następujący sposób: 1) Wykonawcy muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika (zwanego w niniejszej siwz Pełnomocnikiem) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców; 2) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców, 3) Każdy z wykonawców zobowiązany jest do przedłożenia dokumentów wymienionych w pkt 1.2,1.3, natomiast oświadczenie (poz. 1.4) w ich imieniu składa Pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. Wykonawcy zobowiązani są do złożenia w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika o którym mowa w ppkt. 2.1. 4) Każdy oddzielnie z Wykonawców występujących wspólnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaprzemysl.home.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach