Przetargi.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w lewobrzeżnej części gminy Białobrzegi w miejscowościach Białobrzegi, Korniaktów Północny, Budy Łańcuckie

Gmina Białobrzegi ogłasza przetarg

  • Adres: 37-114 Białobrzegi, Białobrzegi 4
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2245220, 2245227
  • Data zamieszczenia: 2009-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Białobrzegi
    Białobrzegi 4 4
    37-114 Białobrzegi, woj. podkarpackie
    tel. 017 2245220, 2245227
    REGON: 00053602500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bial.regiony.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w lewobrzeżnej części gminy Białobrzegi w miejscowościach Białobrzegi, Korniaktów Północny, Budy Łańcuckie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są : roboty budowlane polegające na budowie kanalizacji sanitarnej w lewobrzeżnej części Gminy Białobrzegi : Etap I w miejscowościach Białobrzegi, Korniaktów Północny i Etap II w miejscowości Budy Łańcuckie , w systemie grawitacyjno-tłocznym z przykanalikami kanalizacyjnymi do budynków, rurociągi grawitacyjne, tłoczne (z przejściem pod rzeką Wisłok),przepompownie ścieków jako szczelne zbiorniki wyposażone w pompy i urządzenia , z zasilaniem energetycznym , monitoringiem elektronicznym pracy przepompowni i ogrodzeniem przepompowni
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości: 90 000,00 zł, słownie : dziewięćdziesiąt tysięcy złotych , 00 /100
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią warunki opisane w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 ust .1 i 2 ustawy. 2)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia , 3)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowane, co najmniej (1) jedno zamówienie , o charakterze i złożoności technologicznej porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia ( zawierające elementy robót : budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompowniami ścieków i przyłączami kanalizacyjnymi) o wartości co najmniej równej 4 000 000,00 zł . 4)dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , 5)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , 6)Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot składanej przez siebie oferty na okres nie mniejszy niż 36 m-cy od daty ostatecznego odbioru, 2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami siwz wg. reguły : spełnia/nie spełnia .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 USTAWY , Wykonawca składa następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: -Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, -Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o projekty budowlano-wykonawcze i dostarczone przedmiary w wersji kosztorysów uproszczonych z tabelami elementów scalonych. Do kosztorysu ofertowego należy dołączyć wypełniony załącznik rzeczowo-finansowy (wg przedstawionego w SIWZ wzoru). -Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 Ustawy - załącznik . -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, -Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy , wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -Dowód wniesienia wadium. 2. Inne dokumenty: 2.1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: -Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - wg wzoru -Doświadczenie w zakresie wykonawstwa, Podane zamówienia winny być poparte referencjami od Zamawiających potwierdzającymi, że zamówienia zostały wykonane należycie , zawierającymi następujące dane : nazwę, wartość, zakres rzeczowy ,miejsce wykonania zamówienia , termin realizacji wykonanych zamówień . -Wykaz potencjału technicznego oraz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacją na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg. wzoru -Potencjał kadrowy, oraz -Potencjał Techniczny lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób lub potencjału technicznego do wykonania zamówienia, -Informację dotyczącą kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia osoby przewidzianej na stanowisko kierownika budowy z załączeniem uprawnień budowlanych w specjalności odpowiedniej do rodzaju robót objętych zamówieniem i aktualnego zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, -Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. -W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ,dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Wymienione w niniejszej specyfikacji dokumenty, powinny być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, przez osobę/osoby/ uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem - za zgodność z oryginałem .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bial.regiony.pl- zakładka przetargi /pliki specyfikacji /
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach