Przetargi.pl
Budowa sali gimnastycznej z zapleczem socjalnym i łącznikiem przy Publicznym Gimnazjum w Świerczowie

Urząd Gminy w Świerczowie ogłasza przetarg

  • Adres: 46-112 Świerczów, ul. Brzeska 48
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4196179 , fax. 077 4196184
  • Data zamieszczenia: 2009-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Świerczowie
    ul. Brzeska 48 48
    46-112 Świerczów, woj. opolskie
    tel. 077 4196179, fax. 077 4196184
    REGON: 00054382900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swierczow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sali gimnastycznej z zapleczem socjalnym i łącznikiem przy Publicznym Gimnazjum w Świerczowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Budowa sali gimnastycznej z zapleczem socjalnym i łącznikiem przy Publicznym Gimnazjum w Świerczowie. Rozmiar i rodzaj prac do wykonania przedstawiono w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót, kosztorysach nakładczych i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia,której wykonanie powierzy podwykonawcom. Wykaz robót: Roboty ziemne Fundamenty (sala + zaplecze) Konstrukcja żelbetowa sali Murowanie ścian (sala + zaplecze) Montaż powłoki dachowej sali Montaż więźby dachowej zaplecza Wylanie stropu zaplecza Montaż przykrycia zaplecza Wykonanie przyłącza wodociągowego i hydrantu Wylanie posadzek Wykonanie schodów zewnętrznych Montaż okien i naświetli Montaż stropu podwieszonego w sali + ocieplenie Montaż stropu podwieszonego zaplecza + ocieplenie prace wykończeniowe Instal. elektryczne wewn. sali + zaplecze Instal. sanitrane wod-kan wewn. zaplecza Instal.hydrantowa Instal.c.o. Wentylacja Obróbki blacharskie Ściany sali + zaplecze - roboty wykończeniowe Podłogi zaplecza Podłoga sali Roboty terenowe, opaska, Tynki i okładziny zewn. Montaż armatury sanitarnej Montaż opraw oświetleniowych Montaż detali wykończeniowych wnętrz Instal.orynnowania i podbitek okapów, montaż parapetów Instal.odgromowa Montaż elementów wyposażenia sportowego i użytkowego Wyrównanie i uporządkowanie terenu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122228
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości :80 000 PLN (słownie: osiemdziesiąt tysięcy PLN)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udziałwykonawcy spełniający następujące warunki: 1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności Do potwierdzenia : 1.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2 Znajdują się w sytuacji finansowej pozwalającej na realizację zamówienia. Do potwierdzenia : 2.1 Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej posiadanie minimum 30% środków finansowych ( ceny oferty) lub zdolność kredytową wykonawcy w tej samej wysokości, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2 Polisa lub innym dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Spełnieniem warunku udziału w postępowaniu będzie przedstawienie polisy na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż cena oferty i na okres nie krótszy niż termin realizacji zadania. 3 Posiadają niezbędną wiedzę I doświadczenie oraz potencjał techniczny. Do potwierdzenia: 3.1 Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 4 Dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia. Do potwierdzenia : 4.1 Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności kadry inżynieryjno - technicznej, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Potwierdzeniem spełniania warunku będzie przedstawienie wykazu zawierającego nie mniej niż 1 kierownika budowy z uprawnieniami ogólno budowlanymi bez ograniczeń z minimalnym doświadczeniem 5 - letnim oraz minimum 2 kierowników robót budowlanych z uprawnieniami budowlanymi w zakresie instalacji sanitarnych i instalacji elektrycznych 4.2 Dokumentami potwierdzającymi przygotowanie zawodowe: uprawnienia budowlane kierownika budowy - w specjalności konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń uprawnienia budowlane kierowników robót w zakresie, instalacji sanitarnej i instalacji elektrycznych aktualne Zaświadczenia tych osób o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 5 Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 1 ustawy. Do potwierdzenia : 5.1 Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym wart. 24 ust.1 pkt 4 - ?8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do złożenia ofert; 5.2 Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym wart. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do złożenia ofert; 5.3 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawemzwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6 W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone wart. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym: 6.1 Oferta musi zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt. 6.1 niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6.2 W przypadku konsorcjum, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację. 6.3 W stosunku do spółki cywilnej, zamawiający na zasadzie art. 25 ustawy, żąda przedłożenia w ofercie umowy spółki cywilnej, jako dokumentu niezbędnego do przeprowadzenia postępowania, wskazującego na sposób reprezentowania spółki. Jeżeli złożenie oferty i podpisanie umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza zakres czynności zwykłych spółki, a z treści umowy spółki nie wynika stosowne umocowanie danego wspólnika lub wspólników, dla ważności oferty wymagane jest jej podpisanie przez wszystkich wspólników albo wspólnika umocowanego w drodze odrębnej uchwały wspólników, stanowiącej załącznik do umowy spółki cywilnej bądź też przez pełnomocnika. 6.4 w przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, warunki dotyczące doświadczenia oraz potencjału ekonomicznego i technicznego podlegają sumowaniu 7 Zamawiający oceni spełnienie warunków wg kryteriów spełnia lub nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta musi zawierać: -Ofertę cenową zgodną z załączonym drukiem Oferty cenowej - załącznik nr 1 do SIWZ oraz kosztorys ofertowy . Oferta cenowa będzie wartością ryczałtową. -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -Oświadczenie na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ o spełnianiu wymagań z art. 22 ust. 1 oraz że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 1 ustawy. -Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. (załącznik nr 3 ) do SIWZ -Wykaz części zamówienia , jakie będą powierzone podwykonawcom - załącznik nr 4 do SIWZ -Wykaz osób, którym będą powierzone kluczowe stanowiska - załącznik nr 5 do SIWZ oraz dokumenty uprawnień budowlanych kierownika budowy - w specjalność konstrukcyjno budowlane bez ograniczeń, kierowników robót w zakresie instalacji sanitarnej i instalacji elektrycznych wraz z aktualnymi Zaświadczeniami dla tych osób o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. -Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym wart. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. -Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej posiadanie minimum 30% środków finansowych(ceny oferty) lub zdolność kredytową wykonawcy w tej samej wysokości, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający nie uzna informacji w której bank nie określi konkretnej kwoty. (nie będą uznawane informacje określające posiadanie środków poprzez wskazywanie ilości miejsc po przecinku, średnich sald na koncie, obrotów itp.) - Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej od ceny oferty i na okres nie krótszy niż termin realizacji zadania - Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne z podaniem ilości osób za które wykonawca opłaca składki, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Harmonogram rzeczowo - finansowy według załącznika nr 6 do SIWZ - Potwierdzenie wpłaty wadium 2 Kolejność złożonych dokumentów w ofercie powinna odpowiadać kolejności określonej w pkt.1 Nie spełnienie tego wymogu nie będzie skutkowało odrzuceniem oferty. 3 Wszystkie kartki złożonej oferty powinny być kolejno ponumerowane, a ilość kartek wpisana do oferty cenowej. Nie spełnienie tego wymogu nie będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Za kompletność złożonej oferty, która nie została ponumerowana Zamawiający nie bierze odpowiedzialności. 4 Dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, należy w górnym prawym rogu oznaczyć zapisem: Dokument stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa, i muszą być dołączone do oferty w oddzielnej kopercie oznaczonej: Dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa. 5 Wszystkie dokumenty składane z ofertą muszą mieć formę oryginału albo kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem na każdej stronie zawierającej treść przez Wykonawcę (osobę/osoby upoważnioną do reprezentacji wykonawcy wymienioną w dokumencie rejestracyjnym prowadzonej działalności gospodarczej) lub pełnomocnika. 6 Jeżeli pełnomocnik w imieniu wykonawcy podpisuje także oświadczenie wiedzy o spełnieniu przez wykonawcę warunków udziału wykonawcy w postępowaniu, udzielone pełnomocnictwo ma zawierać upoważnienie do złożenia takiego oświadczenia. 7 Zamawiający wymaga by dokumenty składane w ramach oferty były sporządzone w języku polskim. Jeżeli oryginalny dokument został sporządzony w innym języku wymaga się oprócz tego dokumentu złożenia jego tłumaczenia na język polski, poświadczonym przez wykonawcę 8 Brak jakiegokolwiek dokumentu wymaganego w SIWZ lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie lub niezgodnego z w/w opisem spowoduje odrzucenie oferty. 9 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w zakresie składanych dokumentów zastosowanie ma odpowiednio § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym i podpisanym (każdy dokument) przez tłumacza przysięgłego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swierczow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach