Przetargi.pl
Budowa sali gimnastycznej z zapleczem socjalnym i łącznikiem do Publicznego Gimnazjum w Zagwiździu przy ul. Lipowej 68.

Gmina Murów ogłasza przetarg

  • Adres: 46-030 Murów, ul. Dworcowa 2
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4214034 , fax. 0-77 4214032
  • Data zamieszczenia: 2016-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Murów
    ul. Dworcowa 2 2
    46-030 Murów, woj. opolskie
    tel. 0-77 4214034, fax. 0-77 4214032
    REGON: 53141317100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.murow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sali gimnastycznej z zapleczem socjalnym i łącznikiem do Publicznego Gimnazjum w Zagwiździu przy ul. Lipowej 68.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: Budowa Sali gimnastycznej z zapleczem socjalnym i łącznikiem do Publicznego Gimnazjum w Zagwiździu przy il. Lipowej 68 zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych dokumenty stanowiące załącznik do niniejszej specyfikacji. 2.Nieruchomość planowana do zabudowy obejmuje działki o numerach ewidencyjnych 612-4 i 614-3 z karty mapy 3, obręb ewidencyjny 0352 Zagwiździe, jednostka ewidencyjna 160906- 2 Murów. Obiekt sportowy będzie zlokalizowany w północnej części przedmiotowych działek. Budynek został zaprojektowany jako jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony. Budynek będzie wykonany w technologii tradycyjnej, wyposażony w instalacje wewnętrzne: wodociągową, kanalizacyjną elektryczną oraz centralnego ogrzewania. Ławy i stopy fundamentowe żelbetowe, ściany murowane z bloczków wapienno- piaskowych wzmocnione rdzeniami żelbetowymi, konstrukcja dachu nad salą gimnastyczną wykonana ze stalowych dźwigarów kratowych, natomiast nad częścią socjalną jako stropodach żelbetowy. Charakterystyczne parametry inwestycji: - długość max. - 134,71[m] - szerokość max - 207,22[m] - powierzchnia zabudowy - 1 841,04[m2] - powierzchnia użytkowa - 1 690,87[m2] - kubatura -16 692,24[m3] 2. Zadanie polega na wykonaniu m.in. następującego zakresu prac: -obsługę geodezyjną: - wytyczenie geodezyjne terenu inwestycji; - wykonanie operatów powykonawczych inwestycji; roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: - tymczasowe ogrodzenie terenu inwestycji - organizacja placu budowy - roboty ziemne : - usunięcie humusu - wykonanie wykopów - zasypanie i zagęszczenie wykopów - wyrównanie i uporządkowanie terenu po zakończeniu robót - roboty ogólnobudowlane: - wykonanie żelbetowych ław i stóp fundamentowych - murowanie ścian fundamentowych z bloków betonowych na zaprawie cementowej - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej fundamentów - wykonanie izolacji termicznej ścian fundamentowych ze styropianu ekstrudowanego - murowanie ścian z bloczków wapienno- piaskowych - wykonanie naproży prefabrykowanych - wykonanie żelbetowej konstrukcji budynku - strop, słupy, podciągi, wieńce itd. - montaż stalowej konstrukcji dachowej -wykonanie pokrycia dachowego; -montaż systemu rynnowego oraz obróbek blacharskich -montaż stolarki okiennej i drzwiowej -wykonanie posadzek - tynkowanie ścian wewnątrz budynku - montaż stropu podwieszonego z płyt gipsowo- kartonowych na ruszcie metalowym; - roboty wykończeniowe: - ocieplenie budynku styropianem; - wykonanie warstwy zbrojonej elewacji oraz tynku mineralnego; - montaż elewacji osłonowej z płyt perforowanych; - wykonanie okładzin wewnętrznych na ścianach i podłogach; - malowanie wnętrz budynku farbami emulsyjnymi; - montaż wyposażenia -roboty instalacyjne : - wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej min. Wykucie bruzd, wykonanie okablowania , montaż osprzętu, itd. - wykonanie instalacji nagłośnieniowej min. Wykucie bruzd, wykonanie okablowania, montaż osprzętu, itd. - wykonanie instalacji odgromowej; - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania min. Ułożenie rur, montaż grzejników, montaż pomp ciepła, itd. - wykonanie instalacji wodociągowo- kanalizacyjnej wewnętrznej min. Ułożenie rur, montaż armatury oraz wyposażenia itd. oraz przyłączy wodociągowego i kanalizacyjnego; - wykonanie instalacji wentylacyjnej min. Ułożenie przewodów wentylacyjnych, wykonanie izolacji przewodów, montaż urządzeń i osprzętu, itd. - roboty dodatkowe: - w przypadku wystąpienia kolizji dokumentacji ze stanem istniejącym na etapie realizacji prac, należy dokonać stosownych zmian w projekcie z zachowaniem wymaganych przepisów prawa: - wykonanie prób, badań i testów; - wywóz odpadów i nadwyżki urobku na składowisko odpadów. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia nadzoru na budowie przez osoby z odpowiednimi uprawnieniami , wykonania dokumentacji powykonawczej, obejmującej: - dokumentację projektową z naniesionymi na niej zmianami i uzupełnieniami dokonanymi w trakcie wykonywania robót; - operat geodezyjny powykonawczy; - dziennik budowy; - protokoły częściowe ; - protokoły wszystkich prób i badań; - dokumenty dotyczące jakości wbudowanych materiałów- świadectwa jakości i certyfikaty wydane przez dostawców materiałów i urządzeń. Szczegółowy zakres robót jest określony w projekcie budowlanym architektury i konstrukcji opracowanym przez Machura Projekt Biuro Konstrukcji i Architektury inż. Łukasz Machura - opracowanie zbiorowe z kwietnia 2016 roku, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarze robót stanowiących załącznik do niniejszej dokumentacji przetargowej. Na realizację przedmiotowego zadania została wydana przez Starostę Opolskiego decyzja o pozwoleniu na budowę nr 309 2016 z dnia 10 maja 2016 roku. 3. Zamawiający przedstawiając nazwy własne w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia miał na celu wyłącznie pokazanie w sposób jednoznaczny, o jakich parametrach technicznych materiał ( urządzenie) należy użyć do wykonania robót budowlanych. Użycie nazw własnych w żaden sposób nie sugeruje producenta, ma jedynie charakter przykładowy. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji oraz uzyskanie akceptacji autora projektu. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Złożone wyżej wskazane dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej , który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności zaproponowanych zamienników. W przypadku zastosowania innych materiałów lub urządzeń Wykonawca, którego ofertę uznano za najkorzystniejszą zobowiązany jest: na własny koszt i ryzyko oraz własnym staraniem uzyskać zgodę Autora Projektu na proponowane zmiany i w razie potrzeby opracować zamienną dokumentację projektową, dokonać niezbędnych uzgodnień i przeprowadzić wymagane Prawe budowlanym zmiany. W przypadku nie dołączenia dokumentów uwiarygadniających zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych Zamawiający uzna, że Wykonawca przedstawił w ofercie urządzenia i materiały opisane w dokumentacji projektowej. 4. Wykonawca zobowiązany jest używać materiały i urządzenia do wbudowania: a) oznakowane CE, co oznacza, że dokonano oceny ich zgodności z normą zharmonizowaną albo europejską aprobatą techniczną bądź krajową specyfikacją techniczną państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Obszaru Gospodarczego, uznaną przez Komisję Europejską za zgodną z wymaganiami podstawowymi, alb b) umieszczone w określonym przez Komisję Europejską wykazie wyrobów mających znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, dla których producent wydał deklarację zgodności z uznanymi regułami wiedzy technicznej, albo c) oznakowane znakiem budowlanym 5. Zaleca się aby każdy z Wykonawców dokonał wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków związanych z wykonywaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do przygotowania oferty, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszt wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122228
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 1. Ustala się wadium w wysokości: 70.000,00PLN słownie: siedemdziesiąt tysięcy 00/100 2. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert, określonego w Rozdziale 13 niniejszej SIWZ tj. do dnia 05.07.2016r godz. 10:00, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się PRZELEWEM na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy Łubniany Nr 21 8897 0004 2001 0006 0163 0003 z dopiskiem Wadium -Sala gimnastyczna z zapleczem socjalnym i łącznikiem do Publicznego Gimnazjum w Zagwiździu przy ul. Lipowej 68 Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu lub kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem- przez osoby odpowiednio upoważnione do reprezentowania. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji winno być złożone w oryginale. Oryginał dokumentu wraz z jego kopią ( potwierdzoną za zgodność z oryginałem) należy dołączyć do oferty w oddzielnej kopercie. Oferta nie zabezpieczona wadium w jednej lub kilku z podanych wyżej form zostanie wykluczona bez rozpatrywania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.murow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach