Przetargi.pl
Budowa sali gimnastycznej z zapleczem socjalnym przy Szkole Podstawowej w Karłowicach wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Kolejowej 9

Wójt Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 46-090 Popielów, ul. Opolska 13
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2011-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy
    ul. Opolska 13 13
    46-090 Popielów, woj. opolskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.popielow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sali gimnastycznej z zapleczem socjalnym przy Szkole Podstawowej w Karłowicach wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Kolejowej 9
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa Sali gimnastycznej wraz z zapleczem socjalnym oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Karłowice przy ulicy Kolejowej. Zakres prac obejmuje: 1. Roboty budowlano-montażowo-instalacyjne: - Roboty rozbiórkowe, roboty ziemne - Fundamenty żelbetowe - Konstrukcja żelbetowa nadziemna, ściany nadziemne - Dach, Stropy, sklepienia, schody, podesty, ścianki działowe - Izolacje przeciwwilgociowe, przeciwdźwiękowe - Tynki i oblicowania, roboty malarskie oraz inne roboty wykończeniowe - Podłoża, podłogi i posadzki - Różne roboty zewnętrzne - Instalacje: wentylacyjna, C.O., WOD-KAN, elektryczna, - Przyłącze WOD-KAN - Izolacje cieplne - Stolarka okienna i drzwiowa 2. Zagospodarowanie terenu: - Bieżnia 100m, boiska: do piłki ręcznej, koszykówki, siatkówki 2 szt., piłkochwyty - Zeskocznie, skocznie wzwyż i w dal - Mała architektura - amfiteatr - Roboty uprawne, sadzenie drzew i krzewów, trawniki, roboty pielęgnacyjne - Nawodnienie boiska 3. Budowa miejsc postojowych i drogi p.poż. 4. Wyposażenie Sali gimnastycznej Wykonawca zobowiązany jest do: 1. dokonania wizji lokalnej w terenie (na własny koszt) oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny robót. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy; 2. przejęcia protokolarnie terenu, na którym będą wykonywane roboty, 3. zapewnienia na własny koszt na czas wykonywania robót energię elektryczną oraz wodę do celów budowlanych 4. przygotowania zaplecza budowy, 5. zabezpieczenia miejsca wykonywania prac przed dostępem osób trzecich ze szczególnym uwzględnieniem personelu i uczniów szkoły , 6. zapewnienia bezpiecznego dojścia do wszystkich obiektów zlokalizowanych w rejonie prowadzonych prac, 7. oznaczenia i zabezpieczenia instalacji na powierzchni ziemi oraz urządzeń podziemnych. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót bądź urządzeń (np. istniejącego uzbrojenia, znaki geodezyjne) w toku realizacji prac, Wykonawca ma obowiązek ich naprawienia (doprowadzenia do stanu poprzedniego, wznowienia) na swój koszt, 8. przestrzegania przepisów ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2007 r. Nr 39 poz. 251 z późn. zm), 9. przestrzegania przepisów bhp oraz przepisów przeciwpożarowych, 10. wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 11. uzyskania wszelkich danych i materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy, 12. zapewnienia kompletnej obsługi geodezyjnej w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia łącznie z dostarczeniem inwentaryzacji powykonawczej mapy sytuacyjno - wysokościowej w skali 1:500 w 3 egz., 13. wykonania zadania z dołożeniem należytej staranności, 14. stosowania materiałów odpowiadających wymogom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo Budowlane i przepisami wykonawczymi do ustawy oraz zaleceniami Inspektora nadzoru, 15. zawiadomienie Inspektora nadzoru z 3-dniowym wyprzedzeniem o terminie robót ulegających zakryciu. Jeżeli Wykonawca nie poinformuje o tych faktach przedstawiciela Zamawiającego, zobowiązany będzie na jego żądanie odkryć te roboty, a następnie przywrócić je do stanu poprzedniego na swój koszt. , 16. udzielenia Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na okres 60 miesięcy na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od następnego dnia od odbioru robót, 17. niezwłocznego sygnalizowania Zamawiającemu zaistnienia istotnych problemów, których Wykonawca, mimo dołożenia należytej staranności nie będzie w stanie rozwiązać we własnym zakresie. Zamawiający zastrzega jednak, że nie będzie wykonywał za Wykonawcę działań, do których Wykonawca zobowiązał się na podstawie zawartej umowy, 18. uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania go protokołem zdawczo odbiorczym Zamawiającemu w dacie odbioru końcowego robót, 19. stosowania w czasie prowadzenia robót wszelkich przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, 20. przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy, w skład której powinny wejść następujące dokumenty: - inwentaryzacja geodezyjna - trzy egzemplarze, - protokoły odbiorów technicznych, atesty, gwarancje i świadectwa pochodzenia wbudowanych materiałów i urządzeń potwierdzone przez producenta/dostawcę, - dokumentacja powykonawcza obiektu wraz z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie budowy, potwierdzonymi przez kierownika budowy, inspektora nadzoru i projektanta , za zmiany wprowadzone do projektu bez wiedzy Zamawiającego odpowiada wyłącznie Wykonawca. - oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu z projektem, obowiązującymi przepisami i polskimi normami, - protokoły badań i sprawozdań, - rozliczenie końcowe budowy, z podaniem wykonanych elementów, ich ilości i wartości, - wyniki badania wody , - wszelkich wymaganych prawem instrukcji w tym również p. poż. 21. na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną. 22. ponoszenia pełnej odpowiedzialności za szkody powstałe w trakcie wykonania przedmiotu umowy. 23. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia harmonogramu finansowo - rzeczowego najpóźniej w dniu podpisania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót STWiOR oraz dokumentacja projektowa stanowiące załącznik do niniejszego SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122228
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). Warunki na jakich wnosić wadium określone są w rozdziale 12 SIWZ /Wymagania dotyczące wadium/

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.popielow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach