Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane elewacyjne oraz wykonanie ogrodzenia w ramach V etapu zadania inwestycyjnego pn. Prace budowlano-modernizacyjno-adaptacyjne Opolskiego Ośrodka Szkoleniowego Służb Ratowniczych i Administracji Publicznej RYBACZÓWKA w Turawie

Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-082 Opole, ul. Piastowska 14
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4524690
  • Data zamieszczenia: 2009-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu
    ul. Piastowska 14 14
    45-082 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4524690
    REGON: 00051432500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.opole.uw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane elewacyjne oraz wykonanie ogrodzenia w ramach V etapu zadania inwestycyjnego pn. Prace budowlano-modernizacyjno-adaptacyjne Opolskiego Ośrodka Szkoleniowego Służb Ratowniczych i Administracji Publicznej RYBACZÓWKA w Turawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót budowlanych obejmuje: - wykonanie ocieplenia elewacji z wykonaniem struktury tynku mineralnego; - częściowa wymiana okien - wymiana parapetów zewnętrznych - wymiana rynien i rur spustowych - częściowa - obłożenie płytkami cokołu - przełożenie instalacji odgromowej na ścianach budynku - demontaż i montaż zadaszeń nad wejściami zewnętrznymi (szt. 3) - demontaż i montaż punktów oświetleniowych zewnętrznych - wykonanie ogrodzenia z prefabrykowanych elementów betonowych - montaż bramy wjazdowej wraz z furtką - wykonanie opaski z płytek chodnikowych wokół budynku - tynkowanie i malowanie murków oporowych tarasu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 84 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 8.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a. spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, c. dysponują osobą, która sprawowała będzie funkcję kierownika budowy i posiadała bedzie uprawnienia w zakresie kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, d. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, e. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 8.2 Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1 Zamawiający wymaga złożenia oferty sporządzonej w języku polskim, zawierającej wszystkie oświadczenia i załączniki wymienione w punkcie 14 Opis sposobu przygotowywania ofert. 9.2 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności Zamawiający wymaga załączenia do oferty następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) dokumentów stwierdzających, że osoby, wykonujące zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień), Kserokopia uprawnień budowlanych (w zakresie kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej) osoby, która sprawowała będzie funkcję kierownika budowy wraz z kserokopią aktualnego zaświadczenia (z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa), o którym mowa w art. 12 ust. 7 ustawy - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118). 3) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.3 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga załączenia do oferty następujących dokumentów: 1) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W wykazie należy zaznaczyć wykonanie robót (minimum jednej) polegających na ocieplaniu budynku potwierdzonych referencjami wystawionymi przez Inwestorów lub protokołem odbioru itp. 2) wykazu osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (dotyczy także podwykonawców). 9.4 W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga załączenia do oferty następujących dokumentów: 1) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9.5 Zgodnie z art. 23 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie za?mó?wie?nia. W tym przypadku, Wykonawcy usta?nawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do każdego z Wykonawców. Każdy z Wykonawców działających wspólnie składa dokument wymieniony w punkcie 9.2, podpunkt 1). Powyższe dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do występowania w imieniu wykonawcy zgodnie z zapisami KRS lub wypisu z ewidencji działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.opole.uw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach