Przetargi.pl
Budowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem sanitarno - dydaktycznym, łącznikiem oraz wewnętrznymi instalacjami wod. - kan. c.o., elektryczną, gazową, wentylacyjną, przy budynku szkoły podstawowej w miejscowości Manasterz wraz z monitoringiem i dostawą pomocy dydaktycznych do szkoły w Manasterzu i Piwodzie.

Wójt Gminy Wiązownica ogłasza przetarg

  • Adres: 37-522 Wiązownica, Wiązownica 208
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 622-36-31
  • Data zamieszczenia: 2016-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Wiązownica
    Wiązownica 208 208
    37-522 Wiązownica, woj. podkarpackie
    tel. 016 622-36-31
    REGON: 00055167400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiazownica.regiony.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sali gimnastycznej wraz z zapleczem sanitarno - dydaktycznym, łącznikiem oraz wewnętrznymi instalacjami wod. - kan. c.o., elektryczną, gazową, wentylacyjną, przy budynku szkoły podstawowej w miejscowości Manasterz wraz z monitoringiem i dostawą pomocy dydaktycznych do szkoły w Manasterzu i Piwodzie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową budynku sali gimnastycznej wraz z zapleczem sanitarno - dydaktycznym, łącznikiem oraz wewnętrznymi instalacjami wod. - kan. c.o., elektryczną, gazową, wentylacyjną, monitoringiem wewnętrznym i zewnętrznym obiektów, zbiornikiem bezodpływowym wraz z przykanalikiem, przyłączem wodociągowym, przyłączem instalacji gazowej, miejscami parkingowymi dla samochodów wraz z wyposażeniem w sprzęt sportowy i dydaktyczny. 2) Parametry techniczne obiektu sali gimnastycznej: - długość 29,54 m. - szerokość 25,74 m. - wysokość 10,53 m. - powierzchnia użytkowa 821,63 m2 - powierzchnia zabudowy 676,70 m2 - kubatura 4 001,09 m3 - liczba kondygnacji 1/2 3) Zakres zamówienia obejmuje następujące elementy: - roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, - roboty ziemne, - fundamenty, - ściany parteru, - strop nad parterem, - ściany pietra , - strop na piętrem zaplecza, - dach wraz z pokryciem nad salą gimnastyczną, zapleczem i łącznikiem, - podłoża i posadzki, - tynki i okładziny wewnętrzne, - stolarka okienna i drzwiowa, - malowanie tynków, - elewacja i elementy zewnętrzne, - wentylacja grawitacyjna, hybrydowa i mechaniczna, - instalacja c.o., - kotłownia gazowa wraz z instalacją solarną, - instalacja wod. - kan., - instalacja elektryczna i odgromowa, - przyłącz wodociągowy i instalacja zewnętrzna gazowa, - dostawa wyposażenia sali w sprzęt sportowy, - monitoring wizyjny wraz z dostawą pomocy dydaktycznych, - wytyczenie i inwentaryzacja powykonawcza. - miejsca parkingowe dla samochodów, Szczegółowy przedmiot zamówienia został określony w zał. do SIWZ. -projekcie budowlanym, -STWiORB -decyzją - pozwoleniem na budowę, 5. Podstawowe obowiązki i warunki prowadzenia i wykonania robót stanowiących przedmiot zamówienia: - wykonawca jest zobowiązany wykonywać przedmiot umowy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robot oraz wiedzą techniczną. -wykonawca zobowiązany jest do organizacji placu budowy i jego oznakowania, a w razie konieczności opracowania i uzgodnienia projektu organizacji ruchu w obrębie prowadzonych robót, oraz ponoszenia opłat za zajęcie pasa drogowego na czas realizacji robót -w trakcie prowadzenia robot ziemnych należy zachować szczególną ostrożność na urządzenia obce, w obrębie których prace należy wykonywać ręcznie. Lokalizację podziemnych elementów sieci w obrębie prowadzonych prac ziemnych należy potwierdzić za pomocą przekopów kontrolnych, a w przypadku odkrycia w trakcie robot ziemnych urządzeń nienaniesionych na planie, należy je zabezpieczyć i powiadomić właściciela urządzeń. -sporządzenie i przedłożenie Zamawiającemu, przed rozpoczęciem robot, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (art. 21a ust. 3 Prawa budowlanego), tablicy informacyjnej i ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (art. 45 ust. 4 Prawa budowlanego tekst jednolity Dz.U.2016 poz. 290) - jeden egz. planu bioz należy przekazać Zamawiającemu. -w przypadku uszkodzenia istniejących mediów Wykonawca będzie zobowiązany do naprawienia szkód lub wyrównania strat na podstawie kalkulacji powykonawczej sporządzonej przez poszkodowanego użytkownika bądź Właściciela. -wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt. 22 ustawy z dnia 27.04.2001r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 185, poz. 1243 z późniejszymi zmianami) ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów i ustawą z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150). -w cenie oferty Wykonawca ma obowiązek uwzględnić miejsce, odległość, koszt wywozu, utylizacji i składowania odpadów. -wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie działania lub zaniechania własne, swoich pracowników oraz podmiotów, którymi się posługuje lub przy pomocy których wykonuje przedmiot umowy. -wykonawca ma obowiązek zgłosić Zamawiającemu wykonanie robot zanikających i ulegających zakryciu, przed ich zakryciem, celem odbioru. -wykonawca ma obowiązek zgłosić gotowość do odbioru przedmiotu umowy i uczestniczyć w odbiorze. -w dniu pisemnego zgłoszenia Zamawiającemu faktu wykonania przedmiotu umowy i gotowości do odbioru Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszystkie dokumenty potrzebne do odbioru końcowego, umożliwiające ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Jeżeli w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych lub SIWZ przedmiot zamówienia określono przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenie materiałów, to Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania urządzeń równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Przez pojęcie materiałów równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z wykonana dokumentacją projektową oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych. Zgodnie z zapisami art. 30 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane i związane z tym usługi i dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Zastosowanie przez wykonawcę rozwiązań równoważnych (materiały i urządzenia równoważne) zobowiązuje wykonawcę do wskazania w ofercie nazw, typów i specyfikacji tych materiałów i urządzeń, a ciężar udowodnienia o zachowaniu parametrów wymaganych przez zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. Wszystkie materiały budowlane powinny odpowiadać normom i posiadać atesty ITB itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach w art. 45 ust. 2 ustawy Pzp, tj.: 1) w pieniądzu; 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42, poz. 275 oraz z 2007 r. z e zmianami). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego w BS Jarosław o/Wiązownica, numer konta 56 9096 1014 2002 1400 0202 0001 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium formie innej niż w pieniądzu - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Wiązownica, w kasie Urzędu pok. nr 44 II p. a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 7. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego ze wspólników uważa się za wniesione prawidłowo. 8. Brak wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 9. Zwrotu i zatrzymania złożonego wadium przetargowego zamawiający dokona zgodnie z przepisami art. 46 ust. 1-5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wiazownica.com lub www.bip.wiazownica.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach