Przetargi.pl
Budowa sali gimnastycznej przy szkole podstawowej w Łętowem wraz z infrastrukturą zewnętrzną

Wójt Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 34-730 Mszana Dolna, ul. Spadochroniarzy 6
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 3310009 w. 615, 3319815 , fax. 018 3311242
  • Data zamieszczenia: 2010-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy
    ul. Spadochroniarzy 6 6
    34-730 Mszana Dolna, woj. małopolskie
    tel. 018 3310009 w. 615, 3319815, fax. 018 3311242
    REGON: 49050568300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mszana.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sali gimnastycznej przy szkole podstawowej w Łętowem wraz z infrastrukturą zewnętrzną
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem wykonania są roboty budowlane obejmujące budowę sali gimnastycznej przy szkole podstawowej wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Łętowe, gmina Mszana Dolna na działkach 616, 617. i obejmuje wykonanie: - Budowę budynku sali gimnastycznej z zapleczem i przewiązką wraz z instalacjami wewnętrznymi: sanitarnymi (wod.-kan. , c.o., wentylacji, gazowymi)i elektrycznymi - Remont pomieszczeń szkoły, rozbiórka schodów zewnętrznych - Budowę zjazdu z drogi publicznej - Budowę utwardzeń powierzchni gruntu wraz z miejscami postojowymi, drogą wewnętrzną i ciągami pieszymi - Budowę boiska sportowego szkolnego wraz z wyposażeniem - Budowę placu zabaw z elementami małej architektury - huśtawka, piaskownica, zestaw gimnastyczny, ławki, kosze na śmieci, - Rozbiórkę i przebudowę ogrodzenia - Budowę przyłącza kanalizacji sanitarnej do budynku sali - Budowę kanalizacji opadowej i drenażu - Rozbiórkę gazociągu i przyłącza gazu i budowa w zmienionej trasie - Rozbiórkę kabla energetycznego i budowa w zmienionej trasie - Rozbiórkę linii napowietrznej nn i budowa w zmienionej trasie, budowa słupa - Rozbiórkę istniejącego budynku sklepu wraz z instalacjami wewnętrznymi i przyłączami . 2. Zakres robót podlegających trybowi przetargowemu musi być wykonany w sposób zgodny z powszechnie obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, dla tego typu obiektów, łącznie z robotami towarzyszącymi. 3. Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlany i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, które to dokumenty są załącznikami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Załączone do specyfikacji kosztorysy w zakresie poszczególnych branż nie stanowią elementu dokumentacji projektowej. Mają charakter informacyjny. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania własnych ustaleń co do rzeczywistego zakresu robót wymaganego do osiągnięcia zamierzonego rezultatu przewidzianego w projekcie. WARUNKI SZCZEGÓŁOWE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1.Przy wykonywaniu robót budowlanych należy bezwzględnie przestrzegać wymagań zawartych w dokumentacji technicznej, a materiały użyte do wykonania robót budowlanych winny spełniać normy i parametry techniczne określone w dokumentacji, opisane w SST oraz przedmiarze robót. 2. Wszelkie użyte w dokumentacji projektowej jak i w innych dokumentach nazwy produktów oraz firm mają wyłącznie zastosowanie do określenia parametrów technicznych i jakościowych urządzeń i materiałów wymaganych przez Zamawiającego do realizacji zadania. W takich przypadkach dopuszczalne jest zaoferowanie produktów równoważnych z tym, że wykonawca wykaże, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same jak produkty wymienione w projekcie. Ciężar wykazania równoważności spoczywa na Wykonawcy, a w oparciu o przedstawione przez niego dokumenty podlega weryfikacji przez Zamawiającego w konsultacji z projektantem i inspektorem nadzoru przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązany jest umieścić tablice informacyjne i ostrzegawcze w miejscu prowadzenia robót, oraz właściwie zabezpieczyć i oznakować teren budowy. 5. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody powstałe i wynikłe na terenie budowy, od daty protokolarnego przejęcia placu budowy przez Wykonawcę, do daty protokolarnego oddania budowy (odbioru końcowego robót) - szkody związane z uszkodzeniem i zabrudzeniem terenów przyległych. 6. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 60 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia - roboty budowlane i instalacyjne oraz zamontowane urządzenia - od daty protokolarnego odbioru pełnego zakresu robót. Na potwierdzenie spełnienia powyższego wymogu, Wykonawca składa w ofercie oświadczenie o czasie udzielonej gwarancji na wykonane roboty budowlane i instalacyjne oraz zamontowane urządzenia. 7. Wymaga się aby zgłoszony przez Wykonawcę kierownik budowy był obecny na budowie w trakcie wykonywania robót. 8. Wykonawca skalkuluje w cenie ofertowej i bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do wykonania następujących prac: 1)kompleksowa obsługa geodezyjna inwestycji, w tym w szczególności: naniesienie reperów roboczych, tyczenie, inwentaryzacja powykonawcza. wraz z 3 egz. inwentaryzacji powykonawczej zadania: - pomiary inwentaryzacyjne winny objąć poza przedmiotem zamówienia także inne sieci uzbrojenia terenu znajdujące się w odkrywce , które są niezgodne z lokalizacją uwidocznioną na mapach zasadniczych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 02.04.2001r. w sprawie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu oraz zespołów uzgadniających dokumentacji projektowych - inwentaryzacja zarejestrowana w PODGiK opracowana w formie papierowej 2)projekt organizacji ruchu wraz z koniecznymi uzgodnieniami 3)obsługa geologiczna: - odbiory podłoża pod posadowienie obiektów oraz inne czynności wynikłe w trakcie realizacji robót a wymagające opinii czy też czynności geologa. 4)uzyskanie stosownych decyzji wraz z opłatami oraz wykonanie tych decyzji na koszt wykonawcy, w tym m.in. - zajęcie pasa drogowego - związanych z realizacją robót w pobliżu urządzeń wymagających stosownych decyzji - innych - niezbędnych przy realizacji zadania 5)W razie konieczności uzyskanie opracowania projektów zamiennych, uzupełniających wraz z uzyskaniem dla tych projektów pozwoleń na budowę 6)organizacja i zabezpieczenie placu budowy 7)Wykonanie niezbędnych badań, prób i pomiarów oraz badań, prób i pomiarów na polecenie inspektorów nadzoru w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót. 8)dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających, 9)uporządkowanie terenu i przywrócenie do stanu pierwotnego (odtworzenie wszystkich obiektów , które ewentualnie muszą ulec rozebraniu w trakcie realizacji zadania) . 10)bieżące usuwanie, składowanie i ewentualna utylizacja materiałów rozbiórkowych i powstałych odpadów, 11)przygotowanie dokumentacji do odbioru częściowego i przygotowanie kompletu dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie dla całości inwestycji . 12)likwidacja placu budowy 13)oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ , a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną oraz obowiązujące normy i przepisy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zasady wnoszenia wadium Wadium w wysokości 35.000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych ) powinno być wniesione w terminie do dnia 31 maja 2010 r. do godz. 11:00 Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania, zgodnie z Ustawą Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mszana.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach