Przetargi.pl
Budowa sali gimnastycznej 12,0 x 24,0 m i przedszkola przy Zespole Szkół w Gnojnicy Dolnej - etap II.

Gmina Ropczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 39-100 Ropczyce, ul. Krisego 1/30
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (017) 2210550 , fax. (017) 2210555
  • Data zamieszczenia: 2011-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ropczyce
    ul. Krisego 1/30 1/30
    39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie
    tel. (017) 2210550, fax. (017) 2210555
    REGON: 00052472000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ropczyce.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa sali gimnastycznej 12,0 x 24,0 m i przedszkola przy Zespole Szkół w Gnojnicy Dolnej - etap II.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 Przedmiotem zamówienia p.n.Budowa sali gimnastycznej 12,0 x 24,0 m i przedszkola przy Zespole Szkół w Gnojnicy Dolnej - etap II jest wykonanie na działce nr ew. 3032/1 w Gnojnicy Dolnej rozbudowy istniejącego budynku Zespołu Szkół w Gnojnicy Dolnej o nową dwukondygnacyjną część, mieszczącą salę gimnastyczną oraz przedszkole, którą należy połączyć przewiązką z istniejącą szkołą. Na parterze należy wykonać salę gimnastyczną wraz z zapleczem sanitarno - szatniowym i pomieszczeniami techniczno - magazynowymi do obsługi funkcji sportowej, a dla potrzeb przedszkola jadalnię, kuchnię z zapleczem technologiczno - magazynowym i sanitariatami, na piętrze sale przedszkolne, zaplecze szatniowo-sanitarne, widownia, siłownia, ponadto wewnętrzne instalacje. wod.- kan, c.o. wentylacji mechanicznej, gazową, elektryczną, telefoniczną, uziemiającą, odgromową oraz przykanaliki kanalizacji sanitarnej i deszczowej, przebudowa układu pomiarowego wraz doziemną częścią zasilania energetycznego sali gimnastycznej i przedszkola, docelowe zasilanie oczyszczalni (zlikwidować tymczasowe), punkty oświetleniowe nad drzwiami zewnętrznymi. 1.2 Zakres objęty przebudową: wykonanie przejścia z istniejącego budynku szkoły do przewiązki: przebicie nowych otworów drzwiowych, zamontowanie ślusarki drzwiowej. 1.3 W ramach robót zewnętrznych wokół budynku przewiduje się wykonanie: ciągów pieszych N1-N5, małej architektury A1-A6. 1.4 Zamówienie obejmuje wyposażenie zaplecza gastronomicznego kuchni i sali gimnastycznej w sprzęt sportowy według wykazu ujętego w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik Nr 5 do SIWZ. 2. Zamówienie nie obejmuje: wykonanego w ramach etapu I zadania zakresu robót t.j. fundamentów z izolacją pionową bez warstw podposadzkowych, sieci kanalizacji sanitarnej deszczowej, sieci wodociągowej z przyłączem, oczyszczalni ścieków, a także iluminacji obiektu, boiska wielofunkcyjnego oraz w istniejącym budynku szkoły: przebudowy klatki schodowej, wymiany więźby dachowej i docieplenia ścian zewnętrznych. 3. Charakterystyka obiektu rozbudowy: powierzchnia zabudowy - 781,50 m 2, powierzchnia użytkowa - 1 022,13 m2, kubatura - 7 670,00 m2. 4. Zakres prac, sposób wykonania robót budowlanych, rodzaj materiałów i urządzeń oraz wyposażenie określają w kolejności ważności: przedmiary robót, stanowiące załącznik Nr 5 do SIWZ, projekty budowlane wykonawcze, stanowiące załącznik Nr 2 do SIWZ oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru, stanowiące załącznik Nr 3 do SIWZ. 5. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: - zapewnienia obsługi geodezyjnej w tym do opracowania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, - wykonania niezbędnych prób i odbiorów, - przygotowania niezbędnych dokumentów wymaganych do realizacji jak: oświadczenia kierownika budowy,. kierowników robót, zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia a także dokumenty do odbioru robót. - przygotowanie kompletu dokumentów do odbioru końcowego. 7. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo. 8. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm. 9. Dopuszcza się do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż zaproponowane w projekcie, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. 10. Wymagany okres gwarancji 36 m-cy liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy przystępujący do przetargu są zobowiązani wnieść wadium w wysokości 60 000,00 zł, w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty na konto Zamawiającego nr 39 9171 0004 0000 8136 2000 0050 w Banku Spółdzielczym w Ropczycach. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium w oryginale lub w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionych przedstawicieli wykonawcy. Wadium winno być załącznikiem do oferty, złożonym w odrębnym opakowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ropczyce.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach