Przetargi.pl
Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Gminie Radomyśl nad Sanem

Gmina Radomyśl nad Sanem ogłasza przetarg

  • Adres: 37-455 Radomyśl nad Sanem, ul. Rynek Duży 7
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8454328 , fax. 015 8454302
  • Data zamieszczenia: 2014-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radomyśl nad Sanem
    ul. Rynek Duży 7 7
    37-455 Radomyśl nad Sanem, woj. podkarpackie
    tel. 015 8454328, fax. 015 8454302
    REGON: 83040912300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomysl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Gminie Radomyśl nad Sanem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres inwestycji obejmuje zaprojektowanie i wybudowanie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Gminie Radomyśl nad Sanem, na działce nr ew. 1873. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:Zadanie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych przepisami prawa uzgodnień, opinii i pozwoleń oraz budowę wraz z dostawą i montażem urządzeń oraz wyposażenia i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie ww. obiektu. Planowana inwestycja, zostanie zaprojektowana oraz wykonana w całości i składać się będzie, z następujących elementów: Zaprojektowania i wykonania robót budowlanych, związanych z zagospodarowaniem terenu przedmiotu zamówienia, tj.:robót przygotowawczych i ziemnych: makroniwelacji, robót drogowych: budowy parkingów, drogi dojazdowej, placów manewrowych, chodników i dróg wewnętrznych, robót budowlanych, budowy, uzbrojenia terenu: sieci wodociągowych i p.poż., z włączeniem się do istniejących sieci wodociągowych (socjalnej i technologicznej), w granicach terenu inwestycji, sieci kanalizacji deszczowej czystej (z powierzchni dachów), sieci kanalizacji deszczowej z dróg i placów wraz z separatorem, sieci kanalizacji sanitarnej, z włączeniem się do zewnętrznej sieci kanalizacji sanitarnej, zgodnie z warunkami wydanymi przez właściciela sieci, sieci elektroenergetycznych, z włączeniem się do doprowadzonej na teren inwestycji, zewnętrznej sieci elektroenergetycznej, zgodnie z warunkami wydanymi przez właściciela sieci, robót budowlanych budowy posadowienia wszystkich obiektów inwestycji, ogrodzenia terenu wraz z bramą wjazdową i furtką, zieleni ochronnej i ozdobnej, obiektów małej architektury. Zaprojektowania i wykonania robót budowlanych, związanych z następującymi obiektami: Nr. 1 - budynek socjalno-biurowy z częścią przeznaczoną na czasowe magazynowanie odpadów ZSEiE i odpadów niebezpiecznych - budowa. Nr. 2 - wiata mała na odpady - budowa. Nr. 3 - wiata duża na odpady - budowa. Nr. 4 - wiata drugie życie odpadu - budowa. Nr. 5 - projektowana droga dojazdowa i plac manewrowy - budowa. Nr. 6 - brama wjazdowa. Zaprojektowania rozwiązań technologicznych oraz wykonania, dostawy i montażu urządzeń/wyposażenia, tj.: brama przesuwna o szer. 6m, wraz z furtką wejściową odpowiedniej ilości kontenerów i regałów oraz pojemników do zbiórki odpadów, wózek paletowy z wagą o udźwigu 1500-2000 kg, szt. 1. Zaznacza się, iż Wykonawca powinien przewidzieć i wykonać wszelkie inne roboty budowlane, dostawy i usługi konieczne oraz wymagane pod względem technicznym, technologicznym i prawnym, dla uzyskania kompletności realizacji i poprawności funkcjonowania PSZOK-u niezbędne do jego użytkowania. W sytuacji gdy doświadczenie i wiedza Wykonawcy wskazuje, że Wymagania Zamawiającego, są niewystarczające dla osiągnięcia zamierzonego celu, to powinien on w swojej ofercie i cenie ująć takie rozwiązania wraz z uzasadnieniem. Wykonawca zobowiązany jest do zaznajomienia się ze wszystkimi szczegółami Wymagań Zamawiającego oraz poszukiwania objaśnień, jeżeli cokolwiek jest niezrozumiałe lub niejasne. Prace projektowe i usługi towarzyszące: 1) Prace projektowe obejmują wykonanie projektu architektoniczno - budowlanego, projektu wykonawczego, przedmiarów robót, rysunków, szkiców, dokonanie wszelkich innych czynności koniecznych do wykonania obiektu budowlanego stanowiącego rezultat realizacji przedmiotu zamówienia 2) W zakres usług towarzyszących pracom i robotom wchodzi w szczególności uzyskanie wszelkich innych aktów administracyjnych niezbędnych do kompletnego wykonania obiektu budowlanego w tym również uzyskanie opinii, uzgodnień, pozwoleń i decyzji właściwych organów, niezbędnych do prawidłowej realizacji robót budowlanych z wyjątkiem czynności prawnych, w których konieczne jest osobiste występowanie Zamawiającego. W zakres usług towarzyszących wchodzi również przygotowanie kompletnego (na podpis) wniosku o udzielenie pozwolenia na użytkowanie oraz dokonanie wymaganych przepisami oraz aktami administracyjnymi czynności wobec osób trzecich w imieniu Zamawiającego (uzgodnienia, okazanie w terenie itp.). 3) Ilekroć właściwy organ lub osoba trzecia wezwie Zamawiającego do dokonania czynności materialno - technicznych związanych z zakresem przedmiotu umowy (w szczególności do składania wyjaśnień w toku postępowań administracyjnych o wydanie decyzji wym. w pkt. 2), Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia każdej niezbędnej pomocy Zamawiającemu w wykonaniu tych czynności lub Zamawiający wezwie Wykonawcę do wykonania tych czynności, co traktowane będzie jako część usług towarzyszących. Wykonawcy nie przysługuje za te czynności dodatkowe wynagrodzenie a Zamawiający może wyznaczyć Wykonawcy termin na ich wykonanie. 4) Usługi towarzyszące realizowane mogą być zarówno na etapie prac projektowych jak i wykonywania obiektu budowlanego. 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do pisemnego wyznaczania Wykonawcy w trakcie realizowania przedmiotu umowy szczegółowych terminów realizacji poszczególnych elementów prac, usług lub robót wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia. 6) Prace projektowe Wykonawca jest zobowiązany prowadzić w zapewnieniu zgodności ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, w tym z programem funkcjonalno-użytkowym. 7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia wybranemu przez siebie podmiotowi na koszt Wykonawcy oceny i przedstawienia rozwiązań projektowych. Wykonawca zobowiązuje się do uwzględnienia w/w kosztów w ramach usług towarzyszących pracom projektowym. Zamawiający zakłada, że opracowanie musi nastąpić przed zakończeniem realizacji prac projektowych, najpóźniej 14 dni przed tym terminem. 8) Wykonawca jest zobowiązany, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym lub na wezwanie Zamawiającego, z udziałem zainteresowanych stron, do zorganizowania posiedzeń Rady Technicznej w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym oraz okazań rozwiązań projektowych w terenie wraz ze sporządzeniem stosownych protokołów na tą okoliczność. 9) Wykonawca zaopatrzy przedmiot wykonanych prac projektowych w wykaz opracowań opinii i uzgodnień oraz w pisemne oświadczenie, iż przedmiot prac jest wykonany zgodnie z umową, specyfikacją istotnych warunków zamówienia, ofertą, z należytą starannością, zasadami współczesnej wiedzy, obowiązującymi normami i przepisami wg stanu prawnego na dzień zakończenia przedmiotu prac projektowych i że został sporządzony w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. 10) Tylko uprawomocnienie się decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji oraz pozytywna opinia Zamawiającego odnośnie prac projektowych uprawnia strony do dokonania czynności przekazania i odbioru placu budowy oraz rozpoczęcia realizacji robót budowlanych. 11) Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w prowadzonych pracach projektowych wszelkich uwag zgłoszonych przez Zamawiającego odnośnie tych prac. 12) W przypadku dopatrzenia się przez Zamawiającego w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia wad w zakresie prac projektowych, Zamawiający może wyznaczyć Wykonawcy termin na usunięcie tych wad. 13) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia nadzoru autorskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz w razie potrzeby stwierdzonej przez Zamawiającego (min. 4 pobyty Autora Projektu na budowie). 14) W przypadku zaprojektowania robót i prac nieobjętych Tabelą elementów scalonych, koszt ich wykonania ponosi Wykonawca, z wyjątkiem zamówień dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 15) Wykonawca odpowiada za niewykonanie lub nienależyte wykonanie robót budowlanych (obiektu budowlanego) w szczególności wskutek niewykonania lub nienależytego wykonania prac projektowych i usług towarzyszących. Roboty budowlane: 1) Wykonawca zobowiązuje się do organizacji robót w sposób zapewniający terminową realizację przedmiotu zamówienia oraz zgodnie z decyzją o ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego/warunków zabudowy. 2) Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia dokumentacji fotograficznej w formie elektronicznej obrazującej stan przed przystąpieniem do robót, z przebiegu realizacji każdego etapu realizacji robót (przynajmniej raz w miesiącu) oraz po zakończeniu i odbiorze przedmiotu zamówienia wraz ze stosownym opisem zdjęć. 3) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty w sposób nie powodujący uszkodzenia infrastruktury nadziemnej, podziemnej i mienia osób trzecich. Wykonawca zobowiązuje się do naprawienia szkody wynikłej z tytułu wyrządzenia powyższych szkód. 4) Wykonawca jest zobowiązany do wykonania wszelkich czynności towarzyszących związanych z przebudową kolidującego uzbrojenia terenu zawartych w uzgodnieniach branżowych do dokumentacji projektowej (decyzje, opinie, pisma) w tym m.in. zgłoszenie o zamiarze rozpoczęcia robót, przeprowadzenia prób, badań, odbiorów z udziałem właścicieli, użytkowników bądź zarządzających uzbrojeniem oraz pokrycia kosztów z tym związanych. W przypadku nazw własnych użytych w programie funkcjonalno-użytkowym i niniejszej specyfikacji dopuszcza się rozwiązania równoważne o parametrach nie gorszych. 3.1. W trakcie realizacji należy stosować materiały i wyroby posiadające obowiązujące świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie lub jeśli są przedmiotem Norm Państwowych, zaświadczenia producenta potwierdzające ich zgodność z postanowieniami odpowiednich norm. 3.2 Wszelkie roboty winny być prowadzone zgodnie ze sztuką budowlaną, przepisami prawa budowlanego, obowiązującymi polskimi normami oraz normami europejskimi, o ile obowiązują w Polsce. Ponadto w trakcie realizacji robót należy stosować się do obowiązujących warunków technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy (zał. nr 8 do SIWZ) 3.4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać również: przygotowanie placu budowy, likwidacja placu budowy po wykonaniu przedmiotu zamówienia, organizację zaplecza budowy, wykonywanie wszelkich prac porządkowych m. innymi usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów i odpadów, segregowanie, składowanie i unieszkodliwianie odpadów, wykonywanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót, w tym prac wynikających z programu funkcjonalno-użytkowego, wykonywanie wszelkich innych robót, czynności, obowiązków i wymogów wynikających ze SIWZ i programu funkcjonalno-użytkowego, a także nie ujętych w w/w dokumentacji, a wynikające ze specyfiki przedmiotu zamówienia, przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi zamontowanych urządzeń i instalacji, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej obiektu 3 egz., sporządzenie i przedłożenie dokumentacji odbiorowej powykonawczej 3 egz., wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku 1 egz., wykonanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego 1 egz., wykonanie planu ewakuacji 1 egz., wyposażenie obiektu w gaśnice zgodnie z wymogami P.POŻ. 3.5. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych do wskazanych w programie funkcjonalno-użytkowym pod warunkiem, że zastosowanie ich nie spowoduje pogorszenia jakości przedmiotu umowy. Za materiały i urządzenia równoważne Zamawiający uznaje te, które posiadają takie same parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych. 3.6. W przypadku zaoferowania materiałów bądź urządzeń równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty wykazu wyspecyfikowanych wszystkich tych materiałów i urządzeń wraz z podaniem nazw producenta, dokładnego i jednoznacznego typu urządzenia oraz załączenia stosownych dokumentów takich jak atest PZH, deklaracja zgodności producenta aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca wszystkie parametry techniczno-ekspolatacyjne ujęte w programie funkcjonalno-użytkowym. 3.7. Brak w złożonej ofercie któregokolwiek z wymaganych dokumentów dotyczących materiałów lub urządzeń równoważnych lub zastosowania urządzeń niezgodnych ze wszystkimi parametrami określonymi w programie funkcjonalno-użytkowym będzie skutkować odrzuceniem oferty z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy Pzp. 3.8. Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej na terenie budowy oraz uzyskać wszelkie konieczne informacje, niezbędne do przygotowania oferty
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości : 10 000 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Zaleszanach Oddział w Radomyślu nad Sanem nr 53 9439 1017 2001 0000 0882 0001, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku bankowym Zamawiającego - 12.09.2014 r. do godz. 10.30 -kserokopię dokumentu stanowiącego dowód poświadczenia o wniesieniu wadium, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty. 5. W przypadku składania wadium w postaci dokumentów wymienionych w pkt.3 litera b-e: mogą być przesłane pocztą na adres Zamawiającego lub złożone u pracownika odpowiedzialnego za zamówienia publiczne - w obydwu przypadkach do oferty należy załączyć kserokopię wniesienia wadium. Wadium może być również złożone w dniu składania ofert - 12.09.2014 r. do godz. 10.30 - jako załącznik do oferty w ORYGINALE (załączony w sposób umożliwiający dokonanie zwrotu zg. z art. 46 ust.1 ustawy Pzp, bez konieczności dekompletowania oferty). 6. Dokument stanowiący dowód poświadczenia o wniesieniu wadium powinien zawierać zapis Wadium - PSZOK Radomyśl nad Sanem. 7. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z treścią art. 46 ust.1 - 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli zaistnieją okoliczności określone w art.46 ust. 4 a, ust.5 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radomysl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach