Przetargi.pl
Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów w Gminie Baranów Sandomierski

Gmina Baranów Sandomierski ogłasza przetarg

  • Adres: 39-450 Baranów Sandomierski, ul. gen. L. Okulickiego 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8118581 w. 112; 8118583 , fax. 015 8118582
  • Data zamieszczenia: 2014-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Baranów Sandomierski
    ul. gen. L. Okulickiego 1 1
    39-450 Baranów Sandomierski, woj. podkarpackie
    tel. 015 8118581 w. 112; 8118583, fax. 015 8118582
    REGON: 00052828000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.baranowsandomierski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów w Gminie Baranów Sandomierski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi zaprojektowanie i wybudowanie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla Gminy Baranów Sandomierski w miejscowości Skopanie, na działce o numerze ewidencyjnym 1714. Zadanie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych przepisami prawa uzgodnień, opinii i pozwoleń oraz budowę wraz z dostawą i montażem urządzeń oraz wyposażenia i uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu. Planowana inwestycja zostanie zaprojektowana oraz wykonana w całości i składać się będzie z następujących elementów: 1) Zaprojektowania i wykonania robót budowlanych związanych z zagospodarowaniem terenu przedmiotu zamówienia, tj.: a) robót przygotowawczych i ziemnych, b) robót drogowych: budowy parkingów , placów manewrowych, chodników i dróg wewnętrznych, c) robót budowlanych, budowy, uzbrojenia terenu: sieci wodociągowych i p.poż., z włączeniem się do istniejących sieci wodociągowych (socjalnej i technologicznej), zgodnie z warunkami wydanymi przez GZUP w Baranowie Sandomierskim, sieci kanalizacji deszczowej (czystej) (z powierzchni dachów), sieci kanalizacji deszczowej z dróg i placów wraz z separatorem, sieci kanalizacji sanitarnej z włączeniem się do zewnętrznej sieci kanalizacji sanitarnej , sieci elektroenergetycznych z włączeniem się do doprowadzonej na teren inwestycji zewnętrznej sieci elektroenergetycznej, zgodnie z warunkami wydanymi przez właściciela sieci, d) robót budowlanych budowy posadowienia wszystkich obiektów inwestycji, e) ogrodzenia terenu wraz z bramami wjazdowymi i furtką, f) zieleni ochronnej i ozdobnej, g) obiektów małej architektury. 2) Zaprojektowania i wykonania robót budowlanych związanych z następującymi obiektami: a) Nr 1. budynkiem socjalno - biurowym, b) Nr.3 wiata mała c) Nr.2 wiata duża z zadaszeniem Nr 4, d) magazyn ZSEE, e) magazyn odpadów niebezpiecznych. 3) Zaprojektowania rozwiązań technologicznych oraz wykonania, dostawy i montażu urządzeń - wyposażenia, tj.: odpowiedniej ilości kontenerów i regałów oraz pojemników do zbiórki odpadów, UWAGA! W ramach odrębnego postępowania Zamawiający zakupił kontenery typu KP-7 w ilości 5 szt. oraz typu MULDA - w ilości 2 szt.. Pozostałe pojemniki i kontenery należy dostarczyć w ramach niniejszego postępowania. wózek paletowy z wagą o udźwigu 1500-2000 kg (wymagane szczegółowe parametry techniczne zawiera załącznik nr 8 do SIWZ) samochód dostawczy o DMC 3,5 t z urządzeniem HDS (wymagane szczegółowe parametry techniczne zawiera załącznik nr 8 do SIWZ) przyczepka samochodowa o ładowności 500-700 kg. (wymagane szczegółowe parametry techniczne zawiera załącznik nr 8 do SIWZ) monitoring całego obiektu. Zaznacza się, iż Wykonawca powinien przewidzieć i wykonać wszelkie inne roboty budowlane, dostawy i usługi konieczne oraz wymagane pod względem technicznym, technologicznym i prawnym, dla uzyskania kompletności realizacji i poprawności funkcjonowania PSZOK- u niezbędne do jego użytkowania. W sytuacji gdy doświadczenie i wiedza Wykonawcy wskazuje, że Wymagania Zamawiającego są niewystarczające dla osiągnięcia zamierzonego celu, to powinien on w swojej ofercie i cenie ująć takie rozwiązania wraz z uzasadnieniem. Prace projektowe i usługi towarzyszące 1) Prace projektowe obejmują wykonanie projektu architektoniczno - budowlanego, projektu wykonawczego, przedmiarów robót, rysunków, szkiców, dokonanie wszelkich innych czynności koniecznych do wykonania obiektu budowlanego stanowiącego rezultat realizacji przedmiotu zamówienia 2) W zakres usług towarzyszących pracom i robotom wchodzi w szczególności uzyskanie wszelkich innych aktów administracyjnych niezbędnych do kompletnego wykonania obiektu budowlanego w tym również uzyskanie opinii, uzgodnień, pozwoleń i decyzji właściwych organów, niezbędnych do prawidłowej realizacji robót budowlanych z wyjątkiem czynności prawnych, w których konieczne jest osobiste występowanie Zamawiającego. W zakres usług towarzyszących wchodzi również przygotowanie kompletnego wniosku (na podpis) o wydanie decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji i kompletnego (na podpis) wniosku o udzielenie pozwolenia na użytkowanie oraz dokonanie wymaganych przepisami oraz aktami administracyjnymi czynności wobec osób trzecich w imieniu Zamawiającego (uzgodnienia, okazanie w terenie itp.). 3) Ilekroć właściwy organ lub osoba trzecia wezwie Zamawiającego do dokonania czynności materialno - technicznych związanych z zakresem przedmiotu umowy (w szczególności do składania wyjaśnień w toku postępowań administracyjnych o wydanie decyzji wym. w pkt. 2), Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia każdej niezbędnej pomocy Zamawiającemu w wykonaniu tych czynności lub Zamawiający wezwie Wykonawcę do wykonania tych czynności, co traktowane będzie jako część usług towarzyszących. Wykonawcy nie przysługuje za te czynności dodatkowe wynagrodzenie a Zamawiający może wyznaczyć Wykonawcy termin na ich wykonanie. 4) Usługi towarzyszące realizowane mogą być zarówno na etapie prac projektowych jak i wykonywania obiektu budowlanego. 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do pisemnego wyznaczania Wykonawcy w trakcie realizowania przedmiotu umowy szczegółowych terminów realizacji poszczególnych elementów prac, usług lub robót wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia. 6) Prace projektowe Wykonawca jest zobowiązany prowadzić w zapewnieniu zgodności ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, w tym programem funkcjonalno użytkowym. 7) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia wybranemu przez siebie podmiotowi na koszt Wykonawcy oceny i przedstawienia rozwiązań projektowych. Wykonawca zobowiązuje się do uwzględnienia ww kosztów w ramach usług towarzyszących pracom projektowym. Zamawiający zakłada, że opracowanie musi nastąpić przed zakończeniem realizacji prac projektowych, najpóźniej 14 dni przed tym terminem. 8) Wykonawca jest zobowiązany, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym lub na wezwanie Zamawiającego, z udziałem zainteresowanych stron, do zorganizowania posiedzeń Rady Technicznej w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym oraz okazań rozwiązań projektowych w terenie wraz ze sporządzeniem stosownych protokołów na tą okoliczność. 9) Wykonawca zaopatrzy przedmiot wykonanych prac projektowych w wykaz opracowań opinii i uzgodnień oraz w pisemne oświadczenie, iż przedmiot prac jest wykonany zgodnie z umową, specyfikacją istotnych warunków zamówienia, ofertą, z należytą starannością, zasadami współczesnej wiedzy, obowiązującymi normami i przepisami wg stanu prawnego na dzień zakończenia przedmiotu prac projektowych i że został sporządzony w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. 10) Tylko uprawomocnienie się decyzji o pozwoleniu na realizację inwestycji oraz pozytywna opinia Zamawiającego odnośnie prac projektowych uprawnia strony do dokonania czynności przekazania i odbioru placu budowy oraz rozpoczęcia realizacji robót budowlanych. 11) Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w prowadzonych pracach projektowych wszelkich uwag zgłoszonych przez Zamawiającego odnośnie tych prac. 12) W przypadku dopatrzenia się przez Zamawiającego w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia wad w zakresie prac projektowych, Zamawiający może wyznaczyć Wykonawcy termin na usunięcie tych wad. 13) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia nadzoru autorskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz w razie potrzeby stwierdzonej przez Zamawiającego (min. 4 pobyty Autora Projektu na budowie). 14) W przypadku zaprojektowania robót i prac nieobjętych Tabelą elementów scalonych, koszt ich wykonania ponosi Wykonawca, z wyjątkiem zamówień dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 15) Wykonawca odpowiada za niewykonanie lub nienależyte wykonanie robót budowlanych (obiektu budowlanego) w szczególności wskutek niewykonania lub nienależytego wykonania prac projektowych i usług towarzyszących. Roboty budowlane 1) Wykonawca zobowiązuje się do organizacji robót w sposób zapewniający terminową realizację przedmiotu zamówienia oraz zgodnie z decyzją o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia. 2) Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia dokumentacji fotograficznej w formie elektronicznej obrazującej stan przed przystąpieniem do robót, z przebiegu realizacji każdego etapu realizacji robót (przynajmniej raz w miesiącu) oraz po zakończeniu i odbiorze przedmiotu zamówienia wraz ze stosownym opisem zdjęć. 3) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty w sposób nie powodujący uszkodzenia infrastruktury nadziemnej, podziemnej i mienia osób trzecich. Wykonawca zobowiązuje się do naprawienia szkody wynikłej z tytułu wyrządzenia powyższych szkód. 4) Wykonawca jest zobowiązany do wykonania wszelkich czynności towarzyszących związanych z przebudową kolidującego uzbrojenia terenu zawartych w uzgodnieniach branżowych do dokumentacji projektowej (decyzje, opinie, pisma) w tym m.in. zgłoszenie o zamiarze rozpoczęcia robót, przeprowadzenia prób, badań, odbiorów z udziałem właścicieli, użytkowników bądź zarządzających uzbrojeniem oraz pokrycia kosztów z tym związanych. W przypadku nazw własnych użytych w programie funkcjonalno - użytkowym i specyfikacjach dopuszcza się rozwiązania równoważne o parametrach nie gorszych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferent zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wnosząc wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.baranowsandomierski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach