Przetargi.pl
Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Czarnocin

Gmina Czarnocin ogłasza przetarg

  • Adres: 28-506 Czarnocin, Czarnocin
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 512 028 , fax. 413 512 029
  • Data zamieszczenia: 2020-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarnocin
    Czarnocin 100
    28-506 Czarnocin, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 512 028, fax. 413 512 029
    REGON: 29101003300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnocin.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Czarnocin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Budowę 20 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków w 10 miejscowościach na terenie Gminy Czarnocin, działających w technologii niskoobciązonego osadu czynnego wspomaganego złożem biologicznym. 2. Organizację, przygotowanie i zabezpieczenie terenu pod budowę i robót ziemnych. 3. Roboty budowlane związane z budową przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków. Wszystkie roboty powinny być zgodne z obowiązującymi przepisami prawnymi oraz dokumentacja zgłoszeniową. 4. Opracowanie programu kontroli jakości robót. 5. Zapewnienie obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne. 6. Wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z dokumentacją geodezyjną wszystkich prac, zatwierdzoną przez odpowiedni z uwagi na lokalizację robót Urząd Geodezji i Kartografii. 7. Przeprowadzenie rozruchu oczyszczalni oraz przeprowadzenie szkolenia dla przyszłych użytkowników oczyszczalni z zakresie obsługi i eksploatacji urządzeń wraz z przekazaniem instrukcji obsługi. 8. Uporządkowanie terenu po zakończeniu robót. 9. Przedmiot zamówienia opisany został w Projekcie Budowy Biologicznych Przydomowych Oczyszczalni Ścieków, w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w Przedmiarach Robót, które stanowią załączniki SIWZ. Wszelkie wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia w opisie przedmiotu zamówienia należy traktować jako informację uściślającą i przykładową. Dopuszcza się użycie do realizacji robót budowlanych produktów równoważnych, co do jakości i docelowego przeznaczenia oraz spełnianych funkcji walorów użytkowych. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia rękojmi i gwarancji na wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia na okres min. 60 miesięcy licząc od daty protokolarnego odbioru robót. Cenę oferty ryczałtową traktować należy jako stałą i niezmienną w okresie obowiązywania umowy. Przedmiot zamówienia musi być wykonany z materiałów dopuszczonych do obrotu, posiadać odpowiednie certyfikaty i normy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postepowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 9 000,00 zł ( słownie|: dziewięć tysięcy złotych). Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( t. j. Dz. U. 2020 r., poz. 299 ze zm.). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem a konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Busku Zdroju nr 07 8480 0004 2003 0006 3627 0002 z adnotacją:" Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Czarnocin- wadium". 5. Wadium wnoszone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz- oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego- Urząd Gminy w Czarnocinie, Czarnocin 100, 28-506 Czarnocin, pokój nr 22 (Sekretariat). 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postepowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu Zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.9. Zamawiający zwraca wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył oświadczenia lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia , o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego Zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp Zamaiający odrzuca ofertę Wykonawcy, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku przesłanek do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o ofertach złożonych w postepowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy Pzp bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej- wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 SIWZ. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postepowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach