Przetargi.pl
BUDOWA PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO W KOSINIE

Gmina Łańcut ogłasza przetarg

  • Adres: 37-100 Łańcut, ul. Mickiewicza 2a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2252264 , fax. 017 2256536
  • Data zamieszczenia: 2013-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łańcut
    ul. Mickiewicza 2a 2a
    37-100 Łańcut, woj. podkarpackie
    tel. 017 2252264, fax. 017 2256536
    REGON: 69058179000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalancut.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA PRZEDSZKOLA PUBLICZNEGO W KOSINIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje roboty budowlane związane z wybudowaniem i oddaniem do użytkowania budynku przedszkola publicznego i łącznika wraz z niezbędną infrastrukturą na terenie Zespołu Szkół w Kosinie - działka gruntowa oznaczona numerem ewidencyjnymi 2438/31. Zakres robót obejmuje w szczególności: 1. budowę budynku przedszkola wraz instalacjami wewnętrznymi i wyposażeniem o następujących parametrach technicznych: - kubatura- 6230,24 m3, - pow. zabudowy-1006,55 m2, - pow. użytkowa-870,38 m2, - wysokość-8,36 m, - długość-47,20 m, - szerokość-40,66 m 2. przebudowa odcinków i wykonanie nowej infrastruktury technicznej: a) przyłącz wody, kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej - w celu doprowadzenia wody do projektowanego budynku przedszkola oraz odprowadzenia ścieków sanitarnych i wód opadowych z dachu projektowanego budynku oraz terenu wraz z przebudową odcinka przyłącza kanalizacji sanitarnej do budynku mieszkalnego na działce nr 2438/3, b) przebudowa przyłącza (usunięcie kolizji) energii elektrycznej, c) przebudowa przyłącza kanalizacji deszczowej. Przyłącz gazowy średniego ciśnienia zostanie wykonany przez Zakład Gazowniczy w ramach oddzielnej umowy o wykonanie przyłączenia. 3. roboty związane z zagospodarowaniem terenu: a) wykonanie miejsc parkingowych oraz ciągów komunikacji pieszej, b) wykonanie i wyposażenie placu zabaw dla dzieci, c) montaż elementów małej architektury, d) wykonanie miejsca składowania odpadów stałych, 2. Szczegółowy zakres robót określają przedmiary robót oraz dokumentacja projektowa do wglądu w siedzibie Urzędu w pok. 31 i na stronie internetowej Gminy bip.gminalancut.pl. 3. Materiały i urządzenia objęte zamówieniem muszą bezwzględnie posiadać stosowne świadectwa jakościowe, świadectwa PZH, karty gwarancyjne. 4. Wskazane w SIWZ oraz w Załącznikach do SIWZ znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć, jako przykładowe i należy je rozpatrywać z wyrazem lub równoważne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 65 000 zł , (słownie: sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych) do dnia 22-07-2013 r. do godz. 9.00. Wadium wnoszone może być w: 1) pieniądzu - przelewem na konto Bank Polska Kasa Opieki S.A I Oddział Łańcut 58 1240 2643 1111 0000 3782 2411 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne zostały zaksięgowane na koncie wymienionym w pkt VIII ust. 1 SIWZ do terminu składania ofert. Dodatkowo kserokopię dokumentu potwierdzającą wniesienie wadium należy dołączyć do oferty 3. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach dokument - wadium należy złożyć w kasie Urzędu Gminy pok. nr 4 (parter), a jego kopię dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminalancut.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach