Przetargi.pl
Budowa połączenia ulic Teligi i Jana Pawła II w Lęborku

Gmina Miasto Lębork ogłasza przetarg

  • Adres: 84-300 Lębork, ul. Armii Krajowej 14
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 862 42 80 , fax. 59 862 24 27
  • Data zamieszczenia: 2016-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Lębork
    ul. Armii Krajowej 14 14
    84-300 Lębork, woj. pomorskie
    tel. 59 862 42 80, fax. 59 862 24 27
    REGON: 77097973700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lebork.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa połączenia ulic Teligi i Jana Pawła II w Lęborku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Budowa połączenia ulic Teligi i Jana Pawła II w Lęborku, w tym: 1.1. roboty drogowe - budowa ulicy łączącej ulicę Teligi z ul. Jana Pawła II o długości ok. 80m, szerokości 6m, z chodnikami i dojazdem do garaży 1.2. roboty sanitarne - kanalizacja deszczowa - kolektor deszczowy i przykanaliki o średnicach 160-400 mm długości łącznej ok. 60 m, 1.3. roboty elektryczne - usunięcie kolizji z oświetleniem ulicznym oraz budowa nowego oświetlenia - 2 słupy i ok. 90 m linii zasilającej 1.4. roboty teletechniczne - ułożenie rur osłonowych, zabezpieczenie istniejącej sieci z regulacją wysokościową 2. Zakres robót budowlanych opisuje dokumentacja projektowa pn. Budowa nowoprojektowanej ulicy łączącej ul. Jana Pawła II z ul. Żeromskiego na terenie dzielnicy gospodarczo-przemysłowej w Lęborku, stanowiąca Załącznik nr 7 do SIWZ: 2.1. z zakresu objętego dokumentacją nie należy realizować: 2.1.1. branża drogowa - budowa połączenia ul. Żeromskiego z ul. Jana Pawła II wraz z rondem na DK6 (do granicy ronda) 2.1.2. branża sanitarna kanalizacja deszczowa - kanał A w całości, kanał B od studni B1 do studni B3 (bez studni) wraz z wpustami na tym odcinku (nie dotyczy wpustu Wb3.3), osadnik OS-B (zastąpić rurociągiem) 2.1.3. branża teletechniczna - zakres prac zlokalizowany na północ od studni telekomunikacyjnej (wraz ze studnią) w poboczu DK6 (na zakończeniu przepustu) 2.1.4. branża elektryczna - słupy oświetleniowe wraz z okablowaniem od słupa 12/3 (bez słupa) w kierunku ul. Żeromskiego 2.1.5. branża sanitarna kanalizacja sanitarna i wodociąg - cały zakres prac 2.1.6. branża sanitarna ciepłociąg - cały zakres prac 2.1.7. mała architektura - cały zakres prac 2.1.8. zieleń - cały zakres prac 2.2. zakres robót opisany w punkcie 2.1 zostanie zrealizowany na podstawie odrębnego postępowania przetargowego (pkt. 2.1.1-2.1.4.) i przez gestorów sieci (pkt. 2.1.5 i 2.1.6) w pełnej koordynacji z zakresem umownym. 2.3. w Załączniku nr 9 do SIWZ oznaczono granicę podziału dokumentacji projektowej na zakresy - zrealizować należy zakres oznaczony jako Zakres Miasta 2.4. Roboty objęte są Decyzją ZRID z dnia 04.06.2014 znak D2/2014 ZRID, która stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ. Wykonawca zrealizuje roboty budowlane zgodnie z zapisami Decyzji. 3. Zakres zamówienia obejmuje również: 3.1. geodezyjne wytyczenie obiektów w terenie 3.2. opracowanie, uzyskanie zatwierdzenia i zrealizowanie w trakcie robót budowlanych projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych na terenie ul. Teligi. 3.3. organizację terenu budowy, w tym ogrodzenia, przejścia tymczasowe, oznakowanie terenu prac, zasilanie w niezbędne media kosztem i staraniem wykonawcy, zabezpieczenie wykopów, organizację zaplecza socjalnego, placów na składowanie materiałów, ewentualne opłaty za zajęcie pasa drogowego i wszelkie inne opłaty związane z prowadzeniem robót budowlanych 3.4. wykonanie niezbędnych pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania odbioru robót budowlanych oraz badań zagęszczenia gruntu 3.5. uwzględnienie uwag zgłoszonych w uzgodnieniach branżowych 3.6. usuwanie wszelkich kolizji i prac nie wymienionych w dokumentacji projektowej, które można było przewidzieć po szczegółowym zapoznaniu się z zakresem robót i terenem budowy 3.7. opracowanie kompletnej dokumentacji powykonawczej zawierającej również inwentaryzację geodezyjną powykonawczą 3.8. uporządkowanie terenu budowy i terenów przyległych 4. Ustalenia dodatkowe dotyczące prowadzenia robót budowlanych: 4.1. Równolegle z realizacją zakresu opisanego w punkcie 2.3 realizowany będzie zakres opisany w punkcie 2.2. 4.1.1. Wykonawca zakresu z pkt. 2.2.1-2.2.4 ustanowi Kierownika Budowy dla całości prowadzonych prac oraz prowadzić będzie dziennik budowy dla całości prowadzonych prac. 4.1.2. Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu ustanowi kierowników robót dla realizowanych przez siebie zakresów, którzy będą dokonywać wpisów odnośnie swoich prac. 4.1.3. Wykonawcy zobowiązani będą do ścisłej i zgodnej współpracy zapewniającej odpowiednie przeprowadzenie prac, szczególnie w zakresie styku zakresów 4.1.4. Ustanowieni zostaną Inspektorzy Nadzoru (różnych branż) dla całości prac objętych dokumentacją projektową oraz decyzją ZRID. 4.1.5. Sytuacje sporne pomiędzy wykonawcami rozstrzygać będzie Zamawiający przy udziale Inspektorów Nadzoru. Zamawiający organizować będzie cotygodniowe narady koordynacyjne dla całości prowadzonych prac, w których obowiązkowo uczestniczyć będą kierownicy robót oraz inspektorzy nadzoru. 5. Przy sporządzaniu wyceny ofertowej przedmiary robót należy traktować jako pomocnicze do określenia ilości i zakresu robót. Szczegółowe ilości i zakres opisuje dokumentacja projektowa i SIWZ. 6. Wykonawca udzieli gwarancji na okres wskazany w ofercie (minimum 36 miesięcy, maksymalnie 60 miesięcy) od dnia odbioru końcowego zadania. Wykonawca złoży Gwarancję w formie odrębnego dokumentu, który będzie załącznikiem do końcowego protokołu odbioru zadania. 7. Przed złożeniem oferty i ustaleniem wartości ryczałtowej prac zaleca się przeanalizować opis przedmiotu zamówienia z załączonymi materiałami. Wykonawca dokona dokładnego rozpoznania, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wpłynąć na wykonanie zamówienia. Wartość ryczałtowa zamówienia winna uwzględniać wszystkie punkty Opisu Przedmiotu Zamówienia. 8. Tam gdzie na rysunkach, w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, przedmiarach robót, dokumentacji projektowej lub opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach. 9. Obowiązkiem Wykonawcy będzie, bezpośrednio przed podpisaniem umowy, uzgodnienie z Zamawiającym podziału przedmiotu zamówienia na elementy rozliczeniowe, a następnie określenie kosztów i terminów wykonania poszczególnych elementów. Wzór tabeli elementów rozliczeniowych stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. Ustalona tabela elementów rozliczeniowych, jako Harmonogram rzeczowo-finansowy, będzie stanowiła Załącznik nr 1 do umowy. Obowiązkiem Wykonawcy będzie przedstawianie prac budowlanych do odbioru zgodnie z ww. Harmonogramem rzeczowo-finansowym, co będzie podstawą do wystawiania faktur.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość okresu gwarancji w pełnych miesiącach (nie mniej niż 36 i nie więcej niż 60)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.lebork.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach