Przetargi.pl
Budowa placu zabaw przy Przedszkolu Publicznym nr 1 w Ropczycach

Gmina Ropczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 39-100 Ropczyce, ul. Krisego 1/30
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (017) 2210550 , fax. (017) 2210555
  • Data zamieszczenia: 2015-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ropczyce
    ul. Krisego 1/30 1/30
    39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie
    tel. (017) 2210550, fax. (017) 2210555
    REGON: 00052472000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ropczyce.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placu zabaw przy Przedszkolu Publicznym nr 1 w Ropczycach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie placu zabaw przy Przedszkolu Publicznym nr 1 w Ropczycach zlokalizowanym na działce nr 862/1 obr. ewid. Ropczyce - Miasto, w tym wykonanie n/w prac: - demontaż i ponowny montaż urządzeń znajdujących się na placu zabaw, - demontaż istniejącego chodnika, - likwidacja istniejących piaskownic - 2 szt., - roboty przygotowawcze (niwelacja terenu placu zabaw, usunięcie kolidujących drzew po uzyskaniu zgody przez Wykonawcę), - budowa bezpiecznej nawierzchni amortyzującej wraz z podbudowami o pow. 860,00 m2, - dostawa i zamontowanie urządzeń konstrukcji stalowej: do zabaw dla dzieci, tj. arena/mały orlik/ - 1szt., piaskownica - statek - 1 kpl., labirynt - 1 kpl., koszt do wrzucania piłek - 1 kpl., huśtawka - gniazdo - 1 kpl., huśtawka wahadłowa podwójna, HIC = ok. 1,4 m - 1 kpl., sprężynowiec - 2 kpl., zestaw zabawowy duży, HIC = ok. 1,5 m - 1 kpl., zestaw zabawowy średni, HIC = ok. 1,6 m - 1 kpl., zestaw zabawowy mały, HIC = ok. 2,1 m - 1 kpl., Tablica do malowania - 3 kpl., autko - 1 kpl., wagonik, HIC = ok. 0,60 m - 2 kpl., - montaż małej architektury: stół piknikowy - 3 szt., ławka - 9szt., kosz na śmieci z wkładem metalowym - 5szt., tablica informacyjna z regulaminem placu zabaw - 2szt., - wykonanie chodnika o pow. 267,70 m2, - wykonanie ogrodzenia długości ok. 32,70 m, z furtką i bramą zamykaną. - wykonanie nawierzchni zielonej, o powierzchni ok. 500,00 m2, przy nowo budowanych placach, wokół przeniesionych urządzeń oraz w miejscach uszkodzonej nawierzchni podczas prac budowlanych. 2. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania: - altany, - sceny wraz z dojściem z kostki brukowej, - wykonania nawierzchni zielonej przewidzianej w projekcie w całości, tylko w zakresie wskazanym w przedmiarze (500 m2). 3. Wymagania dotyczące wykonania zamówienia: 3.1. Strefa do zabaw i ćwiczeń ruchowych o nawierzchni przepuszczalnej, bezpiecznej do stosowania na zewnątrz pod urządzeniami zabawowymi, których użytkowanie może grozić upadkiem z wysokości mniejszej niż 220cm. Nawierzchnia w formie regularnej płaszczyzny wylewana na placu budowy. Pod docelową nawierzchnię należy wykonać przepuszczalną podbudowę z kruszywa kamiennego o przekroju zgodnym z STWiOR oraz projektem budowlanym. 3.2. Nawierzchnie bezpieczne winny być realizowane w oparciu o systemy, które posiadają dopuszczenie do stosowania, zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych, technologia zgodna z aprobatą techniczną dla przyjętego systemu i posiadać stosowne certyfikaty oraz atesty PZH. 3.3. Strefa zielona (trawnik) jako przestrzeń rekreacyjna: trawnik dywanowy z siewu wokół placu zabaw. Teren pod trawnik powinien być wyprofilowany ze spadkiem 1 - 3%, ułatwiającym powierzchniowy odpływ wody. Przed założeniem trawnika należy odpowiednio przygotować teren (usunięcie kamieni, śmieci, korzeni itp.). Po przekopaniu terenu, oczyszczeniu podłoża z zanieczyszczeń i ukształtowaniu terenu nawieźć 10cm warstwę ziemi urodzajnej i wykonać trawniki dywanowe siewem z nawożeniem. 3.4. Metalowy sprzęt rekreacyjny musi być wykonany z bezpiecznych i trwałych materiałów, oraz być zgodny z obowiązującymi Normami, warunkami bezpieczeństwa określonymi w szczególności w przepisach o ogólnym bezpieczeństwie produktów, oraz przepisach w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach. Urządzenia powinny posiadać certyfikaty Bezpieczeństwa lub Deklarację Zgodności z Polską Normą, przeznaczone do stosowania na zewnątrz, odporne na działanie warunków atmosferycznych. Zastosowane rozwiązania i materiały muszą być sprawdzone, powszechnie stosowane i wysokiej jakości użytkowej, a ich eksploatacja nie może wywierać negatywnego wpływu na bezpieczeństwo i zdrowie ludzi. Urządzenia muszą być tak zamontowane, aby zapewniały utrzymanie stref bezpieczeństwa. 3.5. Tablica informacyjna (2 szt.) winna zawierać regulamin określający zasady i warunki korzystania z placu zabaw. 3.6. Ogrodzenie w wysokości 1,5 m panelowe, stalowe, ocynkowane, powlekane PCV z drutu gr. min. 5mm o oczkach max. 5x20 mm, z dwukrotnym przetłoczeniem na każdy metr wysokości, mocowanej uchwytami systemowymi (powlekanymi) do słupków z rur stalowych ocynkowanych, malowanych farbą antykorozyjną, min fi 60 mm, w rozstawie co ok. 2,5 m zabetonowanych w fundamencie o wymiarach fi 30x100 cm, z betonu B17,5. 3.7. Chodnik z kostki brukowej gr 6 cm szarej i czerwonej betonowej na podbudowie, pow. 267,70 m2. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia i elementy małej architektury odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda przedłożenia kart katalogowych, które mają zostać dostarczone wraz ze złożona ofertą, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego. 5. Z uwagi na realizację zamówienia przy czynnym obiekcie Przedszkola nr 1 w Ropczycach, prace budowlane należy wykonywać w taki sposób, aby w minimalny sposób ograniczyć ingerencję w funkcjonowanie obiektu, a także zapewniać bezpieczne dojście i dojazd dla użytkowników tego obiektu w trakcie realizacji zamówienia. 6. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania zamówienia określają opis przedmiotu zamówienia zawarty w SIWZ, projekt budowlany stanowiący załącznik Nr 2 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik Nr 3 do SIWZ, projekt umowy stanowiący załącznik Nr 4 do SIWZ oraz przedmiar robót stanowiący załącznik Nr 5 do SIWZ. Ilości robót wskazanych w przedmiarze mają charakter orientacyjny. 7. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo. 8. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm. 9. Dopuszcza się do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż zaproponowane w projekcie, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. 10. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do dokonywania - w czasie obowiązywania gwarancji i rękojmi w okresie od 1 kwietnia do 10 maja - corocznego bezpłatnego przeglądu przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami gwarancji, potwierdzonego protokołem akceptowanym przez przedstawiciela Użytkownika. 11. Wymagany okres gwarancji co najmniej 36 m-cy liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. 12. W okresie gwarancji i rękojmi wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania na własny koszt czynności związanych z bieżącą naprawą, serwisowaniem i konserwacją przedmiotu zamówienia zgodnie z zaleceniami producentów i wymaganiami udzielonych przez nich gwarancji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 63 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy przystępujący do przetargu są zobowiązani wnieść wadium w wysokości 7 000,00 zł, w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty na konto Zamawiającego nr 39 9171 0004 0000 8136 2000 0050 w Banku Spółdzielczym w Ropczycach. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Przy czym wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uzna za skuteczne w chwili uznania rachunku zamawiającego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium w oryginale lub w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionych przedstawicieli wykonawcy. Wadium winno być załącznikiem do oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rękojmia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ropczyce.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach