Przetargi.pl
Budowa placu zabaw dla dzieci oraz wymiana ogrodzenia w Przedszkolu Nr 16 w Przemyślu.

Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl ogłasza przetarg

  • Adres: 37-700 Przemyśl, ul. Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6782962, 6752072 , fax. 016 6786449
  • Data zamieszczenia: 2015-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl
    ul. Rynek 1 1
    37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie
    tel. 016 6782962, 6752072, fax. 016 6786449
    REGON: 00068675300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemysl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa placu zabaw dla dzieci oraz wymiana ogrodzenia w Przedszkolu Nr 16 w Przemyślu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w procedurze zaprojektuj i wybuduj placu zabaw dla dzieci oraz wymiana ogrodzenia w Przedszkolu nr 16 przy ul. Prądzyńskiego 47 w Przemyślu na działce 954 obr.202. 1.2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych uzgodnień i pozwoleń na wykonanie robot w imieniu Inwestora, 2) Wykonanie robót w nw. zakresie: a) demontaż istniejących metalowych urządzeń zabawowych, b) niwelacja terenu pod plac zabaw, c) wykonanie syntetycznej nawierzchni bezpiecznej EPDM wylewanej na podbudowie betonowej, d) wykonanie nawierzchni bezpiecznej żwirowej z obrzeżami betonowymi, e) wykonanie części trawiastej z pielęgnacją przez okres 36 miesięcy, f) dostawa i montaż urządzeń wyposażenia placu zabaw, g) dostawa i montaż urządzeń do ćwiczeń ruchowych, h) dostawa i montaż elementów małej architektury, i) rozbiórka istniejącego ogrodzenia z wywozem i utylizacją materiałów rozbiórkowych, j) wykonanie nowego ogrodzenia wzdłuż ul. Prądzyńskiego, k) wykonanie niezbędnych robót towarzyszących oraz innych robót wynikających z technologii robót i sztuki budowlanej. 3) Zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji zadania oraz wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. 4) Przygotowanie dokumentów związanych z przekazaniem placu zabaw, urządzeń do ćwiczeń ruchowych oraz ogrodzenia do użytkowania. 1.3. Charakterystyczne parametry przedmiotu zamówienia: Powierzchnia placu zabaw ok.5400 m2 w tym: a). strefa do zabaw i ćwiczeń ruchowych o nawierzchni bezpiecznej wylewanej EPDM na podbudowie betonowej o powierzchni ok. 155 m2, b). strefa do zabaw i ćwiczeń ruchowych o nawierzchni bezpiecznej żwirowej o powierzchni ok. 80 m2, c). strefa ćwiczeń ruchowych o nawierzchni trawiastej o powierzchni ok. 5.000 m2 , d). ogrodzenie ok. 121 mb 1.4. Zakres prac projektowych i robót budowlanych został opisany w programie funkcjonalno-użytkowym, który został opracowany na podstawie rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczególnego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tekst jedn. Dz.U. z 2013r. poz. 1129) stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ. Zamawiający informuje, że program funkcjonalno-użytkowy stanowi wytyczne do projektowania, w związku z czym dopuszcza się dokonywanie w fazie projektowania niezbędnych zmian programu proponowanych przez Wykonawcę, po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego oraz służy do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych i przygotowania oferty szczególnie w zakresie obliczenia ceny oferty oraz wykonania prac projektowych. Wszelkie odstępstwa od programu funkcjonalno-użytkowego nie będą wpływać na wartość niniejszego zamówienia publicznego. 1.5.Dokumentacja projektowa winna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć z niezbędnymi uzgodnieniami oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, 1.6. Dokumentacja winna posiadać pozwolenie Wojewódzkiego Podkarpackiego Konserwatora Zabytków z siedzibą w Przemyślu na prowadzenie prac przy zabytku - teren znajduje się w strefie ochrony układu urbanistycznego miasta Przemyśla, 1.7. Jeżeli w trakcie realizacji robót zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, zajdzie konieczność wykonania dodatkowej dokumentacji uzupełniającej, niezbędnej dla realizacji robót -Wykonawca wykona tę dokumentację na własny koszt, 1.8. Po wykonaniu wstępnych założeń i rozwiązań projektowych, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich Zamawiającemu w celu uzgodnienia i zatwierdzenia, 1.9. Dokumentację projektową należy wykonać w zakresie koniecznym do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zgodnie z obowiązującymi przepisami. -Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r, poz. 1409 z późn. zm.) -Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1129 ) - Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. (Dz. U. z 2012 r. poz. 462 z późn. zm. ) w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, -Ustawy z dnia 12 grudnia 2003r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz.U. z 2003r. Nr 229, poz. 2275 z późn. zm.) -Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz.U. z 2003r. Nr 6 poz.69). 1.10. Dokumentacja projektowa powinna zawierać: - plan zagospodarowania terenu - 4egz. - projekt budowlano-wykonawczy zagospodarowania terenu z opisem technicznym i rysunkami elementów budowlanych, urządzeń placu zabaw, urządzeń do ćwiczeń ruchowych oraz sposobu montażu urządzeń i wykonania: nawierzchni bezpiecznej, ogrodzenia, elementów małej architektury i trawników - 4 egz. - specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - 2 egz. - przedmiar robót wraz z kosztorysem - 2 egz. Dokumentacja oprócz wersji papierowej winna być wykonana po jednym egzemplarzu w wersji elektronicznej ogólnodostępnej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2.000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Skrócenie terminu realizacji zadania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przemysl.pl BIP zamówienia publiczne roboty budowlane
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach