Miasto i Gmina Serock ogłasza przetarg
- Adres: 05-140 Serock, Rynek 21
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7828805 , fax. 022 7827499
- Data zamieszczenia: 2013-03-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Serock
Rynek 21 21
05-140 Serock, woj. mazowieckie
tel. 022 7828805, fax. 022 7827499
REGON: 01557011900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.serock.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa parkingu przy ul. Pułtuskiej i ul. Warszawskiej w Serocku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres przedmiotu zamówienia: 1) budowa trzech zatok parkingowych - dwóch przy ul. Pułtuskiej w Serocku, jednej przy ul. Warszawskiej w Serocku, o podstawowych parametrach: - zatoki parkingowe w okolicy cmentarza: szerokość miejsc parkingowych - 2,5m, długość miejsc parkingowych - 4,5 - 5,0m, ilość nowych miejsc parkingowych - 28 szt. - zatoki parkingowe w okolicy centrum miasta (przy aptece): szerokość miejsc parkingowych - 2,5m, długość miejsc parkingowych - 6,0m, ilość nowych miejsc parkingowych - 12 szt. - zatoki parkingowe w okolicy Szkoły Podstawowej (lub bloków): szerokość miejsc parkingowych - 2,5m, długość miejsc parkingowych - 5,0m, ilość nowych miejsc parkingowych - 23 szt. Nawierzchnia zatok parkingowych - kostka betonowa, gr. 8 cm. Łączna powierzchni zatok parkingowych - 821,26 m2. Budowa chodników przy zatok parkingowych o łącznej powierzchni: 898,34 m2 Zagospodarowanie terenu w zakresie zieleni, nasadzeń itp. Nowe oznakowanie w zakresie przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia objęty był co najmniej 3 letnim okresem rękojmii. Wszystkie materiały budowlane w realizacji przedsięwzięcia muszą posiadać certyfikaty i atesty bezpieczeństwa wystawione przez producentów i być zgodne parametrami technicznymi z dokumentacją techniczną. Dokładny zakres zamówienia jest przedstawiony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót, które stanowią integralną cześć specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W trakcie realizacji inwestycji oraz podczas odbioru zadania, wykonawca zobowiązuje się do: 1. Rozpoczęcia i zakończenia robót w terminach uzgodnionych w niniejszej umowie. 2. Wykonania robót zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami, w szczególności techniczno- budowlanymi oraz normami. 3. Pozyskania i dostawy na plac budowy materiałów w zakresie i terminach gwarantujących wykonanie robót. 4. Zapewnienia materiałów budowlanych, spełniających wymogi art. 10 ustawy z dnia 27 lipca 1994r. Prawo budowlane ( Dz.U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z póź. zm.). 5. Ochrony mienia i przestrzegania przepisów BHP, p.poż i sanitarnych. 6. Nadzoru nad bezpieczeństwem i higieną pracy. 7. Utrzymania ogólnego porządku na placu budowy, na terenie bezpośrednio przylegającym do placu budowy , a także uporządkowanie terenu budowy nie później niż w terminie odbioru końcowego. 8. Zapewnienia kierownika budowy. Wykonawca traktuje obowiązki ww kierowników jako własne, odpowiada za ich wypełnienie zgodnie z przepisami prawa. 9. Wykonania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ( BIOZ ) /na podst. art.21a ww ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane/, oraz nadzoru nad przestrzeganiem zawartych w nim ustaleń. 10. Wykonania tyczenia i inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 11. Zagospodarowania terenu robót, ustawienia i utrzymania zaplecza budowy oraz jego późniejsza likwidacja. Załatwienia spraw formalnych z eksploratorami mediów i zainstalowania na własny koszt dla potrzeb budowy i rozbiórki liczników zużycia wody i energii oraz ponoszenia kosztów ich zużycia do czasu bezusterkowego odbioru końcowego. 12. Wykonania wszelkich robót przygotowawczych. 13. Wykonania projektu organizacji ruchu na czas budowy 13. Zabezpieczenia przed zniszczeniem lub uszkodzeniem na skutek prowadzonych robót a w szczególności środków transportu wykonawcy i dostawców istniejącej zieleni, obiektów, nawierzchni, urządzeń, uzbrojenia Wykonawca zobowiązany jest do dokonania na własny koszt niezwłocznej naprawy wszelkich szkód powstałych z winy Wykonawcy, wobec osób trzecich, na terenie robót oraz poza terenem. 14. Informowania Zamawiającego o przebiegu robót i brania udziału w organizowanych przez Zamawiającego naradach koordynacyjnych, czynnościach odbiorowych, komisjach przeglądów gwarancyjnych i innych, 15. Zgłaszania inspektorowi nadzoru inwestorskiego do sprawdzenia i odbioru roboty ulegające zakryciu bądź zanikające, itp. 16. Przedstawienia na każdy wniosek inspektora nadzoru inwestorskiego certyfikatów, aprobat technicznych itp. dla materiałów, które będą używane do wykonania przedmiotu umowy. 17. Przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy. 18. Sporządzenia dokumentacji powykonawczej, w tym dołączenia do niej kompletnych certyfikatów, aprobat użytych do wykonania przedmiotu umowy - dotyczy urządzeń projektowanych oraz nawierzchni. 19. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo wszystkich osób, które znajdują się na terenie budowy. Uwaga! Użyte w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót symbole firm i znaki towarowe należy traktować wyłącznie jako opis technologii i parametrów technicznych materiałów. Wykonawcy swobodnie mogą stosować materiały i technologie przy zachowaniu określonych parametrów równoważnych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia zachowania parametrów wymaganych przez zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1) Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 12 000 zł (słownie: dwanaście tysięcy zł) 2) Wadium można wnieść w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniu bankowym lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancji bankowej, d) gwarancji ubezpieczeniowej, e) poręczeniu udzielanym przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U Nr 109, poz. 1158 z późn. zm). Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na niżej podany rachunek: Bank Spółdzielczy Legionowo 98 8013 0006 2007 0015 0994 0003 3) Wadium należy wnieść zgodnie z art. 45 ust. 3 - ustawy - Prawo zamówień publicznych, tzn. przed upływem terminu składania ofert. Definicja ta oznacza, że przed upływem terminu składania ofert, oznaczona kwota powinna znaleźć się na rachunku bankowym wskazanym przez zamawiającego lub powinno nastąpić ustanowienie zabezpieczenia w drodze określonej czynności prawnej, np. gwarancji ubezpieczeniowej. Oznacza, to, że w przypadku wpłaty przelewem, dyspozycję należy złożyć z takim wyprzedzeniem, aby w dniu składania ofert wpłata znalazła się na wskazanym koncie natomiast gwarancja ubezpieczeniowa i inne dokumenty tego typu powinny obowiązywać równo z dniem składania ofert. 4) Wadium zostanie zwrócone wykonawcy w terminie i na warunkach określonych w art. 46 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 5) Wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej należy dołączyć do oferty w formie oryginału w sposób umożliwiający jej odłączenie od oferty i przekazanie do działu księgowego, kopię gwarancji należy wpiąć do oferty w sposób trwały.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.serock.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dróg powiatowych
Dodano: 2016-07-27 - Asfaltowanie dróg gminnych
Dodano: 2016-07-27 - Odbudowa drogi powiatowej nr 3838W Łaziska - Stare Budy, w km 3+110 do km 5+610 i 7+010 do km 9+530 o długości 5,02 km
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg nieograniczony na wykonanie robót budowlanych zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1433W od drogi woj. nr 574 do drogi woj. nr 583 o dł. 1,899 km we wsi Szczawin Borowy Kolonia i wsi Gołas, 09-550 Szczawin Kościelny
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dróg na terenie Gminy Trojanów
Dodano: 2016-07-27 - Realizacja projektu Nasz wspólny Plac Muranów na terenie boiska przy Szkole Podstawowej nr 32 przy ul. Lewartowskiego 2 w Warszawie (znak sprawy ZP-65/16)
Dodano: 2016-07-27 - Remont nawierzchni dróg gminnych w Sulejówku.
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie zamówienia pn.: Radomski Program Drogowy - utwardzenia dróg gruntowych - ulica Poprzeczna w Radomiu
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi gminnej w Wólce Przybójewskiej - etap III
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie zamówienia pn.: Radomski Program Drogowy - utwardzenia dróg gruntowych - ulice: Mazurska, Łowicka w Radomiu
Dodano: 2016-07-25