Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin ogłasza przetarg
- Adres: 05-870 Błonie, Radzików 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 7253611 , fax. 22 7254714
- Data zamieszczenia: 2013-03-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin
Radzików 1 1
05-870 Błonie, woj. mazowieckie
tel. 22 7253611, fax. 22 7254714
REGON: 00007948000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ihar.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowy Instytut Badawczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych, transportem Wykonawcy dla Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin-Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie, z podziałem na dwa pakiety. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1).Przedmiotem zamówienia są: Sukcesywne dostawy artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych, fabrycznie nowych, zapakowanych w oryginalne opakowania, transportem wykonawcy do siedziby Zamawiającego. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwa pakiety: Pakiet 1- Materiały biurowe, Pakiet 2- Materiały eksploatacyjne do drukarek oraz do innych urządzeń drukujących, 2).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2: Dla Pakietu 1- załącznik nr 2/ 1 do SIWZ, Dla Pakietu 2- załącznik nr 2/2 do SIWZ, 3). Wykaz asortymentu oraz szacunkowe jego ilości zawiera Formularz cenowy - załącznik nr 5: Dla Pakietu 1 - załącznik nr 5/1 do SIWZ, Dla Pakietu 2 - załącznik nr 5/2 do SIWZ, Kody CPV dotyczące zamówienia: 30190000-7 różny sprzęt i artykuły biurowe 30125100-2 wkłady barwiące 30125110-5 tonery do drukarek laserowych/faxów 30125120-8 tonery do kopiarek Termin wykonania zamówienia: Dla Pakietu 1 i 2; Realizacja zamówienia będzie odbywała się poprzez sukcesywne dostawy w okresie od daty zawarcia umowy do dnia 31.03.2014 r lub do wyczerpania kwoty brutto umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301900007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ihar.edu.pl/dostawy_i_uslugi.php
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wraz z dostawą materiałów biurowych
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego dla Straży Miejskiej m. st. Warszawy
Dodano: 2016-07-20 - Sukcesywna dostawa środków czystości oraz innych materiałów dla potrzeb Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa artykułów biurowych do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łosicach
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb komórek organizacyjnych Metra w 2016 roku - Nr postępowania EH.794.2016
Dodano: 2016-07-12 - Przetarg nieograniczony PN/14AB/06/2016 o wartości poniżej 209 000 euro na dostawy artykułów biurowych
Dodano: 2016-07-08 - DOSTAWA SPRZĘTU RTV, AGD I SPRZĘTU BIUROWEGO DLA URZĘDU DOZORU TECHNICZNEGO - ZP-AL-30/16
Dodano: 2016-07-05 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i tonerów
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa różnego sprzętu i artykułów biurowych
Dodano: 2016-06-27 - Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i drobnego sprzętu biurowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania limitu kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia.
Dodano: 2016-06-23