Przetargi.pl
DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO NA WYPOSAŻENIE AMBULANSÓW DROGOWYCH. Oznaczone znakiem: TZPiZI-3813/04/D/13

Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-400 Płock, ul. Gwardii Ludowej 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2678400 , fax. 024 2678415
  • Data zamieszczenia: 2013-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Płocku
    ul. Gwardii Ludowej 5 5
    09-400 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 024 2678400, fax. 024 2678415
    REGON: 61031784500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO NA WYPOSAŻENIE AMBULANSÓW DROGOWYCH. Oznaczone znakiem: TZPiZI-3813/04/D/13
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Przedmiotem zamówienia jest - dostawa sprzętu medycznego na wyposażenie ambulansów drogowych określona w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik Nr 2 do SIWZ. 4. Zamawiający podzielił zamówienie na dwie części -pakiety- i dopuszcza składanie ofert częściowych - opis w §19 SIWZ. 5. W zakresie produktów będącego wyrobami medycznymi sprzęt medyczny powinien: a) mieć oznaczenie wyrobu znakiem CE oraz zgłoszenie wyrobu do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych -dotyczy wytwórcy i autoryzowanego przedstawiciela mającego miejsce zamieszkania lub siedzibę na terytorium RP lub powiadomienie o wprowadzeniu wyrobu medycznego do użytkowania -dotyczy dystrybutorów i importerów mających miejsce zamieszkania lub siedzibę na terytorium RP lub wniosek o przeniesienie danych z rejestru wyrobów medycznych na podstawie art. 133 ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. Dz. U. Nr 107 poz. 679 z późn. zm. b) spełniać wymagania aktualnych norm EN 60601-2-4, EN 794-3 lub równoważne, w zakresie odpowiednim do niniejszego postępowania opisane w SIWZ. c) zawierać materiały informacyjne opisujące przedmiot zamówienia będące oficjalnymi katalogami, folderami, ulotkami reklamowymi itp. potwierdzające zgodność deklarowanych parametrów przedmiotu zamówienia ze stanem faktycznym (z danymi wytwórcy) oraz opisem przedmiotu zamówienia dokonanym przez Zamawiającego. d) w przypadku sprzętu wielorazowego użytku posiadać instrukcję użytkowania zawierającą informacje na temat sposobu mycia, dezynfekcji i ew. sterylizacji oferowanych produktów. 6. Warunki płatności - należność za wykonanie przedmiotu umowy Zamawiający wypłaci Wykonawcy w 12 nieoprocentownych równych ratach przelewami do dnia 25 każdego miesiąca, na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze, po dokonaniu odbioru sprzętu medycznego wraz z wyposażeniem i podpisaniu protokółu z odbioru i przeszkolenia personelu oraz przekazaniu faktur VAT. Pierwsza rata płatna w miesiącu następującym po odbiorze przedmiotu umowy. 7. Sprzęt medyczny zaoferowany przez Wykonawcę powinny być fabrycznie nowy, wyprodukowany w roku 2013 kompletny, wolny od wad prawnych konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych. 8. Protokólarny odbiór sprzętu medycznego od Wykonawcy odbędzie się w siedzibie Zamawiającego w Płocku przy ul. Gwardii Ludowej 5. 9. Wykonawca zobowiązany jest wymienić sprzęt medyczny, który nie spełni warunków odbioru na nowy, wolny od wad, w terminie 7 dni roboczych od daty zgłoszenia o wadach, które może nastąpić w terminie 1 miesiąca od daty odbioru sprzętu medycznego. Koszt wymiany pokrywa Wykonawca. Z czynności odbioru sprzętu medycznego wolnego od wad zostanie sporządzony dodatkowy protokół odbioru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331821000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda zabezpieczenia oferty wpłaceniem wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.bip.wspritsplock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach