Przetargi.pl
Budowa oświetlenia ulicznego na trasie Rymanów - Rymanów Zdrój, ul. Wyspiańskiego, Wierzbowa, Krzemienna w Rymanowie Zdroju

Gmina Rymanów ogłasza przetarg

  • Adres: 38-480 Rymanów, ul. Mitkowskiego 14a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4355006 , fax. 013 4355765
  • Data zamieszczenia: 2011-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rymanów
    ul. Mitkowskiego 14a 14a
    38-480 Rymanów, woj. podkarpackie
    tel. 013 4355006, fax. 013 4355765
    REGON: 37044059000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rymanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oświetlenia ulicznego na trasie Rymanów - Rymanów Zdrój, ul. Wyspiańskiego, Wierzbowa, Krzemienna w Rymanowie Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie oświetlenia ulicznego na ul. Wyspiańskiego, Krzemiennej i Wierzbowej w Rymanowie Zdroju. Założenia projektowe: odległości pomiędzy słupami 35- 40 m, wysokość słupów 3,5 - 4,0 m, moc źródła światła 80 W. Typy słupów i ich przybliżony wygląd przedstawia załącznik nr 9 do SIWZ. W zakres zamówienia wchodzi: Etap I Wykonanie projektu budowlanego wraz z uzyskaniem koniecznych uzgodnień i pozwoleń w tym: 1) aktualizację podkładu mapowego do celów projektowych w skali 1:500 terenu objętego opracowaniem, 2) wyrys i wypis z ewidencji gruntów obejmujący teren objęty opracowaniem, 3) sporządzenie i podpisanie umów cywilno - prawnych z osobami fizycznymi i prawnymi (wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego), dające prawo do dysponowania gruntem na cele budowlane, z załącznikiem mapowym przebiegu trasy lub lokalizacji urządzeń do każdej umowy akceptowanym przez stronę podpisującą umowę jako właściciel /użytkownik/ spadkobierca działki, 4) wykonanie projektu budowlanego - 4 egz. wraz z niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami w tym ZUDP, pozwoleniami i innymi dokumentami wymaganymi przepisami szczegółowymi, niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę oraz uzgodnieniami z administratorem sieci. 5) wykonanie projektu wykonawczego - 4 egz., który powinien uzupełniać i uszczegóławiać projekt budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez wykonawcę i realizacji robót budowlanych, 6) sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 7) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury 02.09.2004 r. (Dz. U. nr 202, poz. 2072 z późn. zm.) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego, 8) opracowanie przedmiaru robót - 2 egz., obejmującego wszystkie koszty realizacji zadania 9) opracowanie kosztorysu inwestorskiego - 1 egz., obejmującego wszystkie koszty realizacji zadania 10) uzyskanie decyzji i uzgodnień niezbędnych do wykonania zakresu zadania 11) wykonanie operatu wodno - prawnego 12) wykonanie w wersji elektronicznej całości opracowania na płycie CD - 2 egz. Projektant obowiązany jest wykonać prace projektowe zgodnie z SIWZ, rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego oraz obowiązującymi przepisami. Zamawiający informuje, że w rejonie projektowanych oświetleń występują bardzo silne i częste podmuchy wiatru. Etap I zakończony zostanie przekazaniem kompletu dokumentacji i pozwolenia na budowę Zamawiającemu. II etap Budowa oświetlenia zgodnie z wykonanym projektem budowlanym i pozwoleniem na budowę. Zamawiający zaleca aby Wykonawca zapoznał się z terenem realizacji robót i pozyskał dla siebie oraz na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i do wyceny robót, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń z tytułu niedoszacowania, pominięcia lub braku rozpoznania zakresu przedmiotu umowy. Wymagany okres gwarancji jakości na wykonane roboty będące przedmiotem zamówienia i użyte do wykonania zamówienia wyroby budowlane wynosi 36 miesięcy od daty protokolarnego bezusterkowego odbioru końcowego tych robót przez Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rymanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach