Gmina Strawczyn ogłasza przetarg
- Adres: 26-067 Strawczyn, ul. Stefana Żeromskiego
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 413 038 002 , fax. 413 038 157
- Data zamieszczenia: 2019-02-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Strawczyn
ul. Stefana Żeromskiego 16
26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie
tel. 413 038 002, fax. 413 038 157
REGON: 29101079000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://strawczyn.4bip.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa oświetlenia drogowego w msc. Akwizgran, Chełmce, Kuźniaki, Oblęgorek, Oblęgór, Promnik, Ruda Strawczyńska i Strawczyn gm. Strawczyn - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego w miejscowościach Akwizgran, Chełmce, Kuźniaki, Oblęgorek, Oblęgór, Promnik, Ruda Strawczyńska i Strawczyn w gm. Strawczyn zgodnie z załączoną dokumentacją projektowo-techniczną. Postępowanie podzielone jest na 10 części. Część 1. Budowa oświetlenia drogowego na projektowanych słupach w msc. Akwizgran Budowa stanowisk słupowych – 4szt. Podwieszenie przewodu AsXSn 2x25mm2 od słupa 10 do słupa nr 10/4, (194m) Zabudowanie opraw oświetleniowych na projektowanych słupach, (w ilości: wysięgnik – 4 sztuki) Część 2. Budowa oświetlenia drogowego na projektowanych słupach w msc. Chełmce ul. Górna Rozbudowa oświetlenia kablem YAKXS 4x35mm² od słupa nr 17 do słupa nr 17/4 (222m) Budowa 4 latarni oświetlenia ze źródłami światła LED o mocy 36W, Część 3. Budowa oświetlenia drogowego na projektowanych słupach w msc. Kuźniaki Budowa stanowisk słupowych – 5szt. Podwieszenie przewodu AsXSn 2x25 mm2 (230m) Zabudowanie opraw oświetleniowych na projektowanych słupach (w ilości: wysięgnik – 5 sztuk) Zakres zamówienia jest ograniczony w porównaniu do opisanego w dokumentacji projektowo-technicznej. Część 4. Budowa oświetlenia drogowego na istniejących i projektowanych słupach w msc. Kuźniaki - Dudków Budowa stanowisk słupowych – 3szt. Podwieszenie przewodu AsXSn 2x25 mm² od słupa nr 32 do słupa 32/11 (430m) Zabudowanie opraw oświetleniowych na istniejących i projektowanych słupach (w ilości: wysięgnik – 10 sztuk) Część 5. Budowa oświetlenia drogowego na istniejących i projektowanych słupach w msc. Oblęgorek ul. Widok Budowa stanowisk słupowych – 6szt. Podwieszenie przewodu AsXSn 2x25mm2 od słupa nr 10 do słupa nr 10/6 (228m) Zabudowanie opraw oświetleniowych na istniejących i projektowanych słupach (w ilości: wysięgnik – 7 sztuk) Część 6. Budowa oświetlenia drogowego na projektowanych słupach w msc. Oblęgorek ul. Zielona Budowa stanowisk słupowych – 7szt. Podwieszenie przewodu AsXSn 2x25mm2 od słupa nr 484 do słupa nr 33/3 i od słupa 33/4 do słupa 33/6 (208m) oraz przewód YAKXs 4x25mm² od słupa 33/3 do słupa 33/4 i od słupa 33/6 do słupa 33/7 (118m) Zabudowanie opraw oświetleniowych na projektowanych słupach (w ilości: wysięgnik – 7 sztuk) Część 7. Budowa oświetlenia drogowego na istniejących słupach i przebudowa linii niskiego napięcia w msc. Oblęgór ul. Łąkowa Wymiana słupów nr 5 i nr 5/3 – 2 szt. Podwieszenie przewodu AsXSn 2x25mm2 od słupa nr 5 do słupa nr 5/3, (133m) Zabudowanie opraw oświetleniowych na projektowanych i istniejących słupach, (w ilości: wysięgnik – 3 sztuki) Część 8. Budowa oświetlenia drogowego na istniejących słupach w msc. Promnik ul. Szkolna Zabudowanie opraw oświetleniowych na istniejących słupach (w ilości: wysięgnik – 5 sztuk) Podwieszenie przewodu AsXSn 2x25mm² od słupa nr 1 do słupa nr 5 (182m) Część 9. Budowa oświetlenia ulicznego na istniejących stanowiskach słupowych w msc. Ruda Strawczyńska Zabudowanie opraw oświetleniowych na istniejących słupach (w ilości: wysięgnik – 6 sztuk) Podwieszenie przewodu AsXSn 2x25mm² od słupa nr 42/1 do słupa 42/6 (280m). Część 10 Budowa oświetlenia drogowego na istniejących słupach w msc. Strawczyn ul. Żeromskiego Zabudowanie opraw oświetleniowych na istniejących słupach (w ilości: wysięgnik – 3 sztuki) Podwieszenie przewodu AsXSn 2x25mm² od słupa nr 7/1 do słupa nr 7/3 (91m). Całość robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i STWiOR załączoną do SIWZ. Przedmiar stanowi materiał pomocniczy. 2. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo: 1) Dokonanie uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii w trakcie realizacji robót niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia i przekazania go do użytkowania i poniesienia opłat z tym związanych. 2) W przypadku zniszczeń lub uszkodzeń obiektów, urządzeń lub ich części w toku realizacji – – naprawienia szkody lub doprowadzenia do stanu pierwotnego. 3) Przywrócenie do pierwotnego stanu terenu robót z uwzględnieniem zakresu nowo powstałych obiektów budowlanych. 4) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za dozór mienia na terenie robót, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót na terenie przejętym od Zamawiającego lub mających związek z prowadzonymi robotami w tym za szkody w majątku osób trzecich, ograniczenie praw osób trzecich z tytułu prowadzenia robót itp. 5) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich powstałe w zawiązku z prowadzonymi robotami w tym także ruchem pojazdów. 6) Przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, wraz z naniesionymi w trakcie realizacji umowy zmianami, protokołami pomiarów, a także na każde żądanie Zamawiającego certyfikatów, świadectw zgodności, atestów, itp. na materiały wynikające z dokumentacji technicznej i ogólnych przepisów w tym zakresie. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla każdej części określony został w dokumentacji technicznej i przedmiarze robót, które stanowią integralny załącznik do niniejszej SIWZ. 1) Załączony do SIWZ przedmiar ma charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu. 2) Przedmiot umowy może podlegać modyfikacji, jeżeli w toku wykonywania robót okaże się, że dokumentacja projektowa zawiera wady, których nie można było stwierdzić przed zawarciem umowy, a których istnienie uniemożliwia wykonanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. W takim przypadku, przy udziale projektanta i Inżyniera Kontraktu Strony ustalają zakres robót zaniechanych, dodatkowych i zakres robót zamiennych a zmodyfikowany sposób świadczenia Wykonawcy określą w aneksie do umowy. 3) Jeżeli wykonawca stwierdzi, że użyte w SIWZ i w załącznikach do SIWZ parametry lub normy krajowe lub przenoszące na normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to oznacza, że mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SIWZ i w załącznikach do SIWZ, również dopuszcza się wykazanie normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji i STWiOR. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. 4) Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych. 5) Wykonawca jest zobowiązany do wydzielenia i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót. 6) Wykonanie robót, odbiory częściowe oraz organizację (BHP, p.poż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy. 7) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość zastosowanych materiałów. 8) Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie roboty budowlanej oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – forma dokumentu oryginał, 2) Oświadczenie o podwykonawcach – załącznik nr 1a 3) oświadczenia wymienione w rozdz. VIII. niniejszej SIWZ; 4) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. 5) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo - forma dokumentu oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 6) Wykonawca w rozdziale III pkt 7 formularza oferty oświadczy, czy jest / nie jest mikro / małym / średnim przedsiębiorcą w rozumieniu ustawy z dnia 6 marca 2018 r. Prawo przedsiębiorców (Dz. U. z 2018 r. poz. 646 ze zm.) – art. 7. 7) Zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotyczy) 8) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 3), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca przedstawi dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Radków – cz. II” dofinansowane ze środków Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
Dodano: 2024-07-12 - Modernizacja istniejącej infrastruktury kulturalnej, turystycznej i sportowej na terenie gminy Wiślica, sprawowanie nadzoru inwestorskiego.
Dodano: 2024-07-12 - „Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Gminy w Radkowie” dofinansowane ze środków Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
Dodano: 2024-07-12 - Modernizacja infrastruktury społecznej w gminie Pawłów
Dodano: 2024-07-11 - „Adaptacja pomieszczeń w OSP w Sancygniowie celem utworzenia świetlicy środowiskowej”
Dodano: 2024-07-11 - Modernizacja obiektu użyteczności publicznej należącego do infrastruktury społecznej i edukacyjnej Powiatu Starachowickiego
Dodano: 2024-07-10 - „Przebudowa dróg na terenie gminy Szydłów”
Dodano: 2024-07-10 - Wykonanie oświetlenia boiska do piłki nożnej o natężeniu 500Ix ze sterowaniem z możliwością obniżenia do 300Ix - Rozwój kultury fizycznej i sportu
Dodano: 2024-07-09 - Modernizacja i wyposażenie infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Kluczewsko
Dodano: 2024-07-06 - „Przebudowa drogi powiatowej Nr 1015T (0041T) Tuczępy – Januszkowice – Niziny od km 1+685 do km 4+450 długości 2765 m”
Dodano: 2024-07-04