Przetargi.pl
POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO na realizację zadania pn: Wzrost efektywności energetycznej poprzez wymianę oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Mniów

Urząd Gminy w Mniowie ogłasza przetarg

  • Adres: 26-080 Mniów, ul. Centralna
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. +48 41 3737002 , fax. +48 41 3737004
  • Data zamieszczenia: 2019-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Mniowie
    ul. Centralna 9
    26-080 Mniów, woj. świętokrzyskie
    tel. +48 41 3737002, fax. +48 41 3737004
    REGON: 54988400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mniow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO na realizację zadania pn: Wzrost efektywności energetycznej poprzez wymianę oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Mniów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację zadania inwestycyjnego pn: Wzrost efektywności energetycznej poprzez wymianę oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Mniów Zadanie obejmuje wymianę lamp ulicznych na lampy LED oraz dobudowę oświetlenia ulicznego. W ramach zadania liczba zmodernizowanych źródeł oświetlenia ulicznego wyniesie 1070 sztuk wraz ze sterowaniem. Zadanie będzie realizowane w ramach procedury Zaprojektuj i wybuduj 3.2. Zakres rzeczowy obejmuje m. innymi: 1. Zaprojektowanie wymiany istniejącego oświetlenia ulicznego wykonanego oprawami oświetleniowymi rtęciowymi i sodowymi na oświetlenie oprawami oświetleniowymi w technologii LED z modułem umożliwiającym ściemnianie wraz z systemem sterowania na podstawie warunków technicznych wydanych przez PGE Dystrybucja Oddział Skarżysko-Kamienna Rejon Energetyczny Skarżysko z dnia 10.09.2018r RIII/RM/GK/2220/12404/2018r 2. W ramach projektu wykonane zostaną następujące działania: • Wymiana oświetlenia dróg na oprawy w technologii LED oświetlenia drogowego oraz za . pomocą opraw parkowych – dobierając typ opraw oraz rodzaj wysięgników do wymaganej . luminancji danej kategorii drogi. • Zastosowanie inteligentnego systemu sterowania, umożliwiającego dalsze oszczędności energii zużywanej do oświetlenia ulic. 3. W ramach realizacji projektu, modernizacji – wymianie ulegnie 1070 sztuk punktów oświetleniowych oraz zainstalowany zostanie inteligentny system sterowania oświetleniem Istniejące oprawy oświetleniowe typu LED na terenie Gminy Mniów w ilości 119 szt. (załącznik nr.14) zintegrować z systemem sterowania -wymaga montażu sterowników systemu w oprawach. a) podwieszenie przewodów izolowanych linii napowietrznej oświetlenia drogowego wykonanej przewodem AsXSn 2x25 m2 b) układanie kabli o masie do1,0 kg/m w rowach kablowych – kabel YAKXs 4x35 mm2 c) montaż skrzynek sterowniczo-pomiarowych SO d) montaż wysięgników rurowych e) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego typu LED na wysięgniku – 1070szt., Warunków technicznych wydanych przez PGE Dystrybucja Oddział Skarżysko-Kamienna Rejon Energetyczny Skarżysko z dn.10.09.2018r RIII/RM/GK/2220/12404/2018r(załącznik nr.2) Uproszczona Inwentaryzacja Techniczna Oświetlenia Ulicznego Mniów (załącznik nr 12), Audyt Oświetlenia Ulicznego Mniów (załącznik nr 13) oraz Istniejące oprawy oświetleniowe typu LED na terenie Gminy Mniów w ilości 119 szt. (załącznik nr.14) na wymianę oświetlenia drogowego oraz sterowania załączone do niniejszej SIWZ jako załączniki mają wyłącznie charakter informacyjny – pomocniczy. 3.3. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo: 1) Kompleksową obsługę geologiczną i geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 2 kpl. wraz wniesieniem do zasobów na koszt wykonawcy. 2) Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 3) Organizację ruchu i oznakowanie budowy. 4) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu. 5) W przypadku zniszczeń lub uszkodzeń obiektów, urządzeń lub ich części w toku realizacji - naprawienia szkody lub doprowadzenia do stanu pierwotnego. 6) Przywrócenie do pierwotnego stanu terenu robót z uwzględnieniem zakresu nowo powstałych obiektów budowlanych. 7) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za dozór mienia na terenie robót, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót na terenie przejętym od Zamawiającego lub mających związek z prowadzonymi robotami w tym za szkody w majątku osób trzecich, ograniczenie praw osób trzecich z tytułu prowadzenia robót itp. 8) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich powstałe w zawiązku z prowadzonymi robotami w tym także ruchem pojazdów. 9) Przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, wraz z naniesionymi w trakcie realizacji umowy zmianami, protokołami pomiarów, certyfikatami, świadectwami zgodności, atestami, itp. na materiały wynikające z dokumentacji technicznej i ogólnych przepisów w tym zakresie 3.4. Wszelkie użyte nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia prosimy traktować jako informację uściślającą, zostały użyte wyłącznie w celu przybliżenia potrzeb Zamawiającego. Dopuszcza się użycie do realizacji robót budowlanych produktów równoważnych, co do ich jakości, docelowego przeznaczenia i spełnianych funkcji i walorów użytkowych. Przez jakość należy rozumieć zapewnienie minimalnych parametrów produktu wskazanego w dokumentacji. Wykonawca, który do wyceny przyjmie rozwiązania równoważne jest zobowiązany udowodnić równoważność przyjętych urządzeń, sprzętu i materiałów w celu potwierdzenia, że oferowane rozwiązanie równoważne spełnia wymagania określone w SIWZ. 3.5. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie przeznaczonym pod roboty budowlane oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 3.6. Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot zamówienia z materiałów własnych zgodnie z określonymi parametrami technicznymi i jakościowymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium przetargowego w kwocie: 25 000,00 zł. (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) gwarancjach bankowych, c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014, poz 1804 oraz 2015r. poz.978 i 1240) Kopia poręczenia, polisy lub gwarancji potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem musi być dołączona do ofert w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy Kielce oddział Mniów nr konta 11 8493 0004 0030 0506 0134 0007 Oznacza to, że w terminie wniesienia wadium w siedzibie zamawiającego muszą zostać złożone w/w formy wadium. O uznaniu przez zamawiającego, że wadium w pieniądzu zostało wpłacone w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. SIWZ – Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach