Przetargi.pl
Budowa odcinka sieci wodociągowej z przyłączami do budynków mieszkalnych w Iwoniczu oraz Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami do budynków mieszkalnych w Iwoniczu

Urząd Gminy Iwonicz-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 38-440 Iwonicz-Zdrój, Aleja Słoneczna 28
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 435-02-12
  • Data zamieszczenia: 2015-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Iwonicz-Zdrój
    Aleja Słoneczna 28 28
    38-440 Iwonicz-Zdrój, woj. podkarpackie
    tel. 13 435-02-12
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwonicz-zdroj.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa odcinka sieci wodociągowej z przyłączami do budynków mieszkalnych w Iwoniczu oraz Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami do budynków mieszkalnych w Iwoniczu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Planowane przedsięwzięcie w zakresie branży sanitarnej zakłada wykonanie odcinka sieci wodociągowej oraz grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej mającym na celu doprowadzenie wody do gospodarstw domowych z istniejącej sieci wodociągowej jak również odprowadzanie powstających na tym terenie ścieków bytowych do istniejącej kanalizacji sanitarnej. W ramach projektowanego przedsięwzięcia planuje się: a) podłączenie projektowanego odcinka sieci wodociągowej do istniejącej sieci wodociągowej w110 na działce o nr ewid. 197 w miejscu oznaczonym na planie zagospodarowania terenu jako węzeł /T/. Ze względu na istniejący układ wysokościowy na terenie objętym uzbrojeniem wydzielono dwie zlewnie ścieków bytowych, które zostaną włączone do istniejącej sieci kanalizacyjnej. Pierwsza zlewnia włączona będzie na działce o nr ewid. 197 do studzienki oznaczonej na planie zagospodarowania terenu jako Sist, o rzędnej 295,13/293,37 i obejmuje ona kolektory grawitacyjne sieciowe z rur ?200mm PVC-U oznaczone jako S1 - S33 oraz K-1 do K2. Druga zlewnia ścieków bytowych włączona będzie na działce o nr ewid. 467 do nowo projektowanej studzienki S34 i obejmuje ona kolektor grawitacyjny sieciowy z rur ?160mm PVC-U oznaczone jako S34 - S35 - K3. b) przyłącza wodociągowe do 3 budynków: - dwa przyłącza do budynków od węzła W8 i W10 w zakresie wyprowadzenie rury przyłącza na odległości 1,5 m poza granicę nieruchomości podłączanej do sieci wodociągowej, - jeden przyłącz do budynku od węzła W29.1 w zakresie wyprowadzenia rury przyłącza na odległość 1,5 m od węzła Przyłącza wodociągowe wykonać należy z rur klasy PE80, SDR 11, PN 12,5 średnicy fi 40x3,7 mm Każdy przyłącz należy zakończyć zasuwą miękko uszczelnioną z trzpieniem w oryginalnej obudowie z umieszczeniem zakończenia trzpienia w skrzynce ulicznej obetonowanej na poziomie terenu, c) przyłącza kanalizacji sanitarnej do 3 budynków od węzła S9, S10, S32 w zakresie wyprowadzenia rury kanalizacyjnej na odległość 1,5 m poza granicę nieruchomości podłączanej do sieci kanalizacji sanitarnej. Przyłącza kanalizacji sanitarnej wykonać należy z rur PVC szereg N. SDR 41 średnicy 160x4,0mm, Każdy przyłącz należy zakończyć korkiem na uszczelkę gumową o średnicy rury. d) odtworzenie nawierzchni dróg publicznych i wewnętrznych zgodnie z warunkami zarządcy dróg oraz dokumentacją projektową. Na terenach zielonych (poza pasem drogowym) odtworzyć warstwę humusu, e) inspekcję CCTV kolektorów kanalizacyjnych będącą elementem kontroli jakości wykonanych robót zgłaszanych do odbioru częściowego lub końcowego przez Wykonawcę. Polega na analizie techniczno - jakościowej wykonania robót dotyczących przewodów podziemnych bezpośrednio przed ich odbiorem. Materiały z inspekcji CCTV powinny zawierać część wizyjną i dokumentacyjną: - część dokumentacyjna określająca datę rozpoczęcia i zakończenia inspekcji, oznaczenia odcinka, wskazanie osób bezpośrednio wykonujących prace, wykresy spadków rzeczywistych i projektowanych, oznaczenie odstępstw i ich wartość, uwagi, - część wizyjna określająca obraz z kamery zawierający datę realizacji inspekcji, oznaczenie odcinka, chwilowe wskazanie spadków, w plikach odrębnych dla każdego odcinka. Inspekcję CCTV należy realizować w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację przewodu ruchem jednostajnym, bez przerw w obrazie w ciągu odcinka. Przeglądany przewód należy prawidłowo oświetlić i jednoznacznie oznaczyć również na obrazie cyfrowym. Połączenia rur na odcinkach przewodu należy szczegółowo poddać analizie wizyjnej w celu potwierdzenia prawidłowości ich wykonania. Przegląd wykonać ruchem jednostajnym. Miejsca istotne w zakresie zmiany średnicy, materiału, istotnej zmiany spadków oznaczyć na obrazie wizyjnym. Inspekcja obejmuje do 100% wykonanych przewodów. Prowadzone badania muszą być przeprowadzone w taki sposób, aby bezsprzecznie wykazać: - szczelność każdego z połączeń rurociągów, - właściwe i jednolite spadki odpowiadające założeniom dokumentacji projektowej, - jakość zastosowanych materiałów, - brak zatorów i zabrudzeń przewodów. Szczegóły realizacji należy uzgodnić z inspektorem nadzoru i przyszłym użytkownikiem przed rozpoczęciem inspekcji CCTV. Należy zwrócić uwagę, że w przypadku rozbieżności pomiędzy częścią dokumentacyjną i wizyjną całość materiału podlega odrzuceniu bez możliwości ponownego wykorzystania. Jakiekolwiek nieprawidłowości wykazane w materiałach z inspekcji stanowią podstawę do uznania przewodu za wykonany nieprawidłowo i żądania od Wykonawcy naprawienia usterek na jego koszt. Po usunięciu nieprawidłowości należy przeprowadzić ponownie inspekcję CCTV. Koszty inspekcji przewodów pokrywa Wykonawca. Przed przystąpieniem do inspekcji CCTV przewód należy wyczyści, a ewentualne włączenia zablokować. Inspekcję CCTV należy przeprowadzić przed odbiorem branżowym danego odcinka w terminie uzgodnionym z inspektorem nadzoru. Materiał wynikowy (obraz wizyjny i dokumentację) przedstawiany do odbioru branżowego zawiera inspekcję przewodów i studni, a także ich oznaczenia zgodne z dokumentacją projektową. Planowany zakres rzeczowy: - kanalizacja sanitarna fi200 szereg /N/ - 677,00 m - kanalizacja sanitarna fi 200 szereg /S/ - 223,90 m - kanalizacja sanitarna fi160 szereg /N/ - 59,40 m - przekroczenie drogi gminnej publicznej przewiertem sterowanym - 38,70 m z rurą PE100 225x13,4 mm, SDR 17, PN10 - przyłącz kanalizacji sanitarnej fi 160 szereg /N/ (3 szt.) - 4,50 m - sieć wodociągowa PE szereg 100, SDR 17, PN 10 fi110x6,6 mm - 980,90 m - przyłącz wodociągowy fi63 - 21,00 m - przyłącz wodociągowy fi40 (3 szt.) - 10,00 m - przekroczenie drogi gminnej publicznej przewiertem sterowanym - 34,50 m z rurą PE100, SDR 17, PN10 RC fi110x6,6 mm - odtworzenie drogi gminnej o szer. 3,5 m - 99,00 m - odtworzenie przejazdów przez drogi - 35,00 m - kamerownie kanalizacji sanitarnej - 999 m Szczegółowy zakres prac obejmujący przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 9 - dokumentacja projektowa (całość dokumentacji), specyfikacje techniczne, przedmiary - załącznik do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego. UWAGA! W przypadku użycia w dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z załącznikami) nazw własnych, norm, technologii, narzędzi, materiałów itp. należy je traktować jako przykładowe mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Technologia, narzędzia i materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii jakości nie niższej (równoważnej) niż ta wskazana w SIWZ i załącznikach do niej. Przy zastosowaniu zmian, Zamawiający wymaga złożenia wykazów z informacjami uwiarygodniającymi przyjęte rozwiązania (wskazanie nazw, symboli i parametrów technicznych). Brak wskazania w ofercie proponowanych zmian (w dowolnym miejscu w swojej ofercie i w dowolny sposób, np. na osobnym wykazie) wraz z podaniem rozwiązań zamiennych proponowanych przez Wykonawcę, skutkuje brakiem możliwości zmiany stanowiska Wykonawcy w tym zakresie przy zawieraniu umowy i uważa się za równoważne z tym, że zamówienie zostanie wykonane zgodnie z rozwiązaniami projektowymi zaproponowanymi przez Projektanta w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ. Każdy rodzaj robót, w którym znajdują się niezbadane i nie zaakceptowane materiały Wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z ich nie przyjęciem i nie zapłaceniem. 3.2. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej placu budowy, zapoznał się z przed?miotem zamówienia. 3.3. Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę musi wynosić co najmniej 60 miesięcy. Ustala się okres rękojmi równy okresowi gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres Gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.iwonicz-zdroj.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach