Przetargi.pl
Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej oraz 13 przyłączy do budynków mieszkalnych Kamionce Wielkiej i Mystkowie oraz budowa kolektora sanitarnego w miejscowościach Kamionka Wielka, Mystków, Mszalnica w zakresie odcinka ST1 - ST4

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 33-334 Kamionka Wielka, Kamionka Wielka 5
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4456017 , fax. 018 4456017 w. 44
  • Data zamieszczenia: 2013-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    Kamionka Wielka 5 5
    33-334 Kamionka Wielka, woj. małopolskie
    tel. 018 4456017, fax. 018 4456017 w. 44
    REGON: 00054042300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamionka.iap.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej oraz 13 przyłączy do budynków mieszkalnych Kamionce Wielkiej i Mystkowie oraz budowa kolektora sanitarnego w miejscowościach Kamionka Wielka, Mystków, Mszalnica w zakresie odcinka ST1 - ST4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia dotyczy: Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej oraz 13 przyłączy do działek w Kamionce Wielkiej i Mystkowie oraz budowa kolektora sanitarnego w miejscowościach Kamionka Wielka, Mystków, Mszalnica w zakresie odcinka ST1 - ST4. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45000000-7 Roboty budowlane 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45112000-5 Roboty w zakresie usuwania gleby 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45111240-2 Roboty w zakresie odwadniania gruntu 45111250-5 Badanie gruntu 45111291-4 Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45112100-6 Roboty w zakresie kopania rowów 45112700-2 Roboty w zakresie kształtowania terenu 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych 45220000-5 Roboty inżynieryjne i budowlane 45231000-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45232000-2 Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Zamówienie obejmuje wykonanie następującego zakresu robót: kolektor kanalizacji sanitarnej na odcinku ST1-ST4, sieć kanalizacji sanitarnej, wyjścia sieci na działki zakończone studnią, włączenie budowanego kolektora kanalizacji sanitarnej do istniejącej kanalizacji sanitarnej, przepompownia ścieków PS1 wraz z wyposażeniem i zasilaniem w energię elektryczną, przejście kolektora kanalizacji sanitarnej pod torami kolejowymi i ciekami wodnymi metodą bezwykopową, ogrodzenie szafy sterującej i systemu odpowietrzającego przepompowni ścieków (jeżeli jest to wymagane uzyskanie niezbędnych uzgodnień i decyzji związanych z budową ogrodzenia). Ponadto: przygotowanie wszystkich wniosków dokonanie wszelkich uzgodnień i ewentualnych opłat związanych z realizacją przedmiotu umowy w tym z zajęciem pasa drogowego, przejściem kolektora kanalizacji sanitarnej pod torami kolejowymi i ciekami wodnymi, zabezpieczenie i wykonanie organizacji ruchu kołowego i pieszego zgodnie z wymogami właściwego Zarządcy Drogi na czas trwania robót wg zatwierdzonego projektu organizacji ruchu i projektu obsługi komunikacyjnej budowy (opracowanie projektu po stronie Wykonawcy z uwzględnieniem posiadanego projektu organizacji ruchu - w załączeniu), Wykonawca jest odpowiedzialny za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z umową, za jakość stosowanych materiałów i wykonywanych robót, za ich zgodność z dokumentacją projektową, wymaganiami Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami prawa, pisemne powiadomienie wszystkich zainteresowanych stron (właścicieli lub administratorów terenów, właścicieli urządzeń, inne jednostki zgodnie z uzgodnieniami w przedmiotowej dokumentacji projektowej) o terminie rozpoczęcia prac oraz o przewidywanym terminie zakończenia, we własnym zakresie zorganizować plac budowy, wywóz i utylizację ziemi z wykopów, prowadzenie dziennika budowy, w imieniu Zamawiającego uzyskanie pozwolenia na użytkowanie - jeżeli jest wymagane, prowadzenie robót budowlanych pod kierunkiem uprawnionego kierownika budowy, zabezpieczenie na czas prowadzenia robót interesy osób trzecich, które w wyniku działalności Wykonawcy mogłyby zostać ograniczone, Wykonawca ma przewidzieć rozwiązania chroniące osoby trzecie przed pozbawieniem dostępu do drogi publicznej i możliwości przemieszczania się po niej pieszo i pojazdami kołowymi, ochrona przed uszkodzeniem lub zniszczeniem własności publicznej i prywatnej, przed rozpoczęciem robót budowlanych w danym miejscu dokonanie szczegółowej inwentaryzacji pasa prowadzonych robót oraz terenu i obiektów sąsiadujących (tj. ogrodzenia, budynki, obiekty małej architektury, zieleń, pozostałe elementy zagospodarowania terenu) mogących zostać naruszonymi w wyniku prowadzonych robót oraz nawierzchni drogowych podlegających rozbiórce w wyniku prowadzonych robót, a także dróg, po których odbywać się będzie przejazd pojazdów i maszyn budowlanych - inwentaryzację należy sporządzić w postaci szczegółowej i jednoznacznie opisanej dokumentacji fotograficznej i/lub wideo, inwentaryzacja geodezyjna charakterystycznych punktów trasy i rzędnych wysokościowych wszystkich elementów zagospodarowania terenu, które zostaną rozebrane i mogących ulec uszkodzeniu w wyniku prowadzenia przedmiotowych robót budowlanych, a których późniejsze odtworzenie będzie wymagać geodezyjnego wytyczenia ich charakterystycznych punktów w terenie badanie wskaźnika zagęszczenia gruntu w wykopie metodą sondowania, włączenie budowanego kolektora kanalizacji sanitarnej do istniejącej kanalizacji sanitarnej należy wykonać pod nadzorem administratora sieci w końcowej fazie wykonania przedmiotu zamówienia, niedopuszczalne jest odwadnianie wykopu do istniejącej kanalizacji, odtworzenie terenu budowy do stanu poprzedniego nie pogorszonego, organizacja i zagospodarowanie placu budowy wraz z zapleczem budowy w tym znalezienie terenu pod zaplecze, przed przystąpieniem do robót zabezpieczenie terenu budowy i robót przed dostępem osób trzecich, nadzór nad mieniem i ubezpieczenie budowy, utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania prac, prowadzenie robót w sposób bezpieczny, wykonanie niezbędnych prób, badań, uzgodnień nadzorów i odbiorów, przy realizacji robót przestrzeganie obowiązujących przepisów prawa oraz warunków i zaleceń zawartych w uzgodnieniach i opiniach znajdujących się w przedmiotowych Dokumentacjach Projektowych, wszelkie zmiany nieistotne Dokumentacji Projektowej, na które wyrazi zgodę Projektant wymagają również zgody właściciela nieruchomości, na której ta zmiana ma miejsce, uzyskanej przez Wykonawcę, we własnym zakresie zorganizować zasilanie placu budowy w wodę i energię (sposób rozwiązania i koszt według własnych kalkulacji), demontaż obiektów tymczasowych i uporządkowanie terenu po zakończeniu robót, teren budowy Wykonawca odtworzy do stanu poprzedniego (zastanego) niezwłocznie (bezpośrednio) po wykonaniu robót podstawowych w danym miejscu, jakość odtworzenia musi zostać potwierdzona przez Wykonawcę uzyskaniem pisemnych oświadczeń od właścicieli odtwarzanych elementów zagospodarowania terenu, o braku uwag co do jakości i zakresu odtworzenia, inwentaryzacja stanu odtworzonego po robotach budowlanych - w postaci szczegółowej i jednoznacznie opisanej dokumentacji fotograficznej i/lub wideo, odbudowa dróg według warunków i decyzji zawartych w załączonych Dokumentacjach Projektowych, jeżeli w związku z zaniedbaniem, niewłaściwym prowadzeniem robót lub brakiem koniecznych działań ze strony Wykonawcy nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie własności publicznej lub prywatnej, to Wykonawca na swój koszt naprawi lub odtworzy uszkodzoną własność, wykonać wszystkie inne prace związane z wykonywanymi robotami konieczne dla oddania zadania do eksploatacji zgodnie z Dokumentacją Projektową oraz obowiązującymi przepisami, normami, wymogami branżowymi i wymogami dotyczącymi stosowanych do projektowania i zabudowy materiałów i urządzeń na obszarze działalności Spółki z o. o. Sądeckie Wodociągi, wykonać wszystkie inne prace i roboty budowlane wynikłe z istniejących uwarunkowań niezbędnych do prawidłowego i kompleksowego zrealizowania zamówienia oraz dokonać niezbędnych do odbioru końcowego robót sprawdzeń, badań i opinii, wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej w szczególności: protokół odbioru końcowego ze szczegółową specyfikacją wbudowanych materiałów, namiar geodezyjny powykonawczy w skali 1:500 w 3 egzemplarzach oraz w wersji numerycznej na nośniku CD, wykonany przez uprawnionego geodetę wraz z oświadczeniem zgodności usytuowania wykonanych robót z zatwierdzonym projektem budowlanym - mapą sytuacyjną, dokumentację projektową powykonawczą, dziennik budowy, certyfikaty, atesty, oświadczenia, protokoły, instrukcje, karty gwarancyjne, itp. wyniki badań, książki obmiarów, inwentaryzację stanu terenu przed rozpoczęciem robót i stanu odtworzonego po robotach budowlanych - w postaci szczegółowej i jednoznacznie opisanej dokumentacji fotograficznej i/lub wideo, pisemne oświadczenia od właścicieli odtwarzanych elementów zagospodarowania terenu, zarządców terenów, dróg, obiektów budowlanych, elementów uzbrojenia terenu itp. o braku roszczeń co do wykonanych odtworzeń naruszonych w wyniku prowadzenia robót terenów, dróg, obiektów budowlanych elementów uzbrojenia terenu itp., raport inspekcji telewizyjnej wykonanego przedmiotu zadania potwierdzający wykonanie zadania zgodnie ze sztuką inżynierską. inne dokumenty nie wymienione wyżej a wymagane przez ustawę Prawo Budowlane, niezbędne do zawiadomienia o zakończeniu budowy lub wniosku o udzielenie pozwolenia na użytkowanie, Inspekcja telewizyjna musi się charakteryzować następującymi cechami: czytelna ostrość obrazu w pełnej gamie kolorów, wszystkie kinety muszą być sfilmowane na całej długości, wszystkie połączenia rur muszą być sfilmowane na całym obwodzie, zapis inspekcji ma potwierdzać faktyczne spadki dna kanału, suma odcinków sfilmowanych musi zawierać całość przedmiotu zamówienia; dokumentacja po wykonaniu inspekcji obejmuje dla wszystkich odcinków przedmiotu zamówienia: płytę CD z nagranym raportem i geodezyjnym wskazaniem wszystkich ewentualnych odstępstw od zatwierdzonego projektu, mapę w wersji papierowej w skali 1:500 z zaznaczoną trasą kanału, numerami studzienek, początkiem i końcem inspekcji, wykresy spadku dna kanału faktyczne i wg projektu, fotoraport uszkodzeń, opis studzienek kanalizacyjnych, obmiar wykonywanych prac z wyszczególnieniem kolejnego numeru inspekcji, długości badanych odcinków, ulicy, materiału, z którego wykonany jest kanał, ilości wykonanych fotografii; Przyłącza będą realizowane do działek nr 1331/3, 1331/4, 1331/5, 1331/6, 1331/8, 131/12, 1353/7, 1354/5, 1373/2, 1408/2, 1408/3 w obrębie Mystków oraz do działek nr 27/6, 2928/1, 2928/2, 2928/3, 292/4 2928/5, 2928/6, 2928/7 w obrębie Kamionka Wielka. Szczegółowe wytyczne odnośnie dokumentów odbiorowych określono w STWiORB. Wykonawca ma obowiązek przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpływać na cenę zmówienia. W związku z powyższym Wykonawca ma obowiązek dokonać wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być wykonywane roboty i szczegółowo sprawdzić w terenie warunki wykonania przedmiotowych robót oraz uzyskać na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty obejmującej wszystkie elementy niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia w sposób umożliwiający jego prawidłową eksploatację zgodnie z przeznaczeniem. Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 3a do SIWZ, przedmiarach robót, stanowiących załącznik nr 3b do SIWZ oraz specyfikacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 3c do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 27 000,00 zł (słownie: dwadzieścia siedem tysięcy PLN) Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: BGŻ SA Nowy Sącz Nr 26 203000451110000002078250 z podaniem tytułu: Wadium - nr sprawy 271.2.9.2013. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy w Kamionce Wielkiej, pok. Nr 21 lub dołączyć do oferty. Wadium (złożenie, zwrot, zatrzymanie) realizowane będzie wg zasad określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kamionka.iap.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach