Przetargi.pl
Budowa mostu na rzece Dunajec łączącego Łazy Brzyńskie ( dz. nr 78) z Kadczą w zamian za stabilizację osuwiska na drodze nr 291631 w km 0+120-0+300 na Łazy Brzyńskie w miejscowości Obidza wraz z połączeniem z drogą wojewódzką nr 969 Nowy Targ - Stary Sącz oraz drogą powiatową nr 1537K Gołkowice Górne - Łazy Brzyńskie

Gmina Łącko ogłasza przetarg

  • Adres: 33-390 Łącko, Łącko 445
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 41 40 710 , fax. 18 41 40 740
  • Data zamieszczenia: 2014-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łącko
    Łącko 445 445
    33-390 Łącko, woj. małopolskie
    tel. 18 41 40 710, fax. 18 41 40 740
    REGON: 49189242300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lacko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa mostu na rzece Dunajec łączącego Łazy Brzyńskie ( dz. nr 78) z Kadczą w zamian za stabilizację osuwiska na drodze nr 291631 w km 0+120-0+300 na Łazy Brzyńskie w miejscowości Obidza wraz z połączeniem z drogą wojewódzką nr 969 Nowy Targ - Stary Sącz oraz drogą powiatową nr 1537K Gołkowice Górne - Łazy Brzyńskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa mostu na rzece Dunajec łączącego Łazy Brzyńskie z Kadczą w zamian za stabilizację osuwiska na drodze nr 291631 na Łazy Brzyńskie w m. Obidza wraz z połączeniem z drogą wojewódzką nr 969 Nowy Targ - Stary Sącz oraz drogą powiatową nr 1537K Gołkowice Górne - Łazy Brzyńskie Zakres obejmuje wykonanie następujących robót i czynności: - Wykonanie robót branży drogowej, - Wykonanie robót branży drogowej - przepusty - Wykonanie robót branży mostowej - Wykonanie robót branży teletechnicznej - Wykonanie robót branży elektrycznej - Wykonanie robót branży kanalizacyjnej - Zmianę organizacji ruchu. - Drzewo z wycinki ( dz. Nr 637) należy przewieść na plac składowy Obwodu Drogowego w Starym Sączu ul. Źródlana 24 - Przygotowanie i złożenie we właściwym organie kompletnego, poprawnego wniosku wraz z dokumentami w celu uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie przedmiotu umowy, - Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie przedmiotu umowy. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do wykonania i wdrożenia przed przystąpieniem do robót: - szczegółowego harmonogramu rzeczowo-finansowego w terminie do 10 dni od podpisania umowy przez Zamawiającego; - Wykonawca w ciągu 10 dni od dnia zawarcia umowy jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu kosztorysu ofertowego z wyposzczególnieniem ceny poszczególnych elementów zamówienia. - zorganizowania bezpośredniej łączności z Instytutem Meteorologii i Gospodarki Wodnej Oddział w Krakowie w celu pozyskiwania prognozy pogody oraz bieżących informacji dotyczących zmiany stanów wód w przekroju wodowskazowym Krościenko n/Dunajcem; - opracowania Planu ochrony przeciwpowodziowej na czas trwania robót budowlanych - określającego zależność pomiędzy czasem rozpoczęcia ewakuacji sprzętu budowlanego, a wystąpieniem określonych stanów na rzece Dunajec uwzględniającego prognozę hydrologiczną IMGW O/Kraków. - planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409); Miejsce wykonania zamówienia: Kadcza, Łazy Brzyńskie gmina Łącko. Okres gwarancji i rękojmi: okres wskazany w ofercie licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy. - Okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. - Okres gwarancji minimalny 5 lat, maksymalny 10 lat. Zamawiający informuje, że jeżeli w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe lub nazwy własne patentów lub pochodzenia celem określenia przedmiotu zamówienia dopuszcza się możliwość zastosowania materiałów równoważnych i dotyczy to całości zamówienia. W celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia Zamawiający zaleca dokonania przez wykonawcę wizji lokalnej w terenie. Szczegółowy opis i zakres robót określa dokumentacja projektowa zał. nr 10 SIWZ, Szczegółowe Specyfikacje Techniczne (SST) - zał. nr 11 SIWZ , przedmiar robót zał. nr 12 SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy bez skutków prawnych, w tym uiszczenia kar przez Zamawiającego, jeżeli Zamawiający nie uzyska finansowania na realizację. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców, Jednocześnie Zamawiający żąda wskazania w ofercie przez Wykonawcę tej części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. A. Wykonawca może wykonać przedmiot umowy przy udziale podwykonawców, zawierając z nimi stosowne umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności. B. W przypadku gdy Wykonawca przewidział do wykonania zamówienia z udziałem podwykonawców, ma obowiązek przedstawić Zamawiającemu do zaakceptowania projekt umowy z podwykonawcami. C. Umowa z podwykonawcami musi zawierać min.: a) zakresu prac powierzonych podwykonawcy, b) kwoty wynagrodzenia za roboty c) terminu wykonania zakresu robót powierzonych podwykonawcy, d) warunków płatności - termin płatności na rzecz podwykonawcy nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia wykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej, e) rozwiązania umowy z podwykonawcą w przypadku rozwiązania niniejszej umowy. - Wszelkie zmiany umów, o których mowa w pkt. A i C wymagają formy pisemnej i zgody Zamawiającego. - Wykonawca poda w załączniku do SIWZ ( załącznik nr 1) zakres robót, który zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli przewiduje udział podwykonawców w realizacji zamówienia). Pozostały zakres robót Wykonawca wykona siłami własnymi. - Podzlecenie robót przez Wykonawcę podwykonawcom w zakresie nieokreślonym w załączniku do SIWZ (załącznik nr) w trakcie realizacji przedmiotu umowy będzie mogło nastąpić za zgodą Zamawiającego i o ile nie zmieni to warunków SIWZ. - Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego pełną odpowiedzialność za roboty, które wykonuje przy pomocy podwykonawców. - W celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia zamawiający zaleca: - dokonanie przez Wykonawcę ( na własny koszt, ryzyko i odpowiedzialność) wizji lokalnej terenu realizacji przedmiotu zamówienia i jego otoczenia, - zdobycie wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i realizacji zamówienia w ustalonym terminie, - Wykonawca ma obowiązek sprawdzenia dokumentacji przetargowej i w przypadku stwierdzenia występowania nieścisłości lub usterek ww. dokumentach, winien zwrócić się z zapytaniem o wyjaśnienie do Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 250 000,00 zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 1) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach : pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego do: Bank Spółdzielczy w Krościenku n/Dunajcem Nr 15 8817 0000 2001 0020 8334 0008 z dopiskiem: nr sprawy (znak sprawy RIN.271.1.3.2014) nazwa zamówienia: Budowa mostu na rzece Dunajec łączącego Łazy Brzyńskie ( dz. nr 78) z Kadczą w zamian za stabilizację osuwiska na drodze nr 291631 w km 0+120-0+300 na Łazy Brzyńskie w miejscowości Obidza wraz z połączeniem z drogą wojewódzką nr 969 Nowy Targ - Stary Sącz oraz drogą powiatową nr 1537K Gołkowice Górne - Łazy Brzyńskie. Wadium uznaje się za wniesione z chwilą uznania rachunku bankowego Zamawiającego. Zamawiający dokona sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto. Wadium w pozostałych akceptowanych formach (wymienionych niżej pkt 36, ppkt 2) - 5) należy złożyć w kasie Zamawiającego, a do oferty można dołączyć kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /j.t. z 2007 r. Dz. U. Nr 42, poz. 275, z późn. zm./ Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, jednakże Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 cyt. Ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lacko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach