Przetargi.pl
Budowa miejsc postojowych w rejonie kompleksu boisk sportowych ORLIK 2012 w Knurowie - I Etap obejmujący budowę miejsc postojowych w rejonie ul. Ułanów w Knurowie w ramach zadania: Budowa miejsc postojowych na terenie miasta

Gmina Knurów ogłasza przetarg

  • Adres: 44-190 Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3392308 , fax. 32 2351521, 3392292
  • Data zamieszczenia: 2014-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Knurów
    ul. dr. Floriana Ogana 5 5
    44-190 Knurów, woj. śląskie
    tel. 32 3392308, fax. 32 2351521, 3392292
    REGON: 27625758700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa miejsc postojowych w rejonie kompleksu boisk sportowych ORLIK 2012 w Knurowie - I Etap obejmujący budowę miejsc postojowych w rejonie ul. Ułanów w Knurowie w ramach zadania: Budowa miejsc postojowych na terenie miasta
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia obejmuje: 1) wykonanie 36 miejsc postojowych (w tym: 35 miejsc postojowych o wymiarach 5,0 m x 2,5 m oraz 1 miejsca o wymiarach 5,0 m x 3,6 m) z kostki brukowej koloru czerwonego wraz z linią podziału z kostki brukowej betonowej koloru szarego oraz jezdni manewrowej z kostki brukowej koloru szarego o powierzchni łącznej ok. 755,90 m2, o następującej konstrukcji: a) kostka brukowa betonowa o gr. 8 cm, b) podsypka cementowo - piaskowa 1:4 o gr. 3 cm, c) podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5 o gr. 25 cm, d) warstwa odsączająca z mieszanki kruszywowej (np. pospółka) o gr. 15 cm, e) geotekstyl separujący na 5 cm warstwie ochronnej piasku, f) stabilizacja gruntu rodzimego spoiwem hydraulicznym o Rm=2,5 MPa o gr. 30 cm, z zastrzeżeniem § 9 ust. 8 wzoru umowy; 2) wykonanie nowej nawierzchni chodników wraz z podbudową o powierzchni ok. 160,0 m2, o następującej konstrukcji: a) kostka brukowa betonowa koloru szarego o gr. 8 cm, b) podsypka cementowo - piaskowa 1:4 o gr. 3 cm, c) podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5 o gr. 15 cm, d) warstwa odsączająca z mieszanki kruszywowej (np. pospółka) o gr. 10 cm, e) stabilizacja podłoża warstwą niesortu kamiennego o gr. 20 cm, z zastrzeżeniem § 9 ust. 8 wzoru umowy; 3) wykonanie kanalizacji deszczowej, w tym: a) ułożenie kanału deszczowego: rura PCV-U typ S lita z wydłużonym kielichem o średnicy ? 315 x 9,2 i długości ok. 55,30 m, b) ułożenie przykanalików: rura PCV-U typ S lita z wydłużonym kielichem o średnicy ? 200 x 5,9 i długości ok. 19,10 m, c) montaż studni żelbetowych o średnicy ? 1200 - 3 szt, d) montaż studni tworzywowych o średnicy ? 425 - 2 szt, e) montaż wpustów ulicznych osadzonych na studzienkach żelbetowych ? 500 wraz z osadnikiem i koszem - 3 szt; 4) montaż oświetlenia ulicznego, w tym: a) ułożenia kabla oświetleniowego typu YAKY 4 x 35 mm2 o długości ok. 183,0 m, b) montaż słupów oświetleniowych stalowych ocynkowanych o wys. 7,0 m z wysięgnikiem łukowym pojedynczym wraz z oprawą oświetleniową typu SGS 104 100/70W z redukcją mocy - 2 kpl, c) montaż słupów oświetleniowych stalowych ocynkowanych o wys. 7,0 m z wysięgnikiem łukowym podwójnym wraz z oprawą oświetleniową typu SGS 104 100/70W z redukcją mocy - 1 kpl, d) przestawienie istniejącego słupa parkowego OŻ wraz z oprawą oświetleniową - 1 kpl, 5) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzyskaniem zatwierdzenia ww. projektu, 6) wprowadzenie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu, wykonanym przez wykonawcę, 7) wprowadzenie docelowej organizacji ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu dostarczonym przez zamawiającego, 8) roboty towarzyszące: roboty rozbiórkowe, ułożenie rur ochronnych dla zabezpieczenia istniejącego uzbrojenia, regulacja wysokościowa pokryw armatury istniejącego uzbrojenia, uzupełnienie nawierzchni asfaltowej, humusowanie terenu i obsianie trawą. 2. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz ustalenia wynikające z wzoru umowy. Zamawiający, zgodnie z art. 30 ust. 4 pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym normom, a także nazwom własnym materiałów, wskazanym w ww. dokumentach przetargowych. 3. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia 60-cio miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot umowy (robociznę i materiały), z zastrzeżeniem § 13 ust. 2 wzoru umowy. 4. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do sfinansowania kosztów wymienionych w § 9 ust. 3 wzoru umowy. 5. Termin wykonania zamówienia: 1) Termin rozpoczęcia opracowania projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót - w dniu podpisania umowy. 2) Termin dostarczenia do zamawiającego zatwierdzonego projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót - do 5 tygodni od dnia podpisania umowy. 3) Termin rozpoczęcia robót - do 7 dni od daty przekazania placu budowy. 4) Termin zakończenia robót - do 14 tygodni od dnia podpisania umowy; 5) Za datę zakończenia wykonania przedmiotu umowy rozumie się datę pisemnego powiadomienia Zamawiającego o gotowości do odbioru końcowego, po uprzednim uzyskaniu potwierdzenia przez branżowych Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego gotowości do odbioru końcowego, zgodnie z wymaganiami określonymi w § 11 ust. 4÷6 wzoru umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 98 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości 7.000 zł (słownie: siedem tysięcy złotych). 2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pzp. 4. Wadium winno być ważne na cały okres związania ofertą. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Knurów w GETIN NOBLE Bank S.A. konto nr 67 1560 1081 2121 0517 3581 0006. 6. Wadium wniesione w pieniądzu przechowywane jest na rachunku bankowym. 7. Wadium w pozostałych formach należy złożyć w oryginale, w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, pok. 218, II piętro, nie później niż do terminu składania ofert wyznaczonego w niniejszej SIWZ, i nie powinno ono stanowić załącznika do oferty - z uwagi na konieczność zwrotu dokumentu. Wadium wnoszone w postaci gwarancji lub poręczenia musi zawierać sformułowanie Gwaranta lub Poręczyciela do niedwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze pisemne żądanie zapłaty zamawiającego, w przypadku zaistnienia co najmniej jednego z warunków zatrzymania wadium określonego w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Gwarant (Poręczyciel) nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. 8. Wadium uważa się za wniesione w terminie: 1) z chwilą uznania rachunku bankowego Zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert - w pieniądzu, 2) z chwilą złożenia w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów przed upływem terminu składania ofert - w pozostałych formach

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.knurow.pl/miasto/zamowienia_publiczne.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach