Przetargi.pl
Budowa lodowiska sezonowego w ramach programu Biały Orlik

Gmina Sucha Beskidzka ogłasza przetarg

  • Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 19
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8742341, 8749544 , fax. 033 8742266
  • Data zamieszczenia: 2011-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sucha Beskidzka
    ul. Mickiewicza 19 19
    34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
    tel. 033 8742341, 8749544, fax. 033 8742266
    REGON: 07218192000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sucha-beskidzka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa lodowiska sezonowego w ramach programu Biały Orlik
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowią roboty polegające na budowie (montażu) kompletnego składanego lodowiska sezonowego wraz z wyposażeniem na terenie kompleksu sportowego Orlik 2012 przy ul. Płk. T. Semika w Suchej Beskidzkiej. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca jest zobowiązany do: 1) dostawy, pierwszego montażu oraz uruchomienia kompletnego lodowiska sezonowego wykonanego w systemie rur aluminiowych o pow. ok. 540 m2 na płycie istniejącego boiska sportowego o nawierzchni poliuretanowej wykonanej w systemie ELTAN (lodowisko zajmie całą płytę boiska o nawierzchni poliuretanowej), 2) dostawy i ułożenia chodników gumowych (gr. min. 6 mm, szer. 1,0 m) na ciągach komunikacyjnych (w miejscach wskazanych przez Zamawiającego) w ilości ok. 50 m2, 3) dostawy oraz montażu kompletnego agregatu chłodniczego zapewniającego właściwe funkcjonowanie lodowiska, 4) dostawy oraz pierwszego montażu band na całym obwodzie lodowiska, 5) przeszkolenia osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie użytkowania, montażu i demontażu lodowiska, 6) przekazania Zamawiającemu instrukcji użytkowania obiektu w języku polskim, 7) napełnienia instalacji chłodzącej i urządzeń płynami eksploatacyjnymi oraz dostarczenia zbiorników do magazynowania glikolu po demontażu lodowiska, 8) dostarczenia pompy do napełniania i opróżniania instalacji chłodzącej, 9) demontażu lodowiska wraz z bandami po pierwszym sezonie użytkowania i złożenia zdemontowanych elementów w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (w odległości ok. 2 km od miejsca funkcjonowania lodowiska). Demontaż nastąpi na pisemny wniosek Zamawiającego w terminie 7 dni od daty jego otrzymania przez Wykonawcę, 10) wykonania wszelkich innych robót i czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia w tym kompleksowe przygotowanie terenu pod montaż lodowiska wraz z demontażem istniejących urządzeń takich jak kosze do koszykówki itp., 11) odpowiedniego zabezpieczenia nawierzchni poliuretanowej przed jej uszkodzeniem w czasie eksploatacji lodowiska oraz montażu urządzeń. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych do wskazanych w dokumentacji przetargowej pod warunkiem, że będą one miały właściwości nie gorsze niż materiały podane w dokumentacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Zamówienie jest współfinansowane przez Ministra Sportu i Rekreacji w ramach Pilotażowego programu budowy składanych lodowisk sezonowych oraz lodowisk stałych BIAŁY ORLIK. Termin realizacji zamówienia: Wymagany termin zakończenia realizacji zamówienia: do dnia 01.12.2011 r. Do montażu elementów lodowiska na istniejącym boisku można przystąpić po 01.11.2011 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł na zasadach określonych w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sucha-beskidzka.pl oraz Biuletyn Informacji Publicznej (BIP) Zamawiającego
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach