Przetargi.pl
Budowa kompleksu dwóch boisk sportowych wraz z wyposażeniem i kanalizacją deszczową w miejscowości Celiny, gmina Iwanowice.

Gmina Iwanowice ogłasza przetarg

  • Adres: 32-095 Iwanowice, Iwanowice Włościańskie 99
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 3884003 , fax. 012 3884030
  • Data zamieszczenia: 2015-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Iwanowice
    Iwanowice Włościańskie 99 99
    32-095 Iwanowice, woj. małopolskie
    tel. 012 3884003, fax. 012 3884030
    REGON: 35155583200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwanowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kompleksu dwóch boisk sportowych wraz z wyposażeniem i kanalizacją deszczową w miejscowości Celiny, gmina Iwanowice.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest budowa dwóch boisk sportowych o nawierzchni syntetycznej wraz z kanalizacją deszczową i zbiornikiem wybieralnym przy Szkole Podstawowej, na działce nr ew. 245 w miejscowości Celiny, gm. Iwanowice. w następującym zakresie: roboty rozbiórkowe, roboty ziemne - boisko, roboty ziemne - zabezpieczenie skarp, drenaż, kanalizacja opadowa, nawierzchnia poliuretanowa boiska, nawierzchnia boiska z trawy syntetycznej, ogrodzenie, piłkochwyty, chodnik i schody z kostki brukowej, elementy i urządzenia boiska. 2.Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia zawiera: 1)Dokumentacja projektowa - Załącznik Nr 9 do SIWZ. 2)Przedmiar robót - Załącznik Nr 5 do SIWZ - stanowiący jedynie materiał poglądowy, pomocniczy i informacyjny do zobrazowania zakresu inwestycji 3)Uszczegółowienie zakresu rzeczowego: a)na piłkochwycie i ogrodzeniu należy zastosować siatkę o oczku od35x35 do45x45. b)Należy zastosować siatkę plecioną ocynkowaną powleczoną PCV o gr. drutu min. ? 3,1 mm. c)Jako element równoważny do podmurówki betonowej i krawężników betonowych można zastosować cokół prefabrykowany pod piłkochwytem i ogrodzeniem, przy jednoczesnym zapewnieniu o tych samych funkcjach parametrach wytrzymałościowych. d)Zamawiający dopuszcza do przetargu trawy syntetyczne o parametrach wyższych niż wskazane w dokumentacji projektowej. e)Zamawiający uzna za równoważne, do określonego w dokumentacji projektowej badania nawierzchni, wyniki badań innego laboratorium specjalistycznego. f)Zamawiający dopuszcza nawierzchnię ze sztucznej trawy o gęstości pęczków oraz o gęstości włókien wyższej niż minimalne wymagane w SIWZ. g)Należy przyjąć parametr wytrzymałości na wyrywanie pęczków włókien nawierzchni ze sztucznej trawy o parametrze min. 40 N. h)Zamawiający dopuszcza wykonanie trawy syntetycznej z polipropylenu. i)Zamawiający dopuszcza przedziały parametrów dotyczących nawierzchni ze sztucznej trawy na: a.Gęstość pęczków min: 8 400 m2 b.Gęstość włókien min: 100 800 m2 j)Do zasypu trawy syntetycznej należy zastosować piasek kwarcowy + granulat SRB do zasypu trawy syntetycznej. k)Parametry przejętych geosyntetyków do zabezpieczenia skarp: a.geokrata o wysokości 10 cm o wytrzymałości na rozciąganie min. 2,4 kN b.geosiatka o wytrzymałości na rozciąganie min. 35kN c.geowłóknina o wytrzymałości na rozerwanie min. 5kN/m l)Pod pierwszą warstwę geosiatki należy założyć zabezpieczenie podłoża geowłókniną. m)Jako równoważne dopuszcza się za zgodą Zamawiającego wykonanie bramek mniejszych niż wskazane w projekcie wymiary bramki tj. 7,32 x 2,44 m, ale nie mniejsze niż 5,00 x 2,00 m. n)Tablica do koszykówki: tarcza poliwęglan lub szkło, obręcz metalowa, siatka z odpornego na warunki atmosferyczne tworzywa o)Siatka na bramki z odpornego na warunki atmosferyczne tworzywa p)W razie konieczności po uzgodnieniu pisemnym z Zadamawiającym należy wydłużyć lub skrócić schody terenowe, poręcze, ogrodzenie, itd. q)Ogrodzenie przewidziane do rozbiórki to ogrodzenie z siatki. Ogrodzenie po rozbiórce należy zeskładować na terenie działki inwestora. W przypadku kolizji inwestycji z 7 drzewami rosnącymi w linii ogrodzenia należy je wyciąć i zeskładować wraz z rozbieranym ogrodzeniem a teren uporządkować w ramach robot rozbiórkowych. r)Do wyceny nie należny przyjmować ujętych w projekcie wpustów podwórzowych, które nie będą stosowane przy budowie boiska. s)Zamawiający dokonał wstępnej niwelacji terenu. Należy w kalkulacji ceny uwzględnić wykonany przez Zamawiającego nakład pracy w tym zakresie. t)Dodatkowa ziemia z korytowania może zostać wykorzystana do wbudowania, celem wyrównania terenu pod projektowane boiska. u)Projektowane rury drenarskie należy wykonać z rur drenarskich ? 80. Zaprojektowano rury drenarskie bez oplotu geowłókniną. Geowłókninę zaprojektowano jako oddzielenie gruntu rodzimego od warstwy odsączającej projektowanego drenażu. v)Do zaprojektowanego drenażu należy zastosować geowłókninę o parametrach: nazwa istotnego parametru zalecany zakres wartości charakterystyczna wielkość porów O90 90-120 ? wodoprzepuszczalność w kierunku prostopadłym do płaszczyzny wyrobu min. 90 l/m2s wytrzymałość na rozciąganie 7-10 kN/m 3.Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne ze Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - Załącznik Nr 11 do SIWZ. 4.Ponadto w ramach zamówienia oprócz wykonania wszelkich robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest również do: 1)wywozu ziemi i gruzu z terenu budowy - jeżeli zajdzie taka potrzeba, 2)uporządkowania terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów zieleni i odtworzeniem uszkodzonych nawierzchni, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy, 3)zorganizowania we własnym zakresie i na własny koszt: zagospodarowania placu budowy, w tym ogrodzenia zaplecza budowy, zorganizowania terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń. Zamawiający nie jest zobowiązany do wskazania Wykonawcy nieruchomości niezbędnych do urządzenia terenu budowy i terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń oraz nie będzie ponosił kosztów związanych z ewentualnymi ich wydzierżawieniem, wynajęciem itp. przeprowadzenia wszystkich prób, badań, sprawdzeń, przeglądów, pomiarów i odbiorów, kosztów opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), kosztów obsługi geodezyjnej wraz z geodezyjną dokumentacją powykonawczą. wykonywania wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących, które są konieczne do prawidłowego wykonania robót ujętych w przedmiarze robót, w tym prac wynikając ze specyfikacji technicznej i dokumentacji projektowej, wykonywania wszelkich innych robót, prac, badań i prób oraz czynności, obowiązków i wymogów wynikających z SIWZ, specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej, przedmiarów robót, a także nie ujęte w w/w dokumentacji, a wynikające ze specyfiki przedmiotu zamówienia, pokrycia kosztów mediów będących w dyspozycji Zamawiającego, z których wykonawca będzie korzystał przy realizacji zamówienia. uczestnictwa Wykonawcy wraz z kierownikiem budowy na naradach roboczych w siedzibie Zamawiającego lub na terenie realizacji inwestycji. 5.Wymagania dotyczące gwarancji: Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres udzielonej gwarancji: 3 letnia gwarancja na wykonany przedmiot umowy licząc od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego. 6.Wymagania jakościowe i materiałowe: 1)do wykonania zamówienia wykonawcy zobowiązani są użyć materiałów i urządzeń nieużywanych i fabrycznie nowych, zakupionych u producentów, gwarantujących najwyższą jakość, o parametrach technicznych i jakościowych określonych w dokumentacji technicznej i przedmiarze robót, 2)Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). 3)Wykonawca zapewni, aby tymczasowo składowane materiały, do czasu gdy będą one potrzebne do robót, były zabezpieczone przed zniszczeniem, zachowały swoją jakość i właściwości oraz były dostępne do kontroli przez Inspektora Nadzoru. 4)Przed realizacją poszczególnych etapów robót, Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia wykazu proponowanego do wbudowania materiału i urządzeń w celu akceptacji przez przedstawiciela Zamawiającego. 5)Należy zamontować materiały wskazane w przedmiarach lub równoważne. Jeżeli w dokumentacji przetargowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie Zmawiający w każdym przypadku dopuszcza rozwiązania równoważne. 6)Wymagania dotyczące materiałów: a)Wszelkie użyte w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych i przedmiarach znaki handlowe, towarowe, nazwy modeli, numery katalogowe służą jedynie do określenia cech technicznych i jakościowych materiałów a nie są wskazaniem producenta. b)Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów niż określone w dokumentacji projektowej o nie gorszych parametrach od zaprojektowanych i jakości potwierdzonej certyfikatem. Użyte materiały winny być w pierwszym gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadające odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniające sprawność eksploatacyjną. c)Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do dokumentacji projektowej jest obowiązany wykazać, ze oferowane przez niego materiały, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. d)Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, ze są one równoważne. e)Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu oferty bądź odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności zaproponowanych zamienników. 7.Zaleca się Wykonawcom szczegółowe zapoznanie się z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty, sprawdzenie i zweryfikowanie dokumentacji oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach i przeoczeniach. 8.Uczestnikowi przetargu zaleca się przeprowadzenie wizytację miejsca realizacji robót i jego otoczenia, w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka oraz uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty na wykonanie robót. 9.Wykonawca winien uwzględnić w wycenie wszystkie elementy zawarte w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Wspólny Słownik Zamówień CPV: Główny przedmiot: 45.00.00.00-7 Roboty budowlane Dodatkowe przedmioty: 45.11.12.00-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.21.22.00-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45.21.22.21-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45.23.13.00-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2.Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert: 1)w pieniądzu, lub w jednej z poniżej podanych form: 1)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2)w gwarancjach bankowych; 3)w gwarancjach ubezpieczeniowych; 4)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 3.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2)numer zamówienia nadany przez Zamawiającego i nazwę zamówienia, 3)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 4)kwotę gwarancji, 5)termin ważności gwarancji 6)zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż - Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 u.p.z.p., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 u.p.z.p., lub pełnomocnictw i nie udowodnił, że wynikało to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 4.Postanowienia pkt. 3 stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w pkt. 2 ppkt 1) i 5). 5.Sposób przekazania: 1)W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, przelewem na konto zamawiającego B.S. Słomniki/O Iwanowice nr 77 8614 0001 0020 0000 1720 0021. Dokument przelewu należy opisać: Wadium - Budowa boisk sportowych w Celinach. Jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 2)W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Iwanowice, Iwanowice Włościańskie 99, 32-095 Iwanowice w sekretariacie pok. Nr 1, w osobnej kopercie z napisem: Wadium - Budowa boisk sportowych w Celinach. 6.Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wydłużenie okresu gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iwanowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach