Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarno-opadowej w miejscowości Iwanowice Dworskie i Biskupice.

Gmina Iwanowice ogłasza przetarg

  • Adres: 32-095 Iwanowice, Iwanowice Włościańskie 99
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 3884003 , fax. 012 3884030
  • Data zamieszczenia: 2014-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Iwanowice
    Iwanowice Włościańskie 99 99
    32-095 Iwanowice, woj. małopolskie
    tel. 012 3884003, fax. 012 3884030
    REGON: 35155583200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwanowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarno-opadowej w miejscowości Iwanowice Dworskie i Biskupice.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest budowa: 1)sieci kolektorów grawitacyjnych kanalizacji sanitarnej, kolektorów tłocznych kanalizacji sanitarnej wraz z pompowniami i linią kablową, kolektorów kanalizacji opadowej przy drodze wojewódzkiej nr 773 (Sieniczno-Sułoszowa-Skała-Wesoła) i przy drodze powiatowej nr 1172 (Maków-Gołcza-Iwanowice-Zerwana) w sołectwie Iwanowice Dworskie obejmująca następujący zakres robót: - kolektor grawitacyjny kanalizacji sanitarnej A Dn 315 mm - 229,8 m, - kolektor grawitacyjny kanalizacji sanitarnej B Dn 315 mm - 495,5 m, - kolektor kanalizacji tłocznej TA2 Dn 160 mm - 275,1 m, - przyłącza do kolektorów sanitarnych A i B Dn 160 mm - 24,0 m. - kolektor kanalizacji opadowej A Dn 315 mm - 395,5 m, - kolektor kanalizacji opadowej B Dn 315 mm - 367,5 m, - przepompownie ścieków - 2 szt. 2)sieci kolektorów grawitacyjnych kanalizacji sanitarnej, kolektorów kanalizacji opadowej przy drodze powiatowej K 1172 (Iwanowice Zerwana) w sołectwie Biskupice obejmująca następujący zakres robót: - kolektor grawitacyjny kanalizacji sanitarnej A Dn 315 mm - 818,1 m, - kolektor grawitacyjny kanalizacji sanitarnej B Dn 200 mm - 559,1 m, - przyłącza do kolektorów sanitarnych A i B Dn 160 mm - 90,0 m. - kolektor kanalizacji opadowej G Dn 250 mm - 133,1 m, - kolektor kanalizacji opadowej H Dn 315 mm - 134,2 m, - kolektor kanalizacji opadowej I Dn 250 mm - 184,5 m, - kolektor kanalizacji opadowej J Dn 315 mm - 240,7 m, 2.Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia zawiera: 1) Przedmiar robót stanowiący Załącznik Nr 5 do SIWZ, 2) Projekt budowlany stanowiący Załącznik Nr 9 do SIWZ. 3.Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z: - Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącą Załącznik Nr 10 do SIWZ, 4.Ponadto w ramach zamówienia oprócz wykonania wszelkich robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest również do: 1)zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej (wytyczenie, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza), 2)podczas prowadzenia robót w pasie drogowym, opracowania i uzgodnienia projektu tymczasowej organizacji ruchu kołowego i pieszego, zamknięcia ulicy, oznakowania, zabezpieczenia, itp., 3)badań zagęszczenia gruntu wynikających z decyzji na zajętość pasa drogowego oraz opłat za zajęcie pasa drogowego, 4)doprowadzenia terenu do stanu pierwotnego z wyrównaniem ewentualnych szkód właścicielom posesji na których wystąpiła szkoda z winy Wykonawcy; 5)wykonania pomiarów instalacji elektrycznej zasilającej każdą przepompownię, 6)przeprowadzenia rozruchu wybudowanych przepompowni ścieków, 7)dostarczenia dokumentacji techniczno - ruchowej przepompowni, 8)przeprowadzenia szkolenia pracowników oczyszczalni ścieków w zakresie obsługi i eksploatacji urządzeń pompowni wraz z przekazaniem instrukcji użytkowania i książki usług serwisowych, 9)przeprowadzenie inspekcji kamerą TV na całej długości wykonanego kanału sanitarnego grawitacyjnego (2 egz. płyty CD dla Zamawiającego), 10)uwzględnienia w kosztach realizacji robót konieczności wykonania ewentualnych dróg dojazdowych i ich demontażu po realizacji robót inżynieryjnych dla dowozu materiałów i urządzeń oraz odtworzeń terenu do stanu przed robotami. 5.Wymagania dotyczące gwarancji: Wymagany przez Zamawiającego okres udzielonej gwarancji: 3 letnia gwarancja na wykonany przedmiot umowy licząc od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego. 6.Wymagania jakościowe i materiałowe: 1)do wykonania zamówienia wykonawcy zobowiązani są użyć materiałów i urządzeń nieużywanych i fabrycznie nowych, zakupionych u producentów, gwarantujących najwyższą jakość, o parametrach technicznych i jakościowych określonych w dokumentacji technicznej i przedmiarze robót, 2)Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości). 3)Wykonawca zapewni, aby tymczasowo składowane materiały, do czasu gdy będą one potrzebne do robót, były zabezpieczone przed zniszczeniem, zachowały swoją jakość i właściwości oraz były dostępne do kontroli przez Inspektora Nadzoru. 4)Przed realizacją poszczególnych etapów robót, Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia wykazu proponowanego do wbudowania materiału i urządzeń w celu akceptacji przez przedstawiciela Zamawiającego. 5)Należy zamontować materiały wskazane w przedmiarach lub równoważne. Jeżeli w dokumentacji przetargowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie Zmawiający w każdym przypadku dopuszcza rozwiązania równoważne. 7.Zaleca się Wykonawcom szczegółowe zapoznanie się z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty, sprawdzenie i zweryfikowanie dokumentacji oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach i przeoczeniach. 8.Uczestnik przetargu powinien przeprowadzić wizytację miejsca realizacji robót i jego otoczenia, w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka oraz uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty i podpisaniu Umowy na wykonanie robót;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 100 000 zł. (słownie: sto tysięcy złotych). 2.Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert: 1)w pieniądzu, przelewem na konto zamawiającego B.S. Słomniki/O Iwanowice nr 77 8614 0001 0020 0000 1720 0021 lub w jednej z poniżej podanych form: 2)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)w gwarancjach bankowych; 4)w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 3.Sposób przekazania: 1)W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 2)W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Iwanowice, Iwanowice Włościańskie 99, 32-095 Iwanowice w kancelarii pok. Nr 1, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 4.Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iwanowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach