Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Spytkowice dokończenie etapu IV

Gmina Spytkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 34-745 Spytkowice, Spytkowice 26
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2688370 , fax. 018 2688961
  • Data zamieszczenia: 2009-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Spytkowice
    Spytkowice 26 26
    34-745 Spytkowice, woj. małopolskie
    tel. 018 2688370, fax. 018 2688961
    REGON: 49079651600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spytkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Spytkowice dokończenie etapu IV
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Montaż kolektorów ? 250 PVC - U- lite klasy S ogólnej dł. - 837mb 2. Montaż kolektorów ? 250 PE HD PN10 zgrzewanych doczołowo 100mb 3. Montaż kolektorów ? 200 PVC -U - lite klasy S ogólnej dł. - 661mb 4. Montaż kolektorów ? 160 PVC - lite kla
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości: 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy zł 00/100). Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 18.05.2009 r. do godz. 14:00. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki (art. 22, ust. 1 upzp): posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał technicznym, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie (art. 91, ust. 2 i 3 upzp): - cena ryczałtowa: - 100 % 17. Zasada oceniana kryteriów (art. 91, ust. 1 upzp) Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określonego kryterium, otrzyma maksymalną liczbę punktów. Pozostałym wykonawcom, spełniającym wymagane warunki przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów. Ocena ofert w zakresie przedstawionych wyżej kryteriów zostanie dokonana wg następujących zasad: - cena: najniższa cena 100 pkt., pozostałe proporcjonalnie wg wzoru: Ofer. cena min. wartość p-towa ceny = ---------------------------- x 100 pkt., Ofer. cena
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów i oświadczeń jakie należy dołączyć do oferty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu (art. 26, ust. 2 i art. 44 upzp): 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty , 3)koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, 4)dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (wykonawca musi załączyć uprawnienia osoby do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie, która będzie wykonywać zamówienie o specjalności wodno- kanalizacyjnej oraz aktualne zaświadczenia tej osoby o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa). 5)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6)Aktualna informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7)aktualną informację z Krajowego rejestru karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych) 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1)informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - załącznik 5, 2)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca - załącznik 5, 3)wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik 5, 4)wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik 6, 3.Aby oferta mogła być uznana za ważną, muszą być spełnione następujące minimalne wymagania kwalifikacyjne: 1)W ciągu ostatnich pięciu lat Wykonawca był głównym wykonawcą przy realizacji co najmniej dwóch robót o podobnym charakterze i złożoności co przedmiot przetargu (aby spełnić ten wymóg, prace, na które Oferent powołuje się, muszą być ukończone w całości); 2)Kierownik Budowy musi dysponować pięcioletnim doświadczeniem w zakresie robót o równoważnym charakterze i wielkości, w tym nie mniej niż dwa lata w charakterze Kierownika; 3)Oferent musi dysponować aktywami płynnymi lub kredytami, po odjęciu innych zobowiązań kontraktowych oraz wszelkiego rodzaju zaliczek, które mogą być wpłacone w ramach kontraktu, w wysokości nie mniejszej niż 400.000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy zł 00/100); 4)Prace w ramach kontraktu muszą być wykonane w okresie do 15.09.2009 r. 5)Roczny obrót w ostatnim roku obrotowym w zakresie prac budowlanych musi być przynajmniej równy 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych) W przypadku niespełnienia minimalnych wymagań kwalifikacyjnych określonych powyżej oferta zostanie odrzucona. 5. Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 1)Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w punkcie 19.1 odnośnik pierwszy, szósty i siódmy niniejszej specyfikacji, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2)Dokumenty te są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczonych na język polski. 3)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4)Inne dokumenty dołączone do oferty, sporządzone w języku obcym, składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. 6. Udział w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum) Podmioty występujące wspólnie muszą załączyć do oferty informację zawierającą co najmniej: 1)oznaczenie podmiotów wchodzących w skład konsorcjum, 2)oznaczenie celu gospodarczego, dla którego konsorcjum zostało zawarte (celem tym nie może być samo złożenia oferty, lecz zrealizowanie zamówienia), 3)oznaczony czas trwania konsorcjum (co najmniej czas realizacji zamówienia i okres gwarancji oraz rękojmi, niedopuszczalne jest załączenie umowy przedwstępnej ani zawartej pod warunkiem wygrania przetargu), 4)oznaczenie sposobu prowadzenia spraw konsorcjum oraz sposobu jego reprezentacji, 5)określenie zakresu działania poszczególnych podmiotów konsorcjum, 6)sposób ustania konsorcjum (niedopuszczalne jest ustanie konsorcjum na skutek uchwały podjętej przez podmioty konsorcjum). Każdy z podmiotów występujących wspólnie musi złożyć dokumenty, o których mowa w rozdziale 14 pkt 2 ppkt 2), rozdziale 19 pkt 1 ppkt 1), 2), 5), 6), 7), pkt 2 ppkt 1), 2), 3), 4), pkt 3 ppkt 1), 2), 3). Podmioty występujące wspólnie złożą łącznie jeden komplet dokumentów, o których mowa w rozdziale 14 pkt 2 ppkt 1), 3), 4), 5), 6) i rozdziale 19 pkt 1 ppkt 3), 4). Dokumenty te powinny być przygotowane w taki sposób, aby zamawiający mógł dowiedzieć się, jaki udział w wykonywaniu zamówienia będzie miał każdy z podmiotów występujących wspólnie. Podmioty występujące wspólnie muszą spełniać łącznie warunki wymagane od wykonawców, o których mowa w rozdziale 19 pkt 4 oraz spełniać warunki określone w art. 23 prawa zamówień publicznych. 7. W przypadku korzystania przez wykonawcę przy wykonywaniu zadania z podwykonawców, oferent do oferty zobowiązany jest załączyć dokumenty określające: 1)część zamówienia, która zostanie wykonana przez podwykonawcę, 2)nazwę podwykonawcy oraz jego formę organizacyjną (zgodnie z rozdz. 19 pkt 1 ppkt 1), 3)posiadane przez podwykonawcę kwalifikacyjne związane z zakresem czynności przewidzianych do wykonania przez podwykonawcę (zgodnie z rozdz. 19 pkt 1 ppkt 3 i 4 oraz rozdz. 19 pkt 2 ppkt 4).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spytkowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach