Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Łostówka, gmina Mszana Dolna

Wójt Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 34-730 Mszana Dolna, ul. Spadochroniarzy 6
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 3310009 w. 615, 3319815 , fax. 018 3311242
  • Data zamieszczenia: 2010-04-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy
    ul. Spadochroniarzy 6 6
    34-730 Mszana Dolna, woj. małopolskie
    tel. 018 3310009 w. 615, 3319815, fax. 018 3311242
    REGON: 49050568300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mszana.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Łostówka, gmina Mszana Dolna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem wykonania są roboty budowlane dla zamówienia publicznego pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Łostówka, gmina Mszana Dolna w zakresie: 1)kanalizacja sanitarna z przyłączami domowymi 2)kanał boczny z przyłączami domowymi która obejmuje wykonanie: - kanalizacja grawitacyjna z rur PCV fi 250 - 4598 mb, - kanalizacja grawitacyjna z rur PCV fi 200 - 13682 mb, - kanalizacja grawitacyjna z rur PCV fi 160 - 5483 mb, - przewierty sterowane fi 110 - fi 250 - 631 mb, - studnie rewizyjne betonowe fi 1000 - 567 szt, - studzienki kanalizacyjne PE fi 315 - 176 szt, - rurociąg tłoczny z rur PE fi 63 180 mb, - pompownia wraz z zasilaniem elektrycznym - 1 szt, - inspekcja video wybudowanej kanalizacji 2. Zakres robót podlegających trybowi przetargowemu musi być wykonany w sposób zgodny z powszechnie obowiązującymi warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, dla tego typu obiektów, łącznie z robotami towarzyszącymi. 3. Szczegółowy zakres robót z podziałem na wykonanie sieci i przyłączy określa projekt budowlany i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, które to dokumenty są załącznikiem do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca w ramach zamówienia wykona: 1)całość robót obejmujących wykonanie sieci, 2)roboty w zakresie wynikającym z zawartych przez zamawiającego z właścicielami nieruchomości umów obejmujących wykonanie przyłączy . Zamawiający będzie każdorazowo na bieżąco zlecał wykonawcy wykonanie poszczególnych przyłączy objętych projektem. 4. Załączone do specyfikacji kosztorysy w zakresie poszczególnych branż nie stanowią elementu dokumentacji projektowej. Mają charakter informacyjny. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania własnych ustaleń co do rzeczywistego zakresu robót wymaganego do osiągnięcia zamierzonego rezultatu przewidzianego w projekcie. WARUNKI SZCZEGÓŁOWE DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1.Przy wykonywaniu robót budowlanych należy bezwzględnie przestrzegać wymagań zawartych w dokumentacji technicznej, a materiały użyte do wykonania robót budowlanych winny spełniać normy i parametry techniczne określone w dokumentacji, opisane w SST oraz przedmiarze robót. 2. Wszelkie użyte w dokumentacji projektowej jak i w innych dokumentach nazwy produktów oraz firm mają wyłącznie zastosowanie do określenia parametrów technicznych i jakościowych urządzeń i materiałów wymaganych przez Zamawiającego do realizacji zadania. W takich przypadkach dopuszczalne jest zaoferowanie produktów równoważnych z tym, że wykonawca wykaże, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same jak produkty wymienione w projekcie. Ciężar wykazania równoważności spoczywa na Wykonawcy, a w oparciu o przedstawione przez niego dokumenty podlega weryfikacji przez Zamawiającego w konsultacji z projektantem i inspektorem nadzoru przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiający wymaga budowy sieci kanalizacyjnej z rur PCV zgodnie z przedmiarami i projektem. 4. Wykonawca zobowiązany jest umieścić tablice informacyjne i ostrzegawcze w miejscu prowadzenia robót, oraz właściwie zabezpieczyć i oznakować teren budowy. 5. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody powstałe i wynikłe na terenie budowy, od daty protokolarnego przejęcia placu budowy przez Wykonawcę, do daty protokolarnego oddania budowy ,odbioru końcowego robót - szkody związane z uszkodzeniem i zabrudzeniem terenów przyległych. 6. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 60 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia - roboty budowlane i instalacyjne oraz zamontowane urządzenia - od daty protokolarnego odbioru pełnego zakresu robót. Na potwierdzenie spełnienia powyższego wymogu, Wykonawca składa w ofercie oświadczenie o czasie udzielonej gwarancji na wykonane roboty budowlane i instalacyjne oraz zamontowane urządzenia. 7. Wymaga się aby zgłoszony przez Wykonawcę kierownik budowy był obecny na budowie w trakcie wykonywania robót. 8. Ze względu na bardzo trudne warunki terenowe i związaną z tym konieczność zastosowania skomplikowanych rozwiązań wykonawca ma obowiązek dokonania wizji w terenie - Na tę okoliczność zamawiający udostępni dokumentację projektową w formie papierowej. 9. Wykonawca skalkuluje w cenie ofertowej i bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do wykonania następujących prac: 1) kompleksowa obsługa geodezyjna inwestycji, w tym w szczególności: naniesienie reperów roboczych, tyczenie, inwentaryzacja powykonawcza w 4 egz. - pomiary inwentaryzacyjne winny objąć poza przedmiotem zamówienia także inne sieci uzbrojenia terenu znajdujące się w odkrywce , które są niezgodne z lokalizacją uwidocznioną na mapach zasadniczych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 02.04.2001r. w sprawie geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu oraz zespołów uzgadniających dokumentacji projektowych - inwentaryzacja zarejestrowana w PODGiK opracowana w formie papierowej i w postaci elektronicznej na nośniku CD-ROM - zinwentaryzowanie na odrębnym szkicu rzędnych posadowienia zaślepionych końcówek przyłączy wybudowanych do granicy działek w 3 egz. 2)projekt organizacji ruchu wraz z koniecznymi uzgodnieniami 3)obsługa geologiczna: - sprawdzanie stopnia zagęszczania materiału zasypu, przy rekonstrukcji korpusów dróg i nawierzchni, - odbiory podłoża pod posadowienie obiektów sieci wodociągowej i kanalizacyjnej oraz inne czynności wynikłe w trakcie realizacji robót a wymagające opinii czy też czynności geologa. 4)uzyskanie stosownych decyzji wraz z opłatami oraz wykonanie tych decyzji na koszt wykonawcy, w tym m.in. - zajęcie pasa drogowego - związanych z realizacją robót w pobliżu urządzeń wymagających stosownych decyzji - innych , niezbędnych przy realizacji zadania 5)W razie konieczności uzyskanie opracowania projektów zamiennych, uzupełniających wraz z uzyskaniem dla tych projektów pozwoleń na budowę 6)organizacja i zabezpieczenie placu budowy 7)Wykonanie niezbędnych badań w tym również laboratoryjnych - roboty drogowe, prób i pomiarów oraz badań, prób i pomiarów na polecenie inspektorów nadzoru w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót. 8)dokonania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających, 9)uporządkowanie terenu i przywrócenie do stanu pierwotnego ,odtworzenie wszystkich obiektów , które ewentualnie muszą ulec rozebraniu w trakcie realizacji zadania . 10)bieżące usuwanie, składowanie i ewentualna utylizacja materiałów rozbiórkowych i powstałych odpadów, 11)przygotowanie dokumentacji do odbioru częściowego i końcowego - zlecenie wykonania badań i sprawdzeń a w tym m.in. kompletny raport z inspekcji video wykonanej kanalizacji sanitarnej należy przekazać Zamawiającemu na 7 dni przed planowanym terminem odbioru częściowego i końcowego a w dniu odbioru Wykonawca zapewni na swój koszt możliwość wykonania ponownej inspekcji video, kontrolnej dla odcinków wybranych i wskazanych przez Zamawiającego, 12)przygotowanie kompletu dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie dla inwestycji . 13)likwidacja placu budowy 14)oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ , a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną oraz obowiązujące normy i przepisy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych ) powinno być wniesione w terminie do dnia 06 maja 2010 r. do godz. 11:00 Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania, zgodnie z Ustawą Prawo zamówień publicznych. Wadium może być wniesione w jednej z następujących form: w pieniądzu poręczeniach lub w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym gwarancjach bankowych w gwarancjach ubezpieczeniowych poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 o utworzeniu PARP (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275) Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane lub wpłacone na rachunek zamawiającego w banku: BS Mszana Dolna Nr 64 8808 0006 0010 0000 1690 0036

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mszana.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach