Przetargi.pl
Budowa kanalizacji sanitarnej gminy Bojanów w miejscowościach Stany i Bojanów wraz z gminną oczyszczalnią ścieków w miejscowości Stany

Urząd Gminy Bojanów ogłasza przetarg

  • Adres: 37-433 Bojanów, ul. Parkowa 5
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8708326 , fax. 015 8708326
  • Data zamieszczenia: 2009-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Bojanów
    ul. Parkowa 5 5
    37-433 Bojanów, woj. podkarpackie
    tel. 015 8708326, fax. 015 8708326
    REGON: 00053329700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bojanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji sanitarnej gminy Bojanów w miejscowościach Stany i Bojanów wraz z gminną oczyszczalnią ścieków w miejscowości Stany
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: budowę oczyszczalni ścieków w miejscowości Stany o następujących założeniach projektowych: Qd śr = 566 m3/d Nd = 1,5 Qd max = 849 m3/d Qh śr = 35,4 m3/d Nh = 2,0 Qh max = 70,8m3/h Projekt obejmuje również wykonanie w miejscowościach Stany i Bojanów następujących robót budowlanych: a) budowa sieci kanalizacji sanitarnej (kanały grawitacyjne) o długości - 26,04km b) budowa sieci kanalizacji sanitarnej (rurociągi tłoczne) o długości - 6,67km c) budowa pompowni sieciowych - 21 szt. Zamówienie będzie wykonywane w oparciu o tzw. czerwony FIDIC-Warunki Kontraktowe Dla Budowy, dla robót inżynieryjno - budowlanych zaprojektowanych przez Zamawiającego - drugie wydanie angielsko-polskie niezmienione 2004 (tłumaczenie 1.wydania 1999).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część II SIWZ - Kontrakt oraz Część III SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 250 000,00 PLN. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego:Gmina Bojanów Bank Spółdzielczy w Stalowej Woli Oddział Bojanów 19 9430 1016 2000 0185 2000 0003
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, 2) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655 ze zm.). 3) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby - wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności.Wykonawca musi zaproponować do realizacji niniejszego zamówienia następujący Personel Kluczowy: I) Przedstawiciel Wykonawcy - mający co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, w tym doświadczenie w kierowaniu przynajmniej 1 kontraktem na roboty z sektora środowiska w zakresie gospodarki wodno-ściekowej (przez co rozumie się : oczyszczalnia ścieków o przepustowości nie mniejszej niż 800 m3/d) prowadzonym według warunków kontraktowych FIDIC, tzw. czerwonej książki. II) Kierownika Budowy Oczyszczalni ścieków - mający co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami budowlanymi z sektora środowiska w zakresie gospodarki wodno-ściekowej (przez co rozumie się : oczyszczalnia ścieków lub stacja uzdatniania wody lub sieci kanalizacyjnej). Sprawował funkcje kierownika budowy (w rozumieniu Prawa budowlanego) przy co najmniej dwóch zadaniach inwestycyjnych, w tym jednym obejmującym budowę lub rozbudowę oczyszczalni ścieków. Posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Przez doświadczenie zawodowe należy rozumieć okres od daty uzyskania uprawnień do daty ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. III) Kierownik budowy Kanalizacji - mający co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku kierownika budowy (w rozumieniu Prawa budowlanego) robót budowlanych polegających na budowie sieci kanalizacyjnej lub sieci wodociągowej lub sieci technologicznych lub instalacji technologicznych oraz jako kierownik budowy (w rozumieniu Prawo budowlane) wykazał się co najmniej dwoma kontraktami budowy kanalizacji o długości minimalnej każdego z nich 15 km. Posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Przez doświadczenie zawodowe należy rozumieć okres od daty uzyskania uprawnień do daty ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. IV) Kierownik robót elektrycznych i automatyki - mający co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu robotami w zakresie budowy obiektów gospodarki wodno - ściekowej (przez co rozumie się : oczyszczalnia ścieków lub stacja uzdatniania wody lub sieci kanalizacyjnej), w tym przy co najmniej jednej robocie z zakresu automatyki kontrolno - pomiarowej i automatyzacji procesów oczyszczalni ścieków o przepustowości co najmniej 800 m3/dobę. Posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Przez doświadczenie zawodowe należy rozumieć okres od daty uzyskania uprawnień do daty ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. V) Technolog oczyszczania ścieków/specjalista ds. rozruchów - posiadający doświadczenie w kierowaniu rozruchem mechaniczno-biologicznej oczyszczalni ścieków o przepustowości co najmniej 800 m3/dobę b) Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia na roboty budowlane, których przedmiotem była budowa sieci kanalizacyjnej o długości minimalnej każdej z nich 15 km i wartości każdej z nich nie mniejszej niż 10 000 000 PLN. (brutto) c) Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia na roboty budowlane, których przedmiotem była budowa lub rozbudowa lub modernizacja oczyszczalni ścieków o przepustowości każdej co najmniej 800 m3/dobę i wartości robót każdej co najmniej 5 000 000,00 PLN. (brutto);Za zamówienia wykonane Zamawiający uznaje takie, dla których wydane zostało Świadectwo Przejęcia lub dokument równoważny. 4) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia w wysokości minimum 10 000 000,00 PLN - w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa.Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, z uwzględnieniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć następujące oświadczenia lub dokumenty dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie winny być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) b) oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ o spełnieniu udziału w postępowaniu, c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Dla potwierdzenia spełnienia warunku dotyczącego kwalifikacji Personelu Kluczowego Wykonawca przedstawi: propozycję składu zespołu według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ,kopie uprawnień budowlanych (z wyłączeniem Przedstawiciela Wykonawcy i Technologa oczyszczania ścieków/specjalista ds. rozruchów), ważne zaświadczenie o przynależności w/w członków zespołu do właściwej izby samorządu zawodowego. W celu potwierdzenia doświadczenia zawodowego Wykonawcy składają wykaz wykonanych robót budowlanych, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót. 6.3. W celu potwierdzenia spełniania warunku znajdowania sie przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczną i finansową): a) części sprawozdania finansowego tj. rachunek zysków i strat zgodnie z ustawą o rachunkowości z dnia 29.09.1994 ( Dz. U. 02. Nr 76, poz. 694 z późn. zm.) potwierdzający, iż Wykonawca (wykonawcy składający ofertę wspólną łącznie) osiągnął (osiągnęli) w ostatnim roku obrotowym roczne przychody netto ze sprzedaży na poziomie minimum 10 000 000,00 PLN. (przedmiotowe dokumenty składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). Wykonawcy nie zobowiązani do sporządzania sprawozdania finansowego przedłożą w celu potwierdzenia swojej kondycji finansowej oświadczenie o obrotach, zyskach, zobowiązaniach i należnościach - za okres ostatniego roku obrotowego b) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 10 000 000,00 zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bojanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach