Przetargi.pl
Budowa kanalizacji opadowej w ul. Dunikowskiego, ul. Reisinga i ul. Szuszkiewicza w Tarnowie

Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa,Wydział Realizacji Inwestycji ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. Nowa 4
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 6882708 , fax. 14 6222833
  • Data zamieszczenia: 2014-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa,Wydział Realizacji Inwestycji
    ul. Nowa 4 4
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 14 6882708, fax. 14 6222833
    REGON: 00064811000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji opadowej w ul. Dunikowskiego, ul. Reisinga i ul. Szuszkiewicza w Tarnowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres zamówienia obejmuje roboty budowlano - montażowe związane z wykonaniem sieci kanalizacji opadowej wraz z podłączeniem wpustów drogowych w tym między innymi: 1) wykonanie betonowego wylotu DN400 do rowu Jaracza, 2) odmulenie wraz z ubezpieczeniem dna i skarp rowu w rejonie wylotu, 3) montaż zespołu podczyszczającego wody opadowe składającego się z separatora lamelowego oraz osadnika. 4) wykonanie kolektora kanalizacji opadowej: a) rury PP SN8 Dn 400 L=263,50 mb b) rury PP SN8 Dn 300 L=337,50 mb c) betonowe studnie rewizyjne Dn 1000 - 10 szt. d) betonowe studnie rewizyjne Dn 1200 - 7 szt. Uwaga: Odcinki sieci: D13-D14, D18´ - D18 nie wchodzą w zakres realizacji. 5) wykonanie podłączenia wpustów drogowych a) studnie ściekowe betonowe Dn 500 z osadnikiem wyposażone we wpusty uliczne ściekowe - 22 szt. b) betonowe studnie rewizyjne Dn 1000 - 2 szt. c) betonowe studnie rewizyjne Dn 1200 - 2 szt. d) przykanaliki z rur PP SN8 Dn 200 L =110,50 mb. 6) przebudowa sieci i przyłączy wodociągowych kolidujących z kanalizacja opadową, 7) tyczenie i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza, 8) organizacja ruchu na czas budowy, 9) zabezpieczenie dojazdów do istniejących posesji, 10) przywrócenie terenu po wykonanych robotach do stanu pierwotnego tj. poprzedzającego rozpoczęcie robót. 2. Roboty budowlane będą polegały na wykonaniu pełnego zakresu robót zgodnie z dokumentacją techniczną opracowaną przez inż. Adama Olszówkę, która określa zakres i sposób wykonania robót. W skład dokumentacji technicznej wchodzi: ekspertyza geotechniczna, projekt budowlany sieci kanalizacji opadowej, projekt wykonawczy sieci kanalizacji opadowej, projekt budowlany - wpusty drogowe z przykanalikami, operat wodnoprawny, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót. 3. Zakres robót podlegających trybowi przetargowemu łącznie z robotami towarzyszącymi musi być wykonany w sposób zgodny z: a) projektem budowlanym i wykonawczym, b) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, c) przedmiarem robót, d) zasadami sztuki budowlanej, współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie normami i standardami oraz warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych dla tego typu obiektów. 4. Wykonawca ze szczególną starannością i we właściwy sposób zabezpieczy i oznakuje teren prowadzenia robót. 5. Wykonawca własnym staraniem zorganizuje plac budowy. 6. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją przedmiotu umowy w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty protokolarnego oddania budowy (odbioru końcowego robót). 7. Wykonawca zobowiązany jest naprawić ewentualne uszkodzenia ogrodzeń, ciągów drenarskich i innych elementów zagospodarowania terenu sąsiadujących z placem budowy. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia w/w elementów Wykonawca zostanie wezwany do naprawy, w terminie 7 dni licząc od dnia przekazania wezwania, a przypadku bezskutecznego upływu terminu wskazanego w wezwaniu Zamawiający dokona niezbędnych napraw na koszt Wykonawcy. 8. Do wykonania robót należy użyć materiałów oraz urządzeń posiadających wymagane atesty i certyfikaty. Zgodnie z dyrektywą 89/106/EWG/ powinny one odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. Nr 92, poz. 881) oraz wymaganiom określonym w STWiORB. Atesty i certyfikaty będą wymagane przy odbiorze końcowym. 9. Wszystkie użyte przez Wykonawcę urządzenia i materiały muszą być fabrycznie nowe, wcześniej nieużywane. 10. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia. 11. Zamawiający wymaga udzielenia min. 36 miesięcy rękojmi na wykonane roboty budowlane, licząc od daty protokolarnego odbioru pełnego zakresu robót (odbioru końcowego robót), a na zamontowane urządzenia gwarancji producenta. W przypadku, gdy gwarancja producenta będzie krótsza niż 12 miesięcy od daty protokołu odbioru zadania, Wykonawca udzieli gwarancji własnej uzupełniającej do 12 miesięcy. 12. Na urządzenia przekaże Zamawiającemu dokumenty gwarancyjne w języku polskim. 13. Wymaga się, aby zgłoszony przez Wykonawcę kierownik budowy był obecny na terenie budowy w trakcie realizacji robót. 14. Wykonawca winien sprawdzić zgodność otrzymanych od Inwestora przedmiarów z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji technicznej. W przypadkach wątpliwych, na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawcy nie zgłaszają uwag, Zamawiający uzna, że brak jest zastrzeżeń do dokumentów opisujących przedmiot zamówienia. 15. W przypadku wystąpienia w dokumentacji projektowej nazw producentów, marek bądź znaków towarowych, Zamawiający dopuszcza materiały lub urządzenia równoważne, tj. o parametrach technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji oraz nieprowadzące do zmiany technologii. Wskazane w dokumentacji nazwy należy traktować jako przykładowe. 16. Wykonawca zobowiązany jest przywrócić do stanu pierwotnego teren zajęty czasowo pod plac budowy oraz wszelkie drogi w przypadku korzystania z nich jako dróg dojazdowych do placu budowy. 17. Organizacja robót prowadzona będzie przez Wykonawcę zgodnie z wymogami BHP oraz ppoż. 18. Zamawiający wymaga przedłożenia przez wyłonionego Wykonawcę kosztorysu ofertowego realizacji zadania, w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres rękojmi (gwarancji jakości) na roboty budowlane
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://portal.tarnow.bip-gov.info.pl/bip/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach