Przetargi.pl
Budowa kanalizacji deszczowej oraz remont nawierzchni ul. Armii Krajowej, w ramach zadań pn.: Budowa kanalizacji deszczowej ul. Armii Krajowej, modernizacja nawierzchni, Remont drogi w m. Zgorzelec ul. Armii Krajowej na odcinku od. ul. Poniatowskiego do wiaduktu kolejowego

Gmina Miejska Zgorzelec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 77 56 988 , fax. 075 77 56 988
  • Data zamieszczenia: 2012-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Zgorzelec
    ul. Domańskiego 7 7
    59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 77 56 988, fax. 075 77 56 988
    REGON: 23082154600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa kanalizacji deszczowej oraz remont nawierzchni ul. Armii Krajowej, w ramach zadań pn.: Budowa kanalizacji deszczowej ul. Armii Krajowej, modernizacja nawierzchni, Remont drogi w m. Zgorzelec ul. Armii Krajowej na odcinku od. ul. Poniatowskiego do wiaduktu kolejowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie kanalizacji deszczowej oraz remoncie drogi ulicy Armii Krajowej w Zgorzelcu. 2. Roboty budowlane obejmować będą budowę kanalizacji deszczowej oraz remont drogi - od km 0+000, 00 do km 0+398,00 ulicy Armii Krajowej o długości - 398,00mb (od skrzyżowania z ul. Poniatowskiego do wiaduktu kolejowego), zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacjami wykonania i odbioru robót budowlanych oraz decyzjami pozwolenia na budowę. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą: 1) Projekt wykonawczy - Budowa kanalizacji deszczowej ul. Armii Krajowej - modernizacja nawierzchni 2) Projekt budowlany sieci kanalizacji deszczowej w ulicy Armii Krajowej w Zgorzelcu 3) Specyfikacje Techniczne - Budowa kanalizacji deszczowej ul. Armii Krajowej - modernizacja nawierzchni 4) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Sieć kanalizacji deszczowej w ul. Armii Krajowej 5) Projekt organizacji ruchu na czas robót 6) Projekt docelowej organizacji ruchu 7) Decyzja Nr I -D-165/11 z dnia 9 czerwca 2011 r. wydana przez Wojewodę Dolnośląskiego 8) Decyzja Nr I-D-348/10 z dnia 27 października 2010 r. wydana przez Wojewodę Dolnośląskiego 9) Zatwierdzenie Nr 321/2011 z dnia 15 lipca 2011 r. projektu stałej organizacji ruchu wydane przez Marszałka Województwa Dolnośląskiego 10) Zatwierdzenie Nr 322/2011 z dnia 15 lipca 2011 r. projektu czasowej organizacji ruchu wydane przez Marszałka Województwa Dolnośląskiego 11) Przedmiar robót dotyczący remontu drogi 12) Przedmiar robót dotyczący kanalizacji deszczowej - stanowiące Załącznik Nr 1 do SIWZ. 4. Przedmiot niniejszego zamówienia nie obejmuje wykonania chodników oraz zieleni po stronie północnej, tj. po stronie Kauflandu, Biedronki oraz Mc Donalda. Zamawiający nie przewiduje przebudowy zjazdów na teren Kauflandu, Biedronki oraz Mc Donalda. Zamawiający nie dopuszcza naruszenia chodników, zjazdów oraz zieleni po ww. stronie. W przypadku uszkodzenia powyższego terenu Wykonawca zobowiązany będzie odtworzyć go poprzez uzupełnienie chodników z nawierzchni asfaltowej, zjazdów z kostki brukowej betonowej oraz w przypadku zieleni nawiezienie i rozplantowanie ziemi z nasianiem trawy. 5. W związku z Uchwałą nr XIII/296/11 Sejmiku Województwa Dolnośląskiego z dnia 29.09.2011r. w sprawie pozbawienia kategorii dróg wojewódzkich drogi wojewódzkiej nr 317 w Zgorzelcu oraz zgodnie z Zarządzeniem nr 73 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 02.12.2011r. zmieniającym zarządzenie w sprawie nadania numerów drogom wojewódzkim, likwidacji uległa droga wojewódzka nr 317 w Zgorzelcu na całej długości i z dniem 01.01.2012 r. stała się ona drogą gminną. 6. W związku ze zmianą kategorii drogi, oznakowanie drogowe wskazane w tymczasowej oraz docelowej organizacji ruchu winno zostać wykonane jako typ małe 7. Roboty budowlane będą dofinansowane w ramach porozumienia z dnia 08.12.2011r. w sprawie udzielenia pomocy finansowej Województwa Dolnośląskiego dla Gminy Miejskiej Zgorzelec w zakresie realizacji zadania pn.: Remont drogi w m. Zgorzelec ul. Armii Krajowej na odcinku od ul. Poniatowskiego do wiaduktu kolejowego. 8. Zakres robót przewidzianych do wykonania: 1) Roboty przygotowawcze : Pomiar geodezyjny 0,40 km, wykonanie tymczasowego oznakowania drogowego 2) Roboty rozbiórkowe i ziemne W ramach robót rozbiórkowych przewiduje się: a) rozbiórkę istniejących konstrukcji jezdni: 4cm warstwa bitumiczna, kostka kamienna 9/11, 20cm podbudowa betonowa b) rozbiórkę istniejących zjazdów i chodników z kostki betonowej i betonu asfaltowego c) rozbiórkę istniejących krawężników betonowych i kamiennych d) rozbiórkę istniejących obrzeży betonowych e) korytowanie podłoża na głębokość do 60cm pod projektowaną konstrukcję jezdni (KR4) f) korytowanie podłoża na głębokość do 30cm pod projektowane chodniki z kostki betonowej g) korytowanie podłoża na głębokość do 40cm pod projektowane zjazdy z kostki betonowej W celu doprowadzenia istniejącego podłożą do grupy nośności G1 przewiduje się wzmocnienie istniejącego podłoża gruntowego pod projektowanymi konstrukcjami jezdni poprzez wykonanie 15cm warstwy z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2, 5MPa Powierzchnia jezdni do rozbiórki - 3530,00m2 Powierzchnia zjazdów i chodników do rozbiórki - 737,00m2 Długość krawężników do rozbiórki - 873,00mb Długość obrzeży do rozbiórki - 367,00mb Powierzchnia korytowania na głębokość do 60cm - 3610,00m2 Powierzchnia korytowania na głębokość do 30cm - 737,00m2 Powierzchnia korytowania na głębokość do 40cm - 300,00m2 Powierzchnia stabilizacji gruntu cementem - 3610,00m2 3) Konstrukcja nawierzchni Nawierzchnia jezdni o konstrukcji KR-4: a) 5cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S b) 8cm warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W c) 10cm podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC22P d) 20cm podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego 0/31, 5 stabilizowanego mechanicznie e) 20 cm warstwa mrozoochronna z kruszywa naturalnego k>8m/d ( pospółka ) Przewidziano obustronne obramowanie jezdni krawężnikiem betonowym 30x15cm na ławie betonowej B20 Powierzchnia warstwy ścieralnej - 3610,00m2 Powierzchnia warstwy wiążącej - 3610,00m2 Powierzchnia podbudowy zasadniczej - 3610,00m2 Powierzchnia podbudowy pomocniczej - 3610,00m2 Powierzchnia warstwy mrozoochronnej - 3610,00m2 Długość krawężnika - 788,00mb Ponadto na odcinku od km 0+000, 00 do km 0+330, 00 w ciągu ul. Armii Krajowej należy wzdłuż terenów zielonych przy projektowanym krawężniku wykonać opaskę z płyt betonowych 35cm x 35cm na podsypce piaskowej grub. 5cm obramowanej obrzeżem betonowym 30x8cm na ławie cementowo-piaskowej 1:3 grub. 5cm Powierzchnia opaski do wykonania - 101,00m2 Długość obrzeża do wykonania - 290,00mb 4) Chodnik Chodnik o konstrukcji: a) 8cm kostka betonowa na podsypce piaskowej grub. 3cm b) 10cm podbudowa z tłucznia kamiennego 0/31,5 c) 10 cm warstwa odsączająca z kruszywa naturalnego o CBR>20% Przewidziano obramowanie chodnika obrzeżem betonowym 30x8cm na ławie cementowo - piaskowej 1:3 grub. 5cm Na długości projektowanych przejść dla pieszych przewidziano wykonanie krawężnika, jako zatopiony na wysokość 2cm powyżej krawędzi jezdni Powierzchnia nawierzchni chodników - 737,00m2 Powierzchnia podbudowy tłuczniowej - 737,00m2 Powierzchnia warstwy odsączającej - 737,00m2 Długość obrzeża - 367,00mb 5) Konstrukcja zjazdów Zjazdy o następującej konstrukcji: a) 8cm kostka betonowa na podsypce cementowo - piaskowej 1: 4 grub. 3cm b) 20 cm podbudowa z tłucznia kamiennego 0/31,5 c) 10 cm warstwa odsączająca z kruszywa naturalnego o CBR>20% Na długości projektowanych zjazdów na przyległe posesje przewidziano wykonanie krawężnika, jako zatopiony na wysokość 2cm powyżej krawędzi jezdni Zjazdy publiczne należy obramować krawężnikiem betonowym 15x30x100cm na ławie betonowej B20 Powierzchnia nawierzchni zjazdów - 300,00m2 Powierzchnia podbudowy tłuczniowej - 300,00m2 Powierzchnia warstwy odsączającej - 300,00m2 Długość krawężnika do ustawienia - 89,00mb 6) Odwodnienie W ramach odwodnienia wykonać ścieki krawędziowych obustronnych z kostki kamiennej 9/11 (wykorzystanych z odzysku po rozbiórce istniejącej konstrukcji drogi) o szerokości 20cm posadowionych na ławie betonowej z betonu B20 grub. 15cm z odprowadzeniem wody opadowej do wpustów deszczowych projektowanych w ramach budowy kanalizacji deszczowej. Projektowane ścieki z kostki kamiennej zlokalizowano w następującym kilometrażu: a) od km 0+000,00 do km 0+319,00 - obustronne b) od km 0+319,00 do km 0+367,00 - po stronie prawej Długość ścieków do wykonania - 686,00mb 7) Roboty wykończeniowe W ramach robót wykończeniowych przewiduje się regulację istniejących studzienek kanalizacyjnych, studzienek telekomunikacyjnych i zaworów wodnych i gazowych. Rzędne studni oraz wpustów deszczowych nowoprojektowanej kanalizacji deszczowej należy dostosować do projektowanej niwelety. Ilość studzienek i zaworów do regulacji - szt. 20 Należy również wykonać docelowe oznakowanie drogowe Oznakowania poziomego 418,29 m2 Oznakowania pionowego 20,00 szt. Azyle dla pieszych z elementów prefabrykowanych 11,56 m2 Rozebrane oznakowanie pionowe należy zabezpieczyć, zinwentaryzować oraz przekazać protokolarnie Zamawiającemu, na wskazane miejsce. Istniejące oznakowanie poziome kolidujące z oznakowaniem projektowanym należy skutecznie usunąć. Krawężniki granitowe oraz kostka granitowa zabudowane w ciągu ul. Armii Krajowej należy zabezpieczyć, zinwentaryzować i przekazać Zamawiającemu na wskazane przez niego miejsce. 8) Kanalizacja deszczowa Elementy betonowe studni deszczowych powinny spełniać następujące warunki: a) klasa wytrzymałości na ściskanie C35/45 (PN-EN 12390-3:2002), b) nasiąkliwość nie więcej niż 4% (PN-88/B-06250), c) stopień mrozoodporności F150, d) stopień wodoszczelności W12 (PN-88/B-06250) W studniach należy wykonać podłączenia do wpustów deszczowych, wyrobić kinety betonowe i zamontować stopnie włazowe żeliwne. Kanał zbiorczy deszczowy wykonać z rur PCV typ S D 315/9, 3mm. Materiały i średnice kanałów. Kanał deszczowy wykonać należy z rur bezciśnieniowych do kanalizacji zewnętrznej - kielichowych PVC-U z uszczelką Sewer-Lok wbudowaną na stałe do kanalizacji zewnętrznej klasy S. Uzbrojenie sieci kanalizacji sanitarnej stanowią studzienki połączeniowe i przelotowe wykonane z kręgów betonowych ? 1200mm wg. KB 4-4.12.1/7/B oraz PN-92/B-10729. Studzienki wykonane powinny być z betonu wibroprasowanego C-30/35 wodoszczelnego W-8 i mrozoodpornego F-15. Kraty ściekowe powinny zamykać się na rygiel. Studnie należy wyposażyć w płytę na stropową ? 1400mm z włazem żeliwnym ? 600 mm typ ciężki. Przy studniach należy zastosować pierścienie odciążające. Włazy na studniach zastosować żeliwno-betonowe. Powierzchnię zewnętrzną studni należy pokryć dwukrotnie powłoką bitumiczną Bitizol P+R nakładając ją dopiero po stwardnieniu zaprawy na stykach połączeń. Zasypkę studni rozpocząć po ostatecznym wyschnięciu powłoki bitumicznej. 9) Roboty ziemne. Roboty ziemne należy wykonywać mechanicznie a przy wpięciach i przekroczeniach innego uzbrojenia - ręcznie. Ściany wykopów poniżej 1,0m należy umocnić stosując deskowanie ażurowe. W przypadku prowadzenia robót poniżej poziomu wód gruntowych należy wykopy odwodnić, stosując pompowanie wody z wykopu. Kanały deszczowe należy układać na podsypce piaskowej grubości 10cm. Zasypkę rur wykonać piaskiem do wys.30 cm ponad wierzch rury. Pozostałą część wykopu zasypać gruntem piaszczystym w=0,97. Średnice i długości przewodów kanalizacyjnych. Nr węzła L [m] F [ha] Qmax 1/s DPCV mm S10-S11 S9-S10 S8-S9 S7-S8 S6-S-7 S5-S6 S4-S5 S3-S4 S2-S3 S1-S2 S01-S1 34,3 36,0 43,0 41,0 41,0 38,0 41,0 31,0 45,7 36,0 13,0 0,027 0,054 0,088 0,12 0,15 0,18 0,21 0,24 0,28 0,31 0,31 2,91 5,83 9,51 12,95 16,19 9,43 22,67 25,91 30,21 33,46 33,46 200 200 200 200 200 250 250 315 315 315 200 Wykaz długości przykanalików z rur PCV160: Wp1-S2-L=6,0mb Wp2-S2-L=1,7mb Wp3-S3-L=6,0mb Wp4-S3-L=1,6mb Wp5-S4-L=6,0mb Wp6-S4-L=1,9mb Wp7-S5-L=6,0mb Wp8-S5-L=1,9mb Wp9-S6-L=5,8mb Wp10-S6-L=2,2mb Wp11-S7-L=5,6mb Wp12-S7-L=2,6mb Wp13-S8-L=5,7mb Wp14-S8-L=1,9mb Wp15-S9-L=5,7mb Wp16-S9-L=1,9mb Wp17-S10-L=5,4mb Wp18-S10-L=2,3mb Wp19-S11-L=6,1mb Wp20-S11-L=3,6mb Łączna długość przykanalików dla zadania 1 wynosi : 79, 9mb Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dokonać wizji lokalnej w celu zapoznania się z terenem inwestycji. 9. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej koszty tych zmian poniesie Wykonawca. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nierównoważności zaproponowanych zamienników lub przyjęciu oferty. 10. Wykonawca, jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt. 22 ustawy o odpadach ma obowiązek zagospodarowania odpadów powstałych podczas realizacji zamówienia zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001 r. (t.j. z 2010 r. Dz. U. Nr 185, poz. 1243 ze zm.) oraz ustawą Prawo Ochrony Środowiska z dnia 27.04.2001 r. (t.j. z 2008 r. Dz. U. Nr 25, poz. 150 ze zm.). Wykonawca w terminie wskazanym w umowie przedstawi Zamawiającemu potwierdzenie zagospodarowania odpadów zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami. 11. Wymagany okres gwarancji: Na wykonane roboty budowlane i zastosowane przy realizacji zamówienia materiały wymagany jest minimum 36 miesięczny okres gwarancji i rękojmi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 139 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wniesie wadium w wysokości 28.557,00 zł przed upływem terminu składania ofert, który został określony w pkt. 16.1 SIWZ. 2. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: 1. pieniądzu (przelew na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego), 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 35124012971111000025654013 w banku PeKaO S.A. I O/Zgorzelec, z zaznaczeniem Wadium do postępowania nr WZP.271.3.2012. /kopię przelewu (wpłaty) proszę dołączyć do oferty/. 4. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 6 . 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, 4. w przypadku określonym w pkt. 6 . 9. W przypadku wniesienia wadium w formach wymienionych w pkt. 2 ppkt od 2 do 5 z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, iż wypłata Zamawiającemu sumy gwarancyjnej nastąpi także w przypadku określonym w pkt. 6 . 10. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 11. Zamawiający wymaga, aby niepieniężne formy zapłaty wadium miały charakter nieodwołalny i bezwarunkowy - równoważny pieniądzu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach