Przetargi.pl
Budowa jednego zespołu budynku mieszkalnego wielorodzinnego z przeznaczeniem na lokale socjalne, infrastruktury technicznej i elementów zagospodarowania terenu przy budynkach - na działce nr ewid. 765/2 w miejscowości Wolica Piaskowa, gmina Sędziszów Małopolski

Gmina Sędziszów Małopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 39-120 Sędziszów Małopolski, ul. Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2221600 , fax. 017 2216313
  • Data zamieszczenia: 2012-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sędziszów Małopolski
    ul. Rynek 1 1
    39-120 Sędziszów Małopolski, woj. podkarpackie
    tel. 017 2221600, fax. 017 2216313
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sedziszow-mlp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa jednego zespołu budynku mieszkalnego wielorodzinnego z przeznaczeniem na lokale socjalne, infrastruktury technicznej i elementów zagospodarowania terenu przy budynkach - na działce nr ewid. 765/2 w miejscowości Wolica Piaskowa, gmina Sędziszów Małopolski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa jednego zespołu budynku mieszkalnego wielorodzinnego z przeznaczeniem na lokale socjalne, infrastruktury technicznej i elementów zagospodarowania terenu przy budynkach. Zespół ten składał się będzie z 12 lokali socjalnych o łącznej powierzchni użytkowej 362,58 m2. W ramach inwestycji przewiduje się również wykonanie placu zabaw dla dzieci, dróg dojazdowych, miejsc postojowych oraz chodników. Planuje się także wykonanie zjazdu z drogi gminnej - od strony północnej przedmiotowej działki. Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego, parterowego, bez podpiwniczenia, z dachem wysokim-wielospadowym, realizowana będzie w technologii tradycyjnej-murowanej. Kubatura budynku - 1434 m3 Powierzchnia zabudowy - 467,92 m2 Powierzchnia użytkowa - 362,58 m2 Powierzchnia całkowita - 467,92 m2 WAŻNE ! Zakres robót do wykonania w pierwszym roku (2012) realizacji inwestycji : - stan zerowy - ściany parteru - strop nad parterem - ściany poddasza - więźba dachowa - pokrycie dachu, obróbki pozostałe roboty wykonane będą w roku 2013. Przy wycenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić różne stawki podatku VAT tj.: a) 8% dla prac budowlanych związanych bezpośrednio z robotami dotyczącymi budynku, instalacjami wewnątrz budynku na podstawie art. 41 ust. 2 i ust. 12 wraz z art.146 a Ustawy o podatku od towarów i usług (Ustawa z 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług Dz. U. Nr 177 poz.1054z 2011 r.). Budowane lokale socjalne w/g klasyfikacji PKOB należą do grupy 1122 Budynki o trzech i więcej mieszkaniach i spełniają warunku określone w w/w przepisach. b) 23% dla robót poza bryłą budynku na podstawie art. 41 ust.1 i art. 146a (Ustawa z 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług Dz. U. Nr 177 poz.1054 z 2011 r.) INWESTYCJA BĘDZIE REALIZOWANA W RAMACH PROGRAMU RZĄDOWEGO - PROGRAM WSPARCIA BUDOWNICTWA SOCJALNEGO ZE SRODKÓW FUNDUSZU DOPŁAT 2. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie rozwiązań równoważnych o parametrach techniczno /eksploatacyjno/użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu. 3. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisują załączniki : załącznik nr 7 - Projekt budowlany + Oświadczenie załącznik nr 8 - Przedmiar robót załącznik nr 9 - Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 48 miesięcy licząc od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego. Na zamontowane urządzenia obowiązuje gwarancja udzielana przez producenta tych urządzeń, lecz nie mniej niż 24 miesiące od daty końcowego odbioru robót. Zaleca się wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej przedmiotu zamówienia w celu uzyskania wszelkich istotnych informacji, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty i zawarcia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 30 000,00 zł. (trzydzieści tysięcy złotych, 00/100) w terminie do dnia 18.04.2012r. do godz.11:15 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42 poz. 275) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się wyłącznie przelewem, na rachunek bankowy Zamawiającego : Bank Spółdzielczy w Sędziszowie Młp. Nr 83917200030000049120000020 ( za datę wniesienia wadium w pieniądzu liczy się datę wpływu pieniędzy na konto zamawiającego). 4. Oryginały dokumentów wymienionych w pkt 9.2 ppkt 2), 3), 4), 5) należy złożyć w osobnej kopercie opisanej Wadium i włożyć do koperty zewnętrznej . 5. Wadia wniesione w formie gwarancji lub poręczeń muszą zawierać w swojej treści oznaczenie Wykonawcy, oznaczenie postępowania oraz zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela, w okresie związania ofertą, do : - nieodwołalnej, - bezwarunkowej, - płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego wypłaty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustaw Pzp. 6. Do oferty należy załączyć kopię przelewu lub wydruk komputerowy albo, w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. 7. Z zastrzeżeniem art. 46 ust 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, zwrot wadium wszystkim wykonawcom nastąpi niezwłocznie po: 1) wyborze oferty najkorzystniejszej z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, 2) unieważnieniu postępowania. 8. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 w/w ustawy nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 w/w ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sedziszow-mlp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach