Przetargi.pl
Budowa i przebudowa dróg w gminie Żmigród

Gmina Żmigród ogłasza przetarg

  • Adres: 55-140 Żmigród, pl. Wojska Polskiego 2-3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3853057 , fax. 071 3853556
  • Data zamieszczenia: 2009-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żmigród
    pl. Wojska Polskiego 2-3 2-3
    55-140 Żmigród, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3853057, fax. 071 3853556
    REGON: 00052988700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmigrod.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i przebudowa dróg w gminie Żmigród
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: Zadanie 1 Przebudowa drogi gminnej w m. Łapczyce, zlokalizowanej na działkach nr 87/1, 165/9. Zakres prac obejmuje: roboty pomiarowe, korytowanie, profilowanie i zagęszczenie podłoża, wykonanie podbudowy dolnej, wykonanie podbudowy górnej, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Zadanie 2 Przebudowa drogi gminnej w m. Borzęcin, zlokalizowanej na działce nr 155/15. Zakres prac obejmuje: roboty pomiarowe, roboty rozbiórkowe, ułożenie krawężników, wykonanie podbudowy górnej, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa wiążąca), wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa ścieralna). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Zadanie 3 Przebudowa drogi gminnej w m. Borzęcin, zlokalizowanych na działkach nr 118/10, 118/31, 121/6. Zakres prac obejmuje: roboty pomiarowe, roboty rozbiórkowe, ułożenie krawężników, wykonanie podbudowy górnej, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa wiążąca), wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa ścieralna), Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Zadanie 4 Budowa drogi gminnej w m. Sanie, zlokalizowanej na działce nr 193. Zakres prac obejmuje: roboty pomiarowe, nawierzchnie (warstwa ścieralna z betonu asfaltowego), uzupełnienie i zagęszczenie poboczy warstwą ziemi, oznakowanie, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Zadanie 5 Budowa drogi gminnej w m. Kliszkowice, zlokalizowanej na działce nr 180. Zakres prac obejmuje: roboty pomiarowe, nawierzchnie (warstwa ścieralna z betonu asfaltowego), uzupełnienie i zagęszczenie poboczy warstwą ziemi, oznakowanie, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Zadanie 6 Budowa drogi gminnej w m. Osiek, zlokalizowanej na działce nr 320. Zakres prac obejmuje: roboty pomiarowe, nawierzchnie (warstwa ścieralna z betonu asfaltowego), uzupełnienie i zagęszczenie poboczy warstwą ziemi, oznakowanie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Zadanie 7 Budowa drogi gminnej w m. Gatka, zlokalizowanej na działce nr 227 Zakres prac obejmuje: roboty pomiarowe, wykonanie i profilowanie podbudowy górnej, nawierzchnie (warstwa ścieralna z betonu asfaltowego), uzupełnienie i zagęszczenie poboczy warstwą ziemi, oznakowanie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Zadanie 8 Budowa drogi gminnej w m. Gatka, zlokalizowanej na działce nr 222/1 Zakres prac obejmuje: roboty pomiarowe, wykonanie i profilowanie podbudowy górnej, nawierzchnie (warstwa ścieralna z betonu asfaltowego), uzupełnienie i zagęszczenie poboczy warstwą ziemi, oznakowanie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Zadanie 9 Budowa drogi gminnej w m. Gatka, zlokalizowanej na działce nr 212 Zakres prac obejmuje: roboty pomiarowe, wykonanie i profilowanie podbudowy górnej, nawierzchnie (warstwa ścieralna z betonu asfaltowego), uzupełnienie i zagęszczenie poboczy warstwą ziemi, oznakowanie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Zadanie 10 Budowa drogi gminnej w m. Bychowo, zlokalizowanej na działce nr 611 AM-1 Zakres prac obejmuje: roboty pomiarowe, nawierzchnie (warstwa ścieralna z betonu asfaltowego), uzupełnienie i zagęszczenie poboczy warstwą ziemi, oznakowanie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. W wycenie należy uwzględnić wyregulowanie istniejących zaworów wodnych. Okres gwarancji - 36 miesięcy od dnia bezusterkowego odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Spełnienie warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia. Brak spełnienia któregokolwiek warunku wymienionego poniżej spowoduje wykluczenie wykonawcy z niniejszego postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 2 oraz Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3)Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy: 1)Wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ) zawierający potwierdzenie wykonania w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 1 roboty podobnej. Przez robotę budowlaną podobną należy rozumieć budowę lub przebudowę lub remont drogi o nawierzchni asfaltowej o wartości co najmniej 300 000,00 zł brutto. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) 2)Dokument stwierdzający, że osoba, która będzie wykonywać niniejsze zamówienie, posiada wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - aktualne na dzień składania ofert;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zmigrod.ibip.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach