Powiat Złotoryjski ogłasza przetarg
- Adres: 59-500 Złotoryja, Pl. Niepodległości
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 76 8786-930, -933, -940, -950, , fax. 76 8786-955
- Data zamieszczenia: 2020-08-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Złotoryjski
Pl. Niepodległości 8
59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie
tel. 76 8786-930, -933, -940, -950, , fax. 76 8786-955
REGON: 39064724500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-zlotoryja.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa i przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych wraz z zadrzewieniami przydrożnymi we wsi Prusice, gmina Złotoryja, powiat złotoryjski - etap II - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa i przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych wraz z zadrzewieniami przydrożnymi w związku z realizacją projektu „Scalenie gruntów wsi Prusice, gmina Złotoryja, powiat złotoryjski” w ramach poddziałania „Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020. 2. Zadanie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich. 3. Zamówienie obejmuje realizację prac z zakresu zagospodarowania poscaleniowego, w tym: budowę i przebudowę dróg nr 1, 2, 5 i 6 o łącznej długości 3,86 km oraz realizację planu zadrzewień dla dróg 1 i 2. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: a) Załącznik Nr 8 do SIWZ – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. b) Załącznik Nr 9 do SIWZ – Projekt budowlany - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający w prowadzonym postępowaniu żąda wniesienia wadium na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w wysokości 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądz - przyjmuje się, że wadium wnoszone w pieniądzu zostało złożone w terminie jeżeli do dnia w którym upływa termin składania ofert do godziny 11:00 znajduje się na koncie Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy w Powiatowym Banku Spółdzielczym nr konta 23 1020 5226 0000 6902 0627 7257. Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Zamawiający prosi o dołączenie do oferty kopii dowodu wpłaty wadium. b) poręczenie bankowe lub poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancja bankowa, d) gwarancja ubezpieczeniowa, e) poręczenie udzielone przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dn. 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r., poz. 299). 4. Wadium wniesione w formie gwarancji/poręczenia musi zawierać w swojej treści zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do wypłaty sumy wadium na żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 5. Wadium wniesione w formach innych niż w pieniądzu należy składać w oryginale w siedzibie Zamawiającego, Pl. Niepodległości 8, 59 – 500 Złotoryja, w sekretariacie, kopię należy załączyć do oferty. Niezależnie od formy, wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający wymaga, aby okres ważności wadium złożonego w formie niepieniężnej nie był krótszy niż okres związania ofertą, tj. 30 dni od upływu terminu składania ofert. Termin ważności wadium złożonego w formie niepieniężnej jest datą, do której Zamawiający może wysłać żądanie wypłaty. 7. Zamawiający zwraca bądź zatrzymuje wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty, które Wykonawca zobowiązany będzie złożyć wraz z ofertą: 1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy; 3. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp) – jeżeli dotyczy; 4. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie można złożyć na druku stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ; (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa infrastruktury drogowej służącej rozwojowi strefy przemysłowej w Świdnicy
Dodano: 2024-04-17 - Remonty nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Lubina.
Dodano: 2024-02-15 - Przebudowa i remont dróg na terenie gminy Osiecznica
Dodano: 2024-01-19 - Modernizacja drogi powiatowej nr 2206D w miejscowości Winnica
Dodano: 2024-01-19 - Modernizacja ul. Budziszyńskiej w Lubinie.
Dodano: 2024-01-12 - Modernizacja dróg gminnych na ternie miasta Lubina - ul. Małomicka.
Dodano: 2024-01-12 - Remonty nawierzchni dróg i ulic na terenie miasta Lubina.
Dodano: 2024-01-09 - Przebudowa drogi publicznej gminnej w Siekierczynie
Dodano: 2023-12-22 - Przebudowa ul. Hutniczej ( od Demokratów do Demokratów) wraz z oświetleniem i kanalizacją deszczową.
Dodano: 2023-10-13 - Przebudowa drogi publicznej gminnej w Siekierczynie
Dodano: 2023-10-11