Przetargi.pl
ZAKUP WYPOSAŻENIA ODDZIAŁU POŁOZNICZO-GINEKOLOGICZNEGO W WOJEWÓDZKIM SPITALU SPECJALISTYCZNYM WE WROCŁAWIU

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 51-124 Wrocław, ul. H. Kamieńskiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 254 375 , fax. 713 270 425
  • Data zamieszczenia: 2020-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Wrocławiu
    ul. H. Kamieńskiego
    51-124 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 254 375, fax. 713 270 425
    REGON: 97789300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://wssk.wroc.pl/przetargi/zamowienia-publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP WYPOSAŻENIA ODDZIAŁU POŁOZNICZO-GINEKOLOGICZNEGO W WOJEWÓDZKIM SPITALU SPECJALISTYCZNYM WE WROCŁAWIU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla Oddziału Położniczo-Ginekologicznego zwanego dalej „urządzeniami medycznymi” do siedziby Zamawiającego a w szczególności: Zadanie nr 1 - USG Ginekologiczne z kompletem głowic Zadanie nr 2 - KTG Zadanie nr 3 - Inkubator noworodkowy. 2. Szczegółowe wymagania dotyczące minimalnych parametrów techniczno – użytkowych przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki nr 1.1 – 1.3 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Dostawę, instalację oraz uruchomienie urządzeń medycznych określonych w załącznikach nr 1.1 – 1.3 do SIWZ, 2) udzielenia instruktażu w zakresie obsługi urządzeń medycznych o których mowa w ust. 1, w jednym, dwóch lub trzech terminach, w zależności od potrzeb Zamawiającego, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu instruktażu i ilości osób z Zamawiającym. 3) Dla Zadania nr 1 Zamawiający wymaga również pełnego wdrożenia, instalacji, konfiguracji i integracji dostarczonej licencji z systemami informatycznymi Zamawiającego a także zakupu i dostarczenia odpowiednich licencji o, ile będą potrzebne do prawidłowego przesyłania danych ze wskazanego aparatu. Zamawiający dysponuje następującymi systemami specjalistycznymi: • PACS Impax 6.6.1 firmy AGFA Sp. z o.o. • HIS AMMS v. 5.26.2.02 firmy Asseco Sp. z o.o. przywołane oprogramowania są zgodne z wymaganiami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 6 kwietnia 2020 r. w sprawie rodzajów, zakresu i wzorów dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania (Dz.U. z 2020 r. poz. 666). 4) Zamawiający wymaga podłączenia zaoferowanego w Zadaniu nr 2 urządzenia medycznego do posiadanego przez Zamawiającego Systemu nadzoru okołoporodowego „Monako” firmy ITAM-Systems Witold Tomczak. Zamawiający wymaga także zakupu i dostarczenia odpowiedniej licencji o, ile będzie ona potrzebna do prawidłowego przesyłania danych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. OFERTA WSPÓLNA: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia, w takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Oferta wspólna musi zostać przygotowana i złożona w następujący sposób: a) partnerzy ustanawiają i wskazują pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; b) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów; c) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składane na podstawie art. 25a ust. 1 uPzp, składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie. 6. DOKUMENTY SKŁADANE PRZEZ PODMIOTY ZAGRANICZNE: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, potwierdzający okoliczności, o którym mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3) uPzp wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby; 3) Dokument, o którym mowa w pkt 1) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 1. Oferta musi zawierać: 1) wypełniony formularz ofertowy wraz z formularzem asortymentowo-cenowym sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wypełnione zestawienia wymaganych minimalnych parametrów techniczno – użytkowych stanowiące załącznik nr 1.1 – 1.3 do SIWZ, 3) oświadczenie Wykonawcy z art. 25a ust. 1 uPzp stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, 4) pełnomocnictwo zgodnie z pkt 5 niniejszego rozdziału (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach