Przetargi.pl
Budowa hali sportowej w Poniszowicach

Urząd Gminy Rudziniec ogłasza przetarg

  • Adres: 44-160 Rudziniec, ul. Gliwicka 26
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0324000 700 , fax. 032 4000 703
  • Data zamieszczenia: 2012-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Rudziniec
    ul. Gliwicka 26 26
    44-160 Rudziniec, woj. śląskie
    tel. 0324000 700, fax. 032 4000 703
    REGON: 27625780200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudziniec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa hali sportowej w Poniszowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia: 1.1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wybudowaniu hali sportowej w Poniszowicach na terenie Szkoły Podstawowej w Poniszowicach. 1.2 Zakres robót należy wykonać zgodnie z dołączoną do SIWZ dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, autorstwa Bauren Piotr Renke. 1.3 1.3.1 W przypadku wskazania przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów lub urządzeń, to dopuszczalne jest zaproponowanie przez Wykonawcę w ofercie zamówienia publicznego, materiałów lub urządzeń równoważnych tzn.: o parametrach nie gorszych niż przedstawione w w/w dokumentacji. Przedstawione przez Wykonawcę dokumenty w ofercie dotyczące rozwiązań równoważnych mają jak najdokładniej opisywać proponowane urządzenia, by umożliwić Zamawiającemu podjęcie decyzji o ich równoważności. 1.3.2 Uwaga!!! Przedmiary robót służą Wykonawcy jedynie jako pomoc w celu rzetelnego przygotowania oferty. W przypadku rozbieżności lub braku wyszczególnionych robót pomiędzy dokumentacją projektową a przedmiarem robót należy przyjąć, że prawidłowo określono wielkość robót w dokumentacji projektowej. Wykonawca ponosi koszty np. wynajęcia rusztowania oraz innych rzeczy, które nie są wyszczególnione w przedmiarze robót a są potrzebne do prawidłowego wykonania zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową. 1.4 Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w terenie w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazanych przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ. Wykonawca nie będzie mógł żądać dodatkowego wynagrodzenia z tytułu nieznajomości terenu oraz jego specyfiki zamówienia, itd., nie będą mogły stanowić także wystarczającego powodu dla Wykonawcy aby nie mógł rozpocząć robót w wyznaczonym terminie. W związku z tym pożądane jest, aby przed złożeniem oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną terenu budowy. Zamawiający informuje, że w terminach niżej wyszczególnionych zostanie udostępniony teren szkoły podstawowej w Poniszowicach: a) 14.08.2012r. w godz. 11:00 - 14:00 b) 17.08.2012r. w godz. 09:00 - 12:00 Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. 1.5 Zamawiający informuje, że uzyskał decyzję o pozwolenie na budowę oraz decyzję na usuniecie drzew. 1.6 Wykonawca w terminie 7 dni od zawarcia umowy zobowiązany jest sporządzić i przekazać Zamawiającemu szczegółowy harmonogram terminowo-rzeczowo-finansowy oraz uproszczony kosztorys ofertowy. 1.7 Wykonanie przedmiotu zamówienia zostanie umownie podzielone na etapy: 1.7.1 Etap I - zakres robót przewidziany do realizacji w roku 2012 obejmuje wykonanie: a) przygotowanie terenu pod budowę, b) wycinkę drzew wraz z wykonaniem nasadzeń zastępczych (na podstawie wydanej decyzji na usunięcie drzew), c) wykonanie podbudowy pod fundamenty wraz z izolacją, d) wykonanie fundamentów. 1.7.2 Etap II - zakres robót przewidziany do realizacji w roku 2013 obejmuje wykonanie: a) konstrukcji żelbetowej budynku hali, b) robót murarskich ścian zewnętrznych i wewnętrznych, c) konstrukcji dachu wraz z pokryciem, d) montażu stolarki okiennej i drzwiowej, e) przyłącze wodociągowe i kanalizacji sanitarnej, f) przyłącze kanalizacji deszczowej, g) przyłącze instalacji elektrycznej, h) kotłownia. 1.7.3 Etap III - zakres robót przewidziany do realizacji w roku 2014 obejmuje wykonanie pozostałej części przedmiotu zamówienia opisanej w dokumentacji projektowej: a) zagospodarowanie terenu, b) wykończenie wnętrz, c) wewnętrzna instalacja wodno-kanalizacyjna, d) instalacja wentylacji mechanicznej i instalacji c.o., e) instalacja elektryczna wewnętrzna, f) instalacja niskoprądowa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudziniec.pl - BIP - Zamówienia Publiczne powyżej 14 tyś. euro
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach