Przetargi.pl
Budowa dźwigu osobowego oraz modernizacja pomieszczeń dydaktycznych w I Liceum Ogólnokształcącym w Gliwicach

Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 10 ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. Zimnej Wody 8
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2314732 , fax. 032 2314732
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 10
    ul. Zimnej Wody 8 8
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2314732, fax. 032 2314732
    REGON: 27759681900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zso10.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa dźwigu osobowego oraz modernizacja pomieszczeń dydaktycznych w I Liceum Ogólnokształcącym w Gliwicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa dźwigu osobowego oraz modernizacja pomieszczeń dydaktycznych w I Liceum Ogólnokształcącym w Gliwicach w ramach projektu: W przyszłość z klasą - utworzenie sieci nowoczesnych pracowni przedmiotowych i specjalistycznych w gliwickich placówkach kształcenia ponadgimnazjalnego, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WSL na lata 2007-2013 - zgodnie z dokumentacją techniczno-projektową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 złotych (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert na okres związania ofertą. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. Oddział w Gliwicach nr 49 1050 1298 1000 0023 4064 2624, tytułem: wadium - budowa windy i modernizacja pracowni w I LO w Gliwicach. 5. Wadium w formie pieniężnej zostanie uznane za wniesione, jeżeli środki pieniężne faktycznie znajdą się na rachunku bankowym Zamawiającego w wymaganym terminie. Poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię dowodu wpłaty (zrealizowania przelewu) należy dołączyć do oferty. 6. Wadium wnoszone w innych niż pieniądz formach należy złożyć w oryginale w odrębnej kopercie, zabezpieczonej i opisanej analogicznie jak oferta, łącznie z ofertą. W treści dokument musi zawierać klauzulę bezwarunkowej zapłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie zamawiającego, oraz nie może zawierać żadnych dodatkowych warunków, np. w postaci obowiązku przesłania żądania zapłaty wadium za pośrednictwem banku bądź poświadczenia przez bank podpisu osoby reprezentującej zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności oraz czynności objętych zakresem przedmiotu zamówienia, w tym: - wykonują działalność gospodarczą w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: - wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z należytą starannością przynajmniej jedno zamówienie obejmujące roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowemu zamówieniu (tj. polegające na wykonaniu robót budowlanych obejmujących swoim zakresem budowę szybu dźwigu oraz instalację windy) o łącznej wartości brutto robót nie niższej niż 700 tys. zł; - dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie: robót ogólnobudowlanych, robót instalacyjnych elektrycznych, a także kierowania budową (z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej) oraz kierowania robotami w specjalności instalacyjnej elektrycznej przez osoby będące członkiem właściwej izby inżynierów budownictwa oraz posiadające aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 350 tys. zł.; - posiadają aktualne na dzień składania ofert ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na sumę gwarancyjną na jedno i wszystkie zdarzenia nie niższą niż 700 tys. zł; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Ocena spełnienia określonych wyżej warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, w tym oświadczeń, określonych w treści siwz. Wykonawca, który nie spełni warunków uprawniających do udziału w postępowaniu określonych w pkt 1 zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz, wraz z ewentualnym pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością (tj. odpowiednio do wymogów określonych w rozdz. V) robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich przedmiotu, wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z dokumentami (np. opiniami, referencjami, protokołami) potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych - uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez te osoby czynności. 5. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w stosunku do których określono wymóg posiadania stosownych uprawnień, posiadają wymagane właściwe uprawnienia oraz przynależą do właściwej izby inżynierów budownictwa oraz posiadają aktualne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej. 6. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest aktualnie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnie z warunkami siwz. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 2, 3, 4 i 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, składa dokument lub dokumenty, wymienione w § 2 w/w rozporządzenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zso10.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach