Przetargi.pl
Budowa dwóch garaży oraz wymiana nawierzchni placu manewrowego

Krakowskie Pogotowie Ratunkowe ogłasza przetarg

  • Adres: 31-530 Kraków, ul. Łazarza 14
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4244200 , fax. 012 4244300
  • Data zamieszczenia: 2015-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krakowskie Pogotowie Ratunkowe
    ul. Łazarza 14 14
    31-530 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4244200, fax. 012 4244300
    REGON: 35156485428000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpr.med.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa dwóch garaży oraz wymiana nawierzchni placu manewrowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa dwóch garaży z wewnętrzną instalacją elektryczną, w tym wewnętrzną linią zalicznikową kablową, przebudowa kanalizacji deszczowej, budowa dojazdu i skarpy, wymiana nawierzchni placu manewrowego, rozbiórka istniejących garaży i budynku gospodarczego, na działce nr 1328 w Krzeszowicach. Zamawiający oświadcza, że posiada wymagane prawem pozwolenia do realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia przez cały okres realizacji robót bezpiecznego całodobowego dojścia pracowników Zamawiającego do budynku oraz bezpiecznego dojścia pacjentów, w tym niepełnosprawnych, do Ambulatorium mieszczącego się w budynku : w dni robocze od godz. 18:00-8:00, w soboty, niedziele i dni świąteczne - całodobowo. 2. Zakres robót obejmuje: 1) Rozbiórkę istniejących garaży blaszanych i budynku gospodarczego; 2) Budowę dwóch garaży wraz z instalacjami elektryczną i sanitarną; 3) Przebudowa kanalizacji deszczowej; 3) Wymiana nawierzchni placu manewrowego oraz drogi dojazdowej. 3. Zakres rzeczowy robót określa nw dokumentacja stanowiąca odpowiednio załączniki: a) projekty wykonawcze stanowiące załącznik nr 4 do siwz : - wyburzenia - konstrukcji - architektury - dróg i placu - elektryczny - sanitarny b) specyfikacje Wykonania i Odbioru Robót - dla robót budowlanych, elektrycznych i sanitarnych- stanowiące załącznik nr 5 do siwz; c) przedmiary robót - stanowiące załącznik nr 6 do siwz. 4. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy z materiałów własnych. Materiały dostarczone przez Wykonawcę powinny odpowiadać: a) co do jakości - wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie w rozumieniu art. 10 ustawy Prawo Budowlane; b) co do asortymentu - wymaganiom istotnych warunków zamówienia oraz projektu. 5. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót lub przedmiary robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art.29 ust.3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000 PLN. 2. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać numer i nazwę postępowania. 3. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z upływem terminu składania ofert tj. dnia 29.05.2015 r. do godz. 12:00 - (decyduje termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego). 4. Wadium może być wnoszone : 1) w pieniądzu, przelewem na konto Krakowskiego Pogotowia Ratunkowego: PKO Bank Polski Regionalny Oddział w Krakowie nr 92 1020 2892 0000 5902 0185 8430; 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 5. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach, o których mowa w pkt. 4. 5) należy złożyć w formie oryginału w oddzielnej (nie razem z ofertą), opisanej zgodnie z pkt. X.11. siwz kopercie, w terminie określonym w pkt. VIII. 3, pod adresem podanym w pkt. XI.1. SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpr.med.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach