Przetargi.pl
Budowa drogi rowerowej na odcinku Zajączków – Szewce w ciągu drogi wojewódzkiej nr 342.

Gmina Oborniki Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 55-120 Oborniki Śląskie, ul. Trzebnicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3103519, 3103536 , fax. 713 102 295
  • Data zamieszczenia: 2020-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oborniki Śląskie
    ul. Trzebnicka 1
    55-120 Oborniki Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3103519, 3103536, fax. 713 102 295
    REGON: 93193508100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki-slaskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa drogi rowerowej na odcinku Zajączków – Szewce w ciągu drogi wojewódzkiej nr 342.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie (wykonanie prac projektowych) i wykonanie (wykonanie robót budowlanych) zamierzenia inwestycyjnego pn. "Budowy drogi rowerowej na odcinku Zajączków - Szewce w ciągu drogi wojewódzkiej nr 342". Zakres zadania obejmuje: - wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych dla Budowy drogi rowerowej na odcinku Zajączków - Szewce w ciągu drogi wojewódzkiej nr 342 o łącznej długości 655 mb (km 0+000 - km 0+655), - wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych dla terenów przyległych (wg zamieszczonych opracowań). W zakresie wykonania dokumentacji projektowej Wykonawca winien uzyskać lub opracować: a) pomiary geodezyjne i mapy do celów projektowych - jeśli będą konieczne, b) inwentaryzację istniejących instalacji, c) wypisy i wyrysy z ewidencji gruntów - jeśli będą konieczne, d) projekt budowlany wielobranżowy wraz z wszystkimi uzgodnieniami niezbędnymi do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia e) projekty wykonawcze we wszystkich potrzebnych branżach, f) informację dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, g) raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko - jeśli będzie konieczny, h) projekt organizacji ruchu zastępczego i docelowego, i) dokumentację powykonawczą, j) geodezyjną inwentaryzację powykonawczą. Dwa kompletne egzemplarze projektu budowlanego oraz oryginał pozwolenia na budowę lub zgłoszenia, należy w terminie 7 dni od uprawomocnienia się decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenia przekazać Urzędowi Miejskiemu w Obornikach Śląskich. Opis lokalizacji zamierzenia inwestycyjnego. - Opracowanie dotyczące Budowy drogi rowerowej na odcinku Zajączków - Szewce w ciągu drogi wojewódzkiej nr 342 wraz z terenami przyległymi - od końca istniejącej drogi rowerowej w miejscowości Zajączków do granicy Gminy Oborniki Śląskie. - Opracowanie w zakresie budowy drogi rowerowej w pasie drogi wojewódzkiej - pas drogowy drogi wojewódzkiej nr 342 relacji Oborniki Śląskie - Wrocław dz. nr 187 AM-1 obręb Zajączków - Istniejąca nawierzchnia dróg wojewódzkich to nawierzchnia bitumiczna - Istniejąca nawierzchnia terenów przyległych to nawierzchnia gruntowa, - Istniejące krawężniki oraz nawierzchnia chodników trasy drogi rowerowej - do regulacji wysokościowej. - W pasie drogi rowerowej zlokalizowane są urządzenia infrastruktury technicznej nie związane z funkcjonowaniem drogi i nie kolidujące z jej przebudową (wodociąg, telekomunikacja oraz energetyczne linie podziemne i nadziemne) - należy założyć konieczność przeprowadzenia korekt lub ich przebudowy, Opis - odwołanie do załączników. Informacje zawarte w części opisowej przedmiotu zamówienia zostały przedstawione graficznie w części informacyjnej i uzupełnione o załączniki w formie wstępnych wytycznych projektowych, lokalizację robót budowlanych oraz plan sytuacyjny na mapie zasadniczej. Obejmuje ona: - Orientację w skali 1:25000; - Plan sytuacyjny w skali 1:500 na mapie zasadniczej. Załączniki do Programu Funkcjonalno - Użytkowego należy traktować jako wytyczne, na których Wykonawca powinien się wzorować przy przygotowywaniu dokumentacji technicznej. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu i zakres robót budowlanych. Przedstawione powierzchnie, długości oraz inne ilości sztuk i kompletów mają charakter orientacyjny i mogą się różnić od rzeczywistych. Roboty budowlane w zakresie budowy drogi rowerowej na odcinku Zajączków - Szewce: Roboty rozbiórkowe. W ramach zadania należy rozebrać: - Istniejącą nawierzchnię z kostki betonowej na początku odcinka w celu dostosowania wysokościowego. - Istniejące zjazdy indywidualne przyległych posesji. - Przesadzenie istniejącego zadrzewienia wzdłuż budowanej drogi rowerowej Roboty ziemne. Przewiduje się wykonanie robót ziemnych związanych z wykonaniem konstrukcji drogi rowerowej, zjazdów i odwodnienia pasa drogowego. W zakres robót wchodzić będzie dodatkowo wykonanie robót ziemnych związanych z budową kanalizacji deszczowej. Drogi, zjazdy, pobocza, chodniki, parking. Drogi rowerowe utwardzone o nawierzchni bitumicznej - spadek jednostronny 2%. Drogi rowerowe ograniczone obrzeżami betonowymi o wym. 8x30x100cm na ławie z betonu. Zjazdy o nawierzchni bitumicznej. Droga rowerowa: Szerokość jezdni: 2,0m, Długość drogi rowerowej: 655mb, Powierzchnia drogi rowerowej: 1310m2. Szerokość poboczy: 0,5m Powierzchni zjazdów: 140m2 Inne prace niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonanie innych prac niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia i oddania obiektu do użytkowania, w tym m.in. przygotowanie terenu pod budowę, czy też wykonanie robót niezbędnych mających na celu doprowadzenie terenów przyległych do stanu przed rozpoczęciem inwestycji, czy też zaprojektowanie, uzgodnienie i wykonanie organizacji ruchu zarówno zastępczego na okres robót budowlanych jaki i docelowego. Do wykonania przedsięwzięcia konieczne jest także usunięcie wszystkich kolizji występujących podczas robót ziemnych. Do wykonania zadania będzie uzyskanie Pozwolenia wodnoprawnego (jeśli zajdzie konieczność) na budowę przepustu pod budowana droga rowerową. Należy również skalkulować wykonanie połączeń istniejących jezdni z nowo projektowana drogą rowerową np. obniżenie krawężnika na przejściach dla pieszych, uzupełnienie masa bitumiczną, itp. Informacje ogólne. W ramach przedmiotu zamówienia należy: - wykonać dokumentacje techniczne w zakresie wynikającym z programu funkcjonalno - użytkowego wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych, tj. pozwolenie na budowę lub zgłoszenie budowy, zatwierdzenia na wykonanie określonych w programie funkcjonalno - użytkowym robót budowlanych w Starostwie Powiatowym Wydział Architektury i Budownictwa, Pozwolenia Wodnoprawnego/zgłoszenia wodnoprawnego w Państwowym Gospodarstwie Wodnym Wody Polskie. - wykonać roboty budowlane w zakresie wynikającym z programu funkcjonalno - użytkowego, - uzyskać decyzje administracyjne o dopuszczeniu obiektów do użytkowania bądź uzyskać zaświadczenia o przyjęciu przez organ nadzoru budowlanego zgłoszeń o zakończeniu robót budowlanych, jeżeli będą wymagane. - uzyskać zgodę na przebieg drogi rowerowej w pasie drogi wojewódzkiej nr 342 w Dolnośląskiej Służbie Dróg i Kolei we Wrocławiu. W ramach przedsięwzięcia inwestycyjnego należy wykonać: - roboty budowlane w zakresie budowy drogi rowerowej na odcinku Zajączków - Szewce Zagospodarowanie terenu. Roboty budowlane ujęte w programie funkcjonalno - użytkowym są robotami liniowymi prowadzonymi w granicach terenów zielonych, drogi wojewódzkiej. Wypis z Rejestru Gruntów: Własność Zarządu Województwa Dolnośląskiego: - Dz. nr 187 AM-1 obręb Zajączków W ramach opracowania może zajść konieczności wejścia w teren dz. nr 242 AM-1 obręb Zajączków w celu wykonania wylotu przepustu. Teren przyległy po robotach budowlanych należy przywrócić do stanu pierwotnego. Roboty budowlane w zakresie budowy drogi rowerowej na odcinku Zajączków-Szewce: Droga rowerowa: Szerokość drogi rowerowej: 2,0m, Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC8S. Pochylenie poprzeczne jezdni: jednostronne o wielkości 2,0% Obrzeża betonowe o wym. 8x30x100cm na ławie betonowej Krawężnik betonowy przy krawędzi jezdni drogi wojewódzkiej: dł. 190m Kanalizacja deszczowa: Sieć kanalizacji deszczowej z rur fi 600: dł.155m Wpusty deszczowe z osadnikiem i z przykanalikami : szt. 4 Przepust rurowy fi 800: dł. 3m Ścianki czołowe: szt. 3 Organizacja ruchu docelowego: Należy wykonać zgodnie z przepisami prawa projekt wraz z niezbędnymi uzgodnieniami organizacji ruchu docelowego oraz po zakończonych robotach budowlanych wykonać niezbędne oznakowanie pionowe i poziome. Na czas prowadzenia prac budowlanych należy wykonać i zatwierdzić projekt tymczasowej organizacji ruchu. Możliwe odstępstwa od przyjętych parametrów ilościowych wg programu. - Drogi - Dopuszczalne odstępstwa od długości dróg - 10% ; +20%, - Tereny utwardzone - Dopuszczalne odstępstwa od pow. terenów utwardzonych - 10% ; +20%, - Sieci kanalizacyjne - Dopuszczalne odstępstwa od długości sieci -10% ; +20% . Ogólne warunki Zamawiającego Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia oraz jego elementy miały zapewnioną trwałość nie mniejszą niż 30 lat, instalacje w zakresie orurowania i okablowania powinny zapewnić użytkowanie w okresie nie krótszym niż 10 lat. Wymagany minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia dotyczący wykonania robót budowlanych nie mniejszy niż 60 miesięcy. Zamawiający wymaga, aby w okresie rękojmi i gwarancji na roboty budowlane wykonawca zapewnił usunięcie wad, usterek i awarii w ciągu maksymalnie 7 dni od chwili ich zgłoszenia przez Zamawiającego. Podane parametry techniczne należy traktować jako minimalne, wymagane przez Zamawiającego. Ewentualne korekty zmniejszające lub zwiększające mogą po uzgodnieniu z Zamawiającym ulec zmianie w wyniku uzgodnień lub decyzji wydanych przez organy administracyjne, a także mogą wynikać z lokalnych uwarunkowań położenia w planie i profilu. W przypadku potrzeby procedowania w myśl art. 9 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333.) Wykonawca jest zobowiązany uzyskać odstępstwa od przepisów techniczno-budowlanych w ramach Zaakceptowanej Kwoty Ryczałtowej oraz Czasu na Ukończenie. Konstrukcja oraz minimalne parametry techniczne. Konstrukcja drogi rowerowej: - Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC8S gr. 4cm - Mieszanka niezwiązana z kruszywem C90/3 (kruszywo 0/31,5mm) gr. 15cm - Wzmocnione podłoże stabilizacja gruntu cementem o Rm=2,5MPa gr 15cm - Warstwa z piasku gr. 10cm Urządzenia odwadniające: - kanalizacja deszczowa z rur fi 600 z PP lub PVC-U o sztywności obwodowej min SN8, - studnie kanalizacyjne min fi 1000 z włazami typu ciężkiego - studzienki deszczowe fi 500 z osadnikiem wraz z wpustami ulicznymi typu ciężkiego, - kanalizacja deszczowa z rur fi 160 z PP lub PVC-U o sztywności obwodowej min SN8, - przepust z rur fi 800 PP lub PVC o sztywności obwodowej min SN8, Oznakowanie oraz elementy wyposażenia technicznego: - Oznakowanie pionowe na rurach fi 60, - Oznakowanie poziome masa chemoutwardzalna grubowarstwowa - Tablice do znaków o wielkości, wielkości "średnie" na drogach wojewódzkich pokryte folią odblaskową typu 2. - Wyposażenie ścieżek w miejscach nieoświetlonych w znaczniki poziome poprawiające widoczność krańców ciągu rowerowego po zmroku. Znaczniki będą charakteryzować się wysokim oraz długotrwałym parametrem luminacji (znaczniki powinny zapewnić widoczność ścieżki rowerowej dla użytkowników przez okres zmierzchu/nocy) i zostaną wykonane z materiałów fotoluminescencyjnych oraz warstw żywicy poliestrowej. Informacje dodatkowe: 1. Na wykonawcy części budowlanej wykonawczej ciążyć będą obowiązki a) zapewnienia nadzorów: - geodezyjnego, - archeologicznego, - geologicznego i geotechnicznego, wraz z wykonaniem opracowań z tych badań; b) przygotowanie w imieniu zamawiającego na podstawie wydanego pełnomocnictwa zgłoszenia zakończenia robót realizowanych na podstawie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia, wraz z wszelkimi niezbędnymi załącznikami. c) odnalezienia we własnym zakresie wszystkich ukrytych pod istniejącą powierzchnią terenu zasuw wodociągowych i wykonania ich regulacji z wyprowadzeniem do powstałego poziomu terenu. d) wykonania projektu zastępczej organizacji ruchu oraz uzyskania jego zatwierdzeń na poczet realizacji przedmiotowego zadania. 2. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843.), żąda by kierownicy robót byli zatrudnieni przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Przedstawiony wyżej opis ma charakter jedynie informacyjny. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określa załączony do SIWZ program funkcjonalno-użytkowy. Zamawiający będzie żądał zastosowania do realizacji zamówienia materiałów w gatunku I, opatrzonych niezbędnymi świadectwami i dopuszczeniami do stosowania. Dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów wykonawca będzie obowiązany przekazywać zamawiającemu przed ich wbudowaniem. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Odbiór końcowy przedmiotu zamówienia musi być opatrzony niezbędnymi zaświadczeniami i nastąpi po dostarczeniu operatu powykonawczego w tym dokumentacji geodezyjnej powykonawczej i atestów wszystkich zastosowanych materiałów. Koszty uzyskania wszystkich zezwoleń, zaświadczeń i innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie Wykonawcy. Koszty wszelkich mediów potrzebnych do realizacji inwestycji po stronie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5 000.00 ZŁ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów . Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokument potwierdzający wniesienie wymaganego wadium. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach