Gmina Platerówka ogłasza przetarg
- Adres: 59-816 Platerówka, Platerówka
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 757 221 690, , fax. 757 241 185
- Data zamieszczenia: 2020-10-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Platerówka
Platerówka 20
59-816 Platerówka, woj. dolnośląskie
tel. 757 221 690, , fax. 757 241 185
REGON: 23082153000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ugplaterowka.nv.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Platerówka - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanego, bezwypadkowego, sprawnego technicznie samochodu ratowniczo-pożarniczego dla Ochotniczej straży Pożarnej we Włosieniu. 1.1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ 2. Wyciągi z badań technicznych muszą zostać dołączone do oferty. 3. Samochód musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2020r. poz.110) oraz ustawy z dnia 24 sierpnia 1991r. o ochronie przeciwpożarowej (Dz.U z 2020r. poz. 961) i posiadać wymagane prawem homologacje i certyfikaty. 4. Samochód musi posiadać świadectwo dopuszczenia CNBOP. 5. Pojazd powinien być zarejestrowany w Polsce lub posiadać wszystkie niezbędne dokumenty obowiązujące prawem do rejestracji pojazdu na terenie Polski. 6. Dostawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia użytkowników w zakresie obsługi podstawowej pojazdu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144210-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań - potwierdzenia spełniania tego warunku zamawiający dokona na podstawie oświadczenia zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Inne dokumenty nie wymienione w pkt 1-2 1) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 2) Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 3) Kopie dokumentów załączonych do oferty dotyczących tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty. 4) W oświadczeniu podmiotu o udostępnieniu potencjału należy wskazać jednoznacznie w jakim charakterze podmiot trzeci będzie brał udział w postępowaniu (np. jako podwykonawca, doradca, konsultant). 5) UWAGA: Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, określonym w pkt 2 4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej wszyscy Wykonawcy składają PO OTWARCIU OFERT, zgodnie z terminem określonym w art.24.ust.11, tj. w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.86 ust.5 ustawy Pzp. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może złożyć dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postepowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia, oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane, usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 6. Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 8. Dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie załączników do niniejszego SIWZ, powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści oraz formy, w tym opisu kolumn i wierszy. 9. Każda poprawka w treści dokumentów powinna być podpisana przez Wykonawcę. 10. Podpisanie dokumentów i poświadczenia za zgodność z oryginałem powinno być dokonane w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. czytelny podpis lub nieczytelny podpis wraz z imienną pieczątką osoby podpisującej dokument lub poświadczającej kopię).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „DOSTAWA LEKKIEGO SAMOCHODU TYPU MIKROBUS DO PRZEWOZU OSÓB I SPRZĘTU– SLBus DLA KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W OLEŚNICY”
Dodano: 2024-06-10 - „Zakup specjalistycznego sprzętu wykorzystywanego w akcjach ratowniczych – samochód lekki pożarniczo, ratowniczo – gaśniczy na potrzeby Ochotniczej Straży Pożarnej w Szczytnej”
Dodano: 2023-11-08 - Zakup i dostawa lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Duszniki-Zdrój - 1 zadanie
Dodano: 2023-09-06 - Zakup samochodu ratowniczo – rozpoznawczego typu BUS z przeznaczeniem dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Jaczowie.
Dodano: 2023-07-17 - Zakup lekkiego samochodu ratowniczo – gaśniczego na wyposażenie OSP w Siechnicach
Dodano: 2023-07-05 - „Zakup specjalistycznego sprzętu wykorzystywanego w akcjach ratowniczych – samochód lekki pożarniczo, ratowniczo – gaśniczy na potrzeby Ochotniczej Straży Pożarnej w Szczytnej”
Dodano: 2023-06-30 - Dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Gorzesławiu
Dodano: 2023-06-05 - Dostawa fabrycznie nowego lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego z napędem 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Gorzesławiu
Dodano: 2023-05-26 - „Dostawa średniego samochód specjalnego pożarniczego, ratowniczo – gaśniczego z napędem 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Świerzawie”
Dodano: 2023-05-16 - Dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Wierzbowej
Dodano: 2023-04-30