Przetargi.pl
BUDOWA DROGI DOJAZDOWEJ DO ZAKŁADU PRZETWARZANIA I UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW W RAMACH PROJEKTU BUDOWA SYSTEMU GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI DLA MIASTA ŁOMŻA I OKOLICZNYCH GMIN

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Zakład Budżetowy ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, ul. Poznańska 141 141
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2010-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Zakład Budżetowy
    ul. Poznańska 141 141 141
    18-400 Łomża
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mpgkim.lomza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA DROGI DOJAZDOWEJ DO ZAKŁADU PRZETWARZANIA I UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW W RAMACH PROJEKTU BUDOWA SYSTEMU GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMI DLA MIASTA ŁOMŻA I OKOLICZNYCH GMIN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej Nr 105880 B o nawierzchni żwirowej, na drogę o nawierzchni bitumicznej. Zakres robót: - odtworzenie trasy i punktów wysokościowych - wykonanie nasypów i odwodnienie rowów, karczowanie krzaków - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego - roboty na zjazdach - oznakowanie pionowe Dane techniczne: - klasa techniczna: D - ruch kategorii KR2 - prędkość projektowa 40 kmh - w km 0+000-3+070,23 szerokość jezdni 5,00 m oraz obustronne gruntowe pobocza szerokości 1,00 m - spadek poprzeczny na prostej 2% - promienie i spadki na łukach wg wyliczeń parametrów łuków. Stan istniejący: - nawierzchnia żwirowa - szerokość pasa drogowego 9,00-12,00 m (wystarczająca do przebudowy) Organizacja ruchu na czas remontu: Ze względu na brak możliwości zamknięcia drogi dla ruchu w czasie trwania robót zakłada się prowadzenia prac pod ruchem. W trakcie prowadzenia należy robót należy przestrzegać obowiązujących zasad oznakowania wykonywanych robót, oraz zapewnienia bezpieczeństwa zatrudnionych pracowników i użytkowników. Stosować oznakowanie robót zgodne z projektem organizacji ruchu na czas robót. Z uwagi na występowanie napowietrznej linii energetycznej należy zwrócić szczególną uwagę przy rozładunku samochodów, aby podniesioną skrzynię ładunkową nie spowodować dotknięcia przewodów energetycznych. Przy odbiorze końcowym należy sprawdzić: a) zgodność wykonania z Dokumentacją projektową oraz ewentualnymi zapisami w Dzienniku Budowy, dotyczącymi zmian i odstępstw od Dokumentacji projektowej, b) protokoły z odbiorów częściowych i realizację postanowień dotyczących usunięcia ew. usterek Podpisanie Protokołu odbioru końcowego może nastąpić po stwierdzeniu zgodności i kompletności wymaganych dokumentów. Procedura odbioru końcowego Wymagane dokumenty Przy odbiorze końcowym powinny być dostarczone i przekazane Zamawiającemu następujące dokumenty: a) dokumentacja projektowa z naniesionymi na niej zmianami i uzupełnieniami dokonanymi w trakcie wykonywania robót, b) dokumenty dotyczące jakości wbudowanych materiałów (świadectwa jakości wydane przez dostawców materiałów), c) wyniki badań i sprawdzeń, protokoły odbiorów instalacji i urządzeń technicznych, d) aprobaty techniczne (deklaracje zgodności) oraz certyfikaty na znak bezpieczeństwa B dla materiałów e) protokoły wszystkich odbiorów technicznych częściowych, f) inne wymagane zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wnosi wadium w wysokości: 40 000,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. najpóźniej do dnia 09.12.2010 r., godz. 09.00 3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: Bank BPH nr 24 1060 0076 0000 3210 0016 4072 6. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem składania ofert. 7. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy dołączyć w oryginale do oferty i powinno być ważne przez cały okres związania ofertą. 8. Wadium wnoszone w gwarancjach i poręczeniach nie może zawierać żadnych warunków do spełnienia przez Zamawiającego, oprócz przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych. Powyższe wadium musi być wpłacone na konto Zamawiającego w terminie 14 dni od daty dostarczenia pisemnego żądania zapłaty, zawierającego oświadczenie sporządzone na podstawie art. 46 ust. 5 lub 4a ustawy. 9. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku gdy: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy . 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Wykonawcy biorący udział w przetargu otrzymują zwrot wadium na warunkach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy . 12. Wykonawcę, który wniesie wadium w pieniądzu prosimy o podanie nr rachunku bankowego, na który należy zwrócić wniesione wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mpgkim.lomza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach